het is inflatie ook gewoon, maar neem van mij aan dat de grote bedrijven er daardoor alleen nog maar meer winst uit halen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:11 schreef Harrie het volgende:
[..]
oke, dat wist ik niet maar nu snap ik wel waarom alles zo schofterig duur is
Kon ik dat maar doenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:11 schreef Harrie het volgende:
ik pak nog ff wat lekker kouds uit de koelkast
Heb ik helemaal niet meegekregen maar ik kom er ook zo weinig dat ik er ook niet meer op gelet heb.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:12 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ter info, alweer enige tijd geleden:
https://www.ad.nl/economi(...)pen-gratis~a4947de9/
Kreuniequote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:06 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat doe ik ook maar heel veel mensen doen dat niet
True.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:17 schreef Harrie het volgende:
[..]
Voor jou is nu het goede doel even belangrijker
Een Alfa Romeo?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik gooi nu even wat Italiaans in de oven. 🍕
Ah dat is wel liefquote:
is ook beetje partij van de liefde?quote:
Dat is wel een eind ja met de treinquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:19 schreef Harrie het volgende:
Zat ff te kijken........ wat een belangelijk teringeind weg is dat groningen ook![]()
[ afbeelding ]
Hippie tijdquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:19 schreef kree het volgende:
[..]
is ook beetje partij van de liefde?
Ik ben wel voor jaren 70 enzo.
Best een omweg ook!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:19 schreef Harrie het volgende:
Zat ff te kijken........ wat een belangelijk teringeind weg is dat groningen ook![]()
[ afbeelding ]
Waarom ga je naar Grunn?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:19 schreef Harrie het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Via Arnhem en Nijmegen is t vast korterquote:
hiervoor hebben ze Flink uitgevonden. heerlijk ik haat die supermarkten toch al met bejaarden die me weg blokkeren enzo. en alles veel te duur.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:17 schreef ToT het volgende:
[..]Ik moet altijd aan een ouwe Tanzaniaanse buurvrouw denken:
"Jumbo is veel duurder dan Albert Hejn!"
- "Hoezo dan?"
"Nou een stuk kaas bij Albert Heijn is 4 euro, en bij Jumbo kost een stuk kaas 6 euro!"
- "Wat voor kaas dan? Jong? Belegen? Oud? En hoeveel gram waren beide stukken? Was het ene stuk groter dan de andere? Was het beiden het huismerk? Zelfde merk onderling? Verschillende merken?"
"Ja dat weet ik allemaal niet hoor, het was allebei gewoon een stuk kaas en de ene was duurder dan de andere!"
stuk hout met een kettingslot ophalenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom ga je naar Grunn?
Hahahaha ja sorryquote:
Ja da's wel een goeie redenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
stuk hout met een kettingslot ophalen
Ja nee je had dezelfde grap al gemaakt die ik ook maakte, maar ik had het nog niet gezien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:21 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Hahahaha ja sorry
Die dingen zijn niet te betalen johZat net te kijken op Autoscout. Dacht, 1500-200 euro heb je wel een net exemplaar. Nope.
4k
Kijken of dat als een verdachte situatie gezien gaat worden!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
stuk hout met een kettingslot ophalen
naar Arnhem stuurt ie me ook via eindhoven en denboschquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Via Arnhem en Nijmegen is t vast korter
de "leugenaars" partij. hahahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee dankje hou het wel bij de VVD
Boeie. Liegen doen ze allemaal. De VVD is het liefst voor mijn bankrekening.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
de "leugenaars" partij. hahaha
LOL moet zeggen die rutte deed het ok. maar heb er toch wat twijfels over enzo en oprechtheid van ze.
Oh wat een gekke trein zegquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:23 schreef Harrie het volgende:
[..]
naar Arnhem stuurt ie me ook via eindhoven en denbosch
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
de "leugenaars" partij. hahaha
LOL moet zeggen die rutte deed het ok. maar heb er toch wat twijfels over enzo en oprechtheid van ze.
klopt hoor in zoverre dat ik ook niet meer weet waar op te stemmen, want geen eentje houd beloften na of worden in onderhandeling weg gewerkt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Boeie. Liegen doen ze allemaal. De VVD is het liefst voor mijn bankrekening.
Dat pure egoïsme maakt het leven zo mooiquote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Boeie. Liegen doen ze allemaal. De VVD is het liefst voor mijn bankrekening.
hehehehe hij is zonder meer een goede politicus. dat wel.quote:
Je zou ook op iets wilders kunnen stemmen dan een christelijke of een vroem-vroem yuppenpartij?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:25 schreef kree het volgende:
[..]
klopt hoor in zoverre dat ik ook niet meer weet waar op te stemmen, want geen eentje houd beloften na of worden in onderhandeling weg gewerkt.
Ik was altijd wel voor CDA vroeger, maar ook niet meer zo fan van, beetje midden stemmer dus ben ik.
gedaan. maar meer uit omdat ik dacht anders krijgen we weer dezelfde shit. en denk vele met mij.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Je zou ook op iets wilders kunnen stemmen dan een christelijke of een vroem-vroem yuppenpartij?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |