ken die. ik vond ze niet echt lekker btw.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Omdat we het net hadden over 2 vegan maaltijden die ik per ongeluk gekocht had en op zich wel te eten vond, ook al ontbrak me er toch wel wat aan?
vleesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
ken die. ik vond ze niet echt lekker btw.
Maar wat ontbrak eraan dan volgens jou?
Ja kut van de tropische bossen op Borneo, maar ik ga met de boodschappen niet overal op de ingrediėnten nalezen of er geen palmolie in zit, en zo ja: of het wel van ecologisch verantwoorde teelt is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
hoeveel denk je dat het kost voor palm-olie etc of andere dat soort dingen?
Het zal minder zijn, maargoed maakt niet uit kappen ze wel hectare voor enzo ergens ver weg.
Dat zeg ik maar, niet eens dat het fout of goed is, maar ook dat biologische zit een verhaal achter
Bij de Vegan maaltijdenquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
ken die. ik vond ze niet echt lekker btw.
Maar wat ontbrak eraan dan volgens jou?
Wauw, hoe begreep je dat uit mijn verhaal?quote:
hahaha ja dacht nog zal ik erbij typen "behalve vlees". maar die leek me logischquote:
Moeten ze eerst maar eens gaan zorgen dat er weer smaak aan de groenten komt, alles is zo smaakloos aan het worden omdat het snel snel gekweekt wordtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
waarom minder vleesomdat ze iedereen proberen wijs te maken dat het beter is om die ranzige groeten te gaan vreten
echt niet
Jumbo maaltijden > die van Appie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja dacht nog zal ik erbij typen "behalve vlees". maar die leek me logisch
Ik vind ze niet echt lekker ofzo, maar mss ook de verkeerde gehad denk? Weet niet?
Je bent welkom!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat ligt er aan welke trein ik terug pak denk ik hahahahahaha
Zo'n krokante?quote:
al die rommel waarin ze iets "compleet" proberen te maken door vlees te vervangen door chemisch gecastreerde knolgroenten is gewoon niet te doen voor een gemiddelde culinaire fijnproever als ikquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:55 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja dacht nog zal ik erbij typen "behalve vlees". maar die leek me logisch
Ik vind ze niet echt lekker ofzo, maar mss ook de verkeerde gehad denk? Weet niet?
Dat klopt (ook al ben ik dan nog steeds geen groot fan van groenten)quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moeten ze eerst maar eens gaan zorgen dat er weer smaak aan de groenten komt, alles is zo smaakloos aan het worden omdat het snel snel gekweekt wordt
Heb ikquote:
quote:
Nou ja het is iig Te eten. Er is ook eten dat echt niet te eten is. Dat zou wel problematisch zijn. Dit is gewoon best slechtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Kut is dat, zit je daar vanwege je problemen, en is het eten ernstig matig, waar je dus ook niet vrolijker van wordt.
Dat kan, eet jij wel groente of helemaal niet?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat klopt (ook al ben ik dan nog steeds geen groot fan van groenten)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |