SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
greysbones had deze TT ook.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Even then - arguing with me is pointless.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ochtendquote:Op vrijdag 7 februari 2025 15:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is het weer de oneindige zaterdagavond van je leven?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Bolking with me alsoquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even then - arguing with me is pointless.![]()
O wacht, dat was naar Aapje toe....
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
ik keek even of ik wel de juiste quotequote:
maar ook jij
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
O wacht, dat was naar Aapje toe....![]()
![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ennawwhhh grijsjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik was even in de war door die GG quote.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik keek even of ik wel de juiste quote
maar ook jij
Maar sowieso evenzo altijd![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Waait ook zo koud vandaag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
is het een vogel
is het een vliegtuig
nee dat is het niet
het is mega Amyzzz die je aan de hemel ziet![]()
Amyzzzquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:13 schreef greysbones het volgende:
is het een vogel
is het een vliegtuig
nee dat is het niet
het is mega Amyzzz die je aan de hemel ziet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: