SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
greysbones had deze TT ook.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Even then - arguing with me is pointless.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ochtendquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is het weer de oneindige zaterdagavond van je leven?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolking with me alsoquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even then - arguing with me is pointless.![]()
O wacht, dat was naar Aapje toe....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik keek even of ik wel de juiste quotequote:
maar ook jij
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
O wacht, dat was naar Aapje toe....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ennawwhhh grijsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was even in de war door die GG quote.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik keek even of ik wel de juiste quote
maar ook jij
Maar sowieso evenzo altijd![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waait ook zo koud vandaag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
is het een vogel
is het een vliegtuig
nee dat is het niet
het is mega Amyzzz die je aan de hemel ziet![]()
Amyzzzquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:13 schreef greysbones het volgende:
is het een vogel
is het een vliegtuig
nee dat is het niet
![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hoe heeft iedereen hier trouwens z'n topic? Hebben jullie 't per pagina, of als 1 lange pagina?Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Jaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:14 schreef Grotetijd het volgende:
Hoe heeft iedereen hier trouwens z'n topic? Hebben jullie 't per pagina, of als 1 lange pagina?![]()
Te lief net als AmyGirlquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:13 schreef greysbones het volgende:
is het een vogel
is het een vliegtuig
nee dat is het niet
![]()
![]()
Het is ook koud man.quote:Well, life can be a riot
Doe maar weer lekker 14 graden overdag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Geen kolenkachel hebbenquote:
Well, life can be a riot
Echt zo. Minimaal een graad of 10 buiten, dan is 't binnen ook wel te overzien zonder dat ik moet stokenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Doe maar weer lekker 14 graden overdag.
Well, life can be a riot
Niet gewoon in de vriezer liggenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:15 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Niet gewoon met ijsblokjes in bed liggen
Well, life can be a riot
Is dit een sneer naar mijn omvang?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:13 schreef greysbones het volgende:
is het een vogel
is het een vliegtuig
nee dat is het niet
![]()
![]()
Greyyyyys![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Echt he, ik warm me al tijden op met Justin, zou iedereen moeten doenquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
jij vuile vervuiler al die fijnstof maakt je ook niks uitquote:
schande !Do what you love, love what you do!![]()
Deze man hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt he, ik warm me al tijden op met Justin, zou iedereen moeten doen![]()
naar je vliegensvlugge snelle uiterlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is dit een sneer naar mijn omvang?![]()
![]()
Greyyyyys![]()
gewoon in stukjesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Echt he, ik warm me al tijden op met Justin, zou iedereen moeten doen
goed drogen
en dan hoppa
Het is hier al de hele winter niet onder de 18 graden geweest zonder te stoken![]()
![]()
Op 1x na maar toen was ik een dag of 3 niet in huis.![]()
En een vliegtuig kijkt ook moeilijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
naar je vliegensvlugge snelle uiterlijk![]()
![]()
Per pagina, soms 1, soms 7, soms 13. Mn mobiel leidt een eigen levenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:14 schreef Grotetijd het volgende:
Hoe heeft iedereen hier trouwens z'n topic? Hebben jullie 't per pagina, of als 1 lange pagina?
he psssst 'quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:16 schreef kree het volgende:
[..]
jij vuile vervuiler al die fijnstof maakt je ook niks uit
schande !
ik heb er 2
of wil jij graag mijn gas/electra rekening betalen
dat magThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zo de kachel in!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon in stukjes
goed drogen
en dan hoppa
kom liever bij jou thuis liggenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
he psssst '
ik heb er 2
of wil jij graag mijn gas/electra rekening betalen
dat mag
Do what you love, love what you do!![]()
Neehee, ik heb gewoon een moeilijk gezichtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
En een vliegtuig kijkt ook moeilijk
Wat een geweld weerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon in stukjes
goed drogen
en dan hoppa
Uw ADH vitamine Worst
Moeilijk allemaal hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neehee, ik heb gewoon een moeilijk gezicht![]()
whutttquote:
geen idee trouwens hoeveel fijnstof je afgeeft
Mijn stof is best fijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
whuttt
geen idee trouwens hoeveel fijnstof je afgeeft![]()
![]()
Is Justin zo goedkoop?quote:![]()
En hout heel duur hoorde ik. Ga in april weekendje weg naar huisje met open haard, mn vader is al overal hout aan het sprokkelen
Circulair koken in Kenia: poep wordt schone brandstof
Koken op poep? Klinkt niet erg smakelijk. Toch hebben Kenianen een manier gevonden om menselijke uitwerpselen te verwerken tot schone briketten als alternatief voor houtskool. De briketten gaan langer mee, stoten minder rook uit én je hoeft voor de productie geen bomen te kappen.Uw ADH vitamine Worst
2quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha.....
hoewel honden zijn lief? wat voor ras?
kruising labrador/duitse staander/springer spaniel
kruising tornjakThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Dan ligt het eraan hoe houterig Justin isquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is Justin zo goedkoop?![]()
En hout heel duur hoorde ik. Ga in april weekendje weg naar huisje met open haard, mn vader is al overal hout aan het sprokkelenUw ADH vitamine Worst
Dit klinkt eigenlijk best goedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:20 schreef hemarookworst het volgende:
Koken op poep? Klinkt niet erg smakelijk. Toch hebben Kenianen een manier gevonden om menselijke uitwerpselen te verwerken tot schone briketten als alternatief voor houtskool. De briketten gaan langer mee, stoten minder rook uit én je hoeft voor de productie geen bomen te kappen.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
dat bestaat al heel lang hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:20 schreef hemarookworst het volgende:
Koken op poep? Klinkt niet erg smakelijk. Toch hebben Kenianen een manier gevonden om menselijke uitwerpselen te verwerken tot schone briketten als alternatief voor houtskool. De briketten gaan langer mee, stoten minder rook uit én je hoeft voor de productie geen bomen te kappen.
genoeg paardenboeren die briketten maken van de paardenpoepThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
tja zo dom idee is het niet, zo dom zijn ze nog niet daar qua idee..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:20 schreef hemarookworst het volgende:
Koken op poep? Klinkt niet erg smakelijk. Toch hebben Kenianen een manier gevonden om menselijke uitwerpselen te verwerken tot schone briketten als alternatief voor houtskool. De briketten gaan langer mee, stoten minder rook uit én je hoeft voor de productie geen bomen te kappen.
succes met het toepassen in de westerse wereld dit
owh die zijn lief.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
2
kruising labrador/duitse staander/springer spaniel
kruising tornjak
heb nooit zo problemen met honden, ik ben zeg maar de soort van dog-wishpererquote:
ik ben ook voor, zeg maar de hele Flevo-polder zou daar goed voor gebruikt kunnen worden....quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
In de zomer alles opsparen voor de winter
soort droogvlakte waar we alle riool op uitspreiden en laten drogen en dan voor in de winter kunnen gebruiken als turf voor alle kachels.Do what you love, love what you do!![]()
Ja eens scheelt ook geld.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Echt zo. Minimaal een graad of 10 buiten, dan is 't binnen ook wel te overzien zonder dat ik moet stokenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
soort poep-riviera aan het ijselmeer zeg maar. Trump zou het met me eens zijn.
It's the only way to make Netherlands great again, it's only that.
owhhja er woonde ook mensen nog daar in de Flevopolders. naja maakt niet uit, die vangen we wel op in naastgelegen provincies.
maar serieus, tis wil me er niet te druk over maken.
maar als je dat hoort op het nieuws enzo???
Ben echt geen gekkie ofzo, maar het klinkt mij nou allemaal niet te best in de oren?
Wat denken jullie dan?Do what you love, love what you do!![]()
ik vind het vervelendOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
disaster only problems, water disaster, problems, give it to Belgium, problem solved, "It's great, Holland only"quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
disaster only problems, water disaster, problems, give it to Belgium, problem solved, "It's great, Holland only"![]()
![]()
ik ook en kan er nog om lachen, maar feit is wel dat het wel gewoon gedaan gaat worden nu door iemand die denkt USA is een bedrijf en geen land.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Money firstquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook en kan er nog om lachen, maar feit is wel dat het wel gewoon gedaan gaat worden nu door iemand die denkt USA is een bedrijf en geen land.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
we geven niks aan begle
antwerpen terughalen en dan laten we het voor wat het isOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Waar leggen we Antwerpen dan neer?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:33 schreef sp3c het volgende:
we geven niks aan begle
antwerpen terughalen en dan laten we het voor wat het is
Waar het al ligtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar leggen we Antwerpen dan neer?![]()
![]()
laten we gewoon waar het isquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Waar leggen we Antwerpen dan neer?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
maar wel mijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ja voor hem mss? alsof hij niet genoeg heeft?quote:
Ik vraag me echt af, als iemand die stemde voor hem in de USA. Of die achter staan met wat hij nu doet?Do what you love, love what you do!![]()
is bloemenveilingtaal voor die shit is van mijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ah, ik dacht dat we het gingen terug halen.quote:
Maar lijkt me onpraktisch als alles eromheen wel België is.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja daarom gewoon laten liggen en een bord Nederland erbij plaatsenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat we het gingen terug halen.
Maar lijkt me onpraktisch als alles eromheen wel België is.![]()
![]()
beginnen bij Benelux terug zou goed plan zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:33 schreef sp3c het volgende:
we geven niks aan begle
antwerpen terughalen en dan laten we het voor wat het is
Owh wacht dat hadden we al eerder....
Europa is te groot en te lomp om als geheel aan zelfde regels te houden.
Ben ook voorstander om weer wat kolonies terug in te lijven bij de staat van Nederland trouwens. want op zich zelf maken ze er ook een zooitje van.Do what you love, love what you do!![]()
nee alles eromheen is dan van ons
incl. deurne want daar is de ijshockeyOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ergens in mn achterhoofd speelt iets Engels, waar iemand de hele tijd heel irritant mine mine mine zegt. Ik denk een tekenfilm ofzo, maar weet nog niet wat preciesquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:36 schreef sp3c het volgende:
is bloemenveilingtaal voor die shit is van mijI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
daar is de ijshockey
nieuw stadion(netje) dat moet er bijOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
zucht was ik maar wereldlijder he
Ik zou het wel weten.
noem het "Kreeunie"Do what you love, love what you do!![]()
Heel Vlaanderen bij NL voegen en alle Walen uit Brussel schoppen.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
mijn!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ergens in mn achterhoofd speelt iets Engels, waar iemand de hele tijd heel irritant mine mine mine zegt. Ik denk een tekenfilm ofzo, maar weet nog niet wat preciesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hele wereld lijdenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:39 schreef kree het volgende:
zucht was ik maar wereldlijder he
Ik zou het wel weten.
noem het "Kreeunie"
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ergens in mn achterhoofd speelt iets Engels, waar iemand de hele tijd heel irritant mine mine mine zegt. Ik denk een tekenfilm ofzo, maar weet nog niet wat precies![]()
![]()
Kolenmijn!quote:I'm surrounded by morons!
Dat is @maily alquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:40 schreef kree het volgende:
[..]
excuus. ei. neem jou aan als minister van spelling![]()
![]()
Noem je haar nu een ei? Foei!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:40 schreef kree het volgende:
[..]
excuus. ei. neem jou aan als minister van spelling
I'm surrounded by morons!
quote:hehehehequote:jullie snappen mij wel allemaal.
En bovendien zie trump maar je kunt ook als "simpele" toch president worden
Nemo, dat dat alweer zo oud is hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jaaah, ik vond hem ook
Bekijk deze YouTube-video.
grappige film wel
Jij die wederom over politiek begint in DTS.....kansloosquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:44 schreef kree het volgende:
[..]
Nemo, dat dat alweer zo oud is he.
grappige film wel![]()
![]()
Ja mooi leven heeft die @Homijn, beetje door de duinen huppelen, wortels eten en ho's mijnenquote:Uw ADH vitamine Worst
Moest lachenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja mooi leven heeft die @:homijn, beetje door de duinen huppelen, wortels eten en ho's mijnen![]()
![]()
.
[ Bericht 52% gewijzigd door gebrokenglas op 07-02-2025 16:54:04 ]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staat toch bovenin of luisterde je niet via YouTube?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:52 schreef gebrokenglas het volgende:
Ben je lekker bezig met je werk, met een muziekje erbij...., krijg je een Teams oproep.![]()
Ben je eerst aan het zoeken in welk tabje de muziek ook alweer aan het spelen is, om dat te stoppen, dan snel naar de teams oproep en beantwoorden... voordat de oproep verloopt...
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hai JustieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ach, ik blijf het toch soort van grappig vinden om over te hebben.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij die wederom over politiek begint in DTS.....kansloos
Bovendien, als er wat anders leuks is ga ik er wel in mee hoor
Kreeunie !!!!!
Oh wat een timingquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja ik was net van plan om af te sluiten
nee joh, gewoon ff leuks vertellenquote:veel leuker ook als stomme "tel-op" posts
Niet?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:00 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee joh, daar wil ik je niet mee belasten
Welke tel-op post?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh, gewoon ff leuks vertellenveel leuker ook als stomme "tel-op" posts
verhalen ben ik wel altijd fan van?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:02 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee joh, doe jij lekker rustig aan
hou niet zo van alleen maar smiley als reactie. of alleen bolk dat is nog erger.quote:
Vertel dan gewoon ff wat ofzo, zo denk ik.
Maargoed weet mening over verdeeld want spel enzo etc balblabla.
kameleon vond ik vroeger leuk die boeken seriequote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ga eens naar een bibliotheek of boekwinkel
nou dat bolk is er weer uit he kinders,,,,,,,?
echt. hahaha. naja moest lachen.Do what you love, love what you do!![]()
Jij wel weer hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dan laat ik mij expres bolken
Een bolkspel waar gebolkt wordt, ongekend, zou verboden moeten worden
Uw ADH vitamine Worst
Wil je anders met mij vermenigvuldigen of aftrekken of delen?quote:Uw ADH vitamine Worst
Ja, via YouTube. Maar ik heb meerdere tabbladen en ook meerdere windows. Ik kan het niet zo snel terugvinden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat toch bovenin of luisterde je niet via YouTube?
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik kan het altijd goed terugvinden, behalve bij een onverwachte oproep, herkenbaarquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, via YouTube. Maar ik heb meerdere tabbladen en ook meerdere windows. Ik kan het niet zo snel terugvinden.Uw ADH vitamine Worst
Ja maar rustig aan hoor, geen gestress. Je kan altijd terugbellen hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, via YouTube. Maar ik heb meerdere tabbladen en ook meerdere windows. Ik kan het niet zo snel terugvinden.![]()
![]()
Misschien is het iemand die woosboest wordt als je niet gelijk opneemtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar rustig aan hoor, geen gestress. Je kan altijd terugbellen heUw ADH vitamine Worst
ik moet nog even klagen trouwens, want dacht en kon het soort van niet weerstaan,l rij ff langs Mac drive.quote:
Standaard menu dus "big Mac menu". nouja dat "big" kun je sowieso al vergeten.
frietjes zakje is kleiner. Frite-saus a 50 cent of meer, niet meer in een bakje maar in een zakje. wat kut is dus?
hoe de fuck. heb maar puntje eraf gescheurd en dan per patatje erop gespoten ofzo.,....
en daar kost 12 euro nog wat..... naaaaa de hell dit was nooit zo duur.Do what you love, love what you do!![]()
Belde mario?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien is het iemand die woosboest wordt als je niet gelijk opneemt![]()
![]()
Ja, da's ook zo. Maar het is elke keer schrikken, zo'n oproep.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar rustig aan hoor, geen gestress. Je kan altijd terugbellen heAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Oké. Maar hier doen we niets mee.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik moet nog even klagen trouwens, want dacht en kon het soort van niet weerstaan,l rij ff langs Mac drive.
frietjes zakje is kleiner. Frite-saus a 50 cent of meer, niet meer in een bakje maar in een zakje. wat kut is dus?
hoe de fuck. heb maar puntje eraf gescheurd en dan per patatje erop gespoten ofzo.,....
en daar kost 12 euro nog wat..... naaaaa de hell dit was nooit zo duur.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Uhuquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, da's ook zo. Maar het is elke keer schrikken, zo'n oproep.![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
McDonalds is echt heel duur geworden idd. 10 euro voor een burgerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik moet nog even klagen trouwens, want dacht en kon het soort van niet weerstaan,l rij ff langs Mac drive.
en daar kost 12 euro nog wat..... naaaaa de hell dit was nooit zo duur.:')![]()
Quote niet gelezen, maar ik zie wel wie je quote en ben het dus met je eens!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oké. Maar hier doen we niets mee.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Quote niet gelezen, maar ik zie wel wie je quote en ben het dus met je eens!
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
nou ik wel, ben al tijdje niet meer geweest om uit de route, maar toch eens omrijden voor burger king. was daar sowieso meer fan van. Maar geen idee hoe het daar nu is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oké. Maar hier doen we niets mee.Do what you love, love what you do!![]()
Okee stiekem toch wel gelezen inmiddels, en het is echt wel een terechte klacht.quote:
Schofterig duur, en idd klein zakje saus enzo.sinterklaaskapoentje
![]()
Al jaaaaaaaaaren niet meer geweest maar zal ook wel aan inflatie onderhevig zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik wel, ben al tijdje niet meer geweest om uit de route, maar toch eens omrijden voor burger king. was daar sowieso meer fan van. Maar geen idee hoe het daar nu is.:')![]()
Ook duur, maar betere kwaliteit.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik wel, ben al tijdje niet meer geweest om uit de route, maar toch eens omrijden voor burger king. was daar sowieso meer fan van. Maar geen idee hoe het daar nu is.![]()
Ze hebben heel veel voordeelmenu's. Dus dat klinkt voordelig.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
McDonalds is echt heel duur geworden idd. 10 euro voor een burgerAutocorrect
(zelfst. naamw.)
*voor een menuquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
McDonalds is echt heel duur geworden idd. 10 euro voor een burger![]()
Ga naar de BurgerKing!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:13 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik wel, ben al tijdje niet meer geweest om uit de route, maar toch eens omrijden voor burger king. was daar sowieso meer fan van. Maar geen idee hoe het daar nu is.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.sinterklaaskapoentje
![]()
KLINKT voordelig. Maar een grote dubbel big tasty menu is 20+ EURquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze hebben heel veel voordeelmenu's. Dus dat klinkt voordelig.:')![]()
Een special burger kan ook al wel ¤7,95 zijn inmiddels, maar een tientje betaal je idd voor een menu ipv een losse burger.quote:![]()
nou recentelijk ook, want ik kom er ook niet heel vaak, maar verbaas me over de prijzen wel idd.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
McDonalds is echt heel duur geworden idd. 10 euro voor een burger
Zal vast wel zijn omdat ze hun personeel nu eens goed gaan betalen ()
Nog nooit gezienquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee voor een burger dussinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
nou recentelijk ook, want ik kom er ook niet heel vaak, maar verbaas me over de prijzen wel idd.
Zal vast wel zijn omdat ze hun personeel nu eens goed gaan betalen ()
:')![]()
Ow, op de website staan geen prijzen vermeld.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
KLINKT voordelig. Maar een grote dubbel big tasty menu is 20+ EURAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
KLINKT voordelig. Maar een grote dubbel big tasty menu is 20+ EUR
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Enorme prijzen maar toch is het er altijd mega druk, vaak geen tafeltje meer vrij.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Een special burger kan ook al wel ¤7,95 zijn inmiddels, maar een tientje betaal je idd voor een menu ipv een losse burger.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
klinkt als tip, kan vanuit Brakel ook wel via A2 Amsterdam rijden enzo, maakte nooit zoveel uit in tijd naar Katwijk. Maarja nieuwe tunnel he nu hier van A4 naar A44, moet zeggen.... en eerlijk waar, dat heeft rijkswaterstaat goed gedaan, scheelt echt een hoop tijd vanuit Katwijk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind wel goed dat transgender mannen worden uitgesloten van vrouwen sporten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:33 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook en kan er nog om lachen, maar feit is wel dat het wel gewoon gedaan gaat worden nu door iemand die denkt USA is een bedrijf en geen land.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wil ik wel voor sinterklaasquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:17 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT noemde McDonalds altijd "De patatletter".
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groentensinterklaaskapoentje
![]()
Ik zag veel hogere prijzen de laatste keer dat ik op thuisbezorgd keekquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:16 schreef JustinK het volgende:
https://www.fastfoodprijs.nl/mcdonalds/prijslijst-2024/quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:17 schreef ToT het volgende:
Mini-ToT noemde McDonalds altijd "De patatletter".
Maar hij heeft nog veel meer gedaan dan alleen datquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind wel goed dat transgender mannen worden uitgesloten van vrouwen sporten.![]()
Ja, de prijzen zullen wel weer aangepastquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zag veel hogere prijzen de laatste keer dat ik op thuisbezorgd keek
[..]Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Maar kan per vestiging verschillen want franchisequote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:16 schreef JustinK het volgende:
https://www.fastfoodprijs.nl/mcdonalds/prijslijst-2024/Uw ADH vitamine Worst
Dan vangt thuisbezorgd gewoon een dikke winst. Dat zijn niet de prijzen van de Macquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zag veel hogere prijzen de laatste keer dat ik op thuisbezorgd keek
[..]![]()
Volg niet alles maar dat kreeg ik mee en vond ik positief.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar hij heeft nog veel meer gedaan dan alleen datThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat was het ook, een tip.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:17 schreef kree het volgende:
[..]
klinkt als tip, kan vanuit Brakel ook wel via A2 Amsterdam rijden enzo, maakte nooit zoveel uit in tijd naar Katwijk. Maarja nieuwe tunnel he nu hier van A4 naar A44, moet zeggen.... en eerlijk waar, dat heeft rijkswaterstaat goed gedaan, scheelt echt een hoop tijd vanuit Katwijk.
BK is veel lekkerder.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Gulle hebben de Quickquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sommige dingen wel, maar het afpersen met die invoerrechten enzo heb ik wel een mening over.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volg niet alles maar dat kreeg ik mee en vond ik positief.
Oh, en hij erkent het Europees strafhof weer eens niet meer.sinterklaaskapoentje
![]()
Ik volg om de moreel hoog proberen te houden weinig nieuws de laatste paar weken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Sommige dingen wel, maar het afpersen met die invoerrechten enzo heb ik wel een mening over.
Oh, en hij erkent het Europees strafhof weer eens niet meer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wel lekker voorgerechtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
Dit zal wel een fortuin kosten tegenwoordig
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:21 schreef hemarookworst het volgende:
Dit zal wel een fortuin kosten tegenwoordig
[ afbeelding ]
ff in reepjes snijden, frituren en klaar!![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Laatst hadden ze de vol-au-vaint burgerquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar goed, vanavond lekkere pizza! 🍕Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Ik wil ook pizzaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, vanavond lekkere pizza! 🍕
Sudderlappen uit de snelkookquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar goed, vanavond lekkere pizza! 🍕![]()
![]()
![]()
Ik doe juist een stapje terug met het volgen van dat nieuws; een aantal van mijn favoriete Youtubers zijn volledig door aan het slaan in hun machtswellust voor Amerika.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik volg om de moreel hoog proberen te houden weinig nieuws de laatste paar weken.
Die vinden het fantastisch dat "Trump de VN verslagen heeft" en ontkennen OF juichen juist toe dat Trump met eventuele economische of militaire druk Groenland, Canada en het Panama-kanaal zou willen overnemen.![]()
Een volle ventburger? Dat klinkt ranzig!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Laatst hadden ze de vol-au-vaint burger![]()
![]()
Moet je vanavond nog eten wat de pot schaft daar?quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
![]()
Het is gewoon elke keer weer wat. Zo vermoeiend. Onder Biden was het lekker rustig.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik doe juist een stapje terug met het volgen van dat nieuws; een aantal van mijn favoriete Youtubers zijn volledig door aan het slaan in hun machtswellust voor Amerika.
Die vinden het fantastisch dat "Trump de VN verslagen heeft" en ontkennen OF juichen juist toe dat Trump met eventuele economische of militaire druk Groenland, Canada en het Panama-kanaal zou willen overnemen.:')sinterklaaskapoentje
![]()
Ja en het is eigenlijk elke dag best slechtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moet je vanavond nog eten wat de pot schaft daar?
Heb je al eens geklaagd?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 17:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja en het is eigenlijk elke dag best slechtAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: