En een vliegtuig kijkt ook moeilijkquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
naar je vliegensvlugge snelle uiterlijk
Per pagina, soms 1, soms 7, soms 13. Mn mobiel leidt een eigen levenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:14 schreef Grotetijd het volgende:
Hoe heeft iedereen hier trouwens z'n topic? Hebben jullie 't per pagina, of als 1 lange pagina?
he psssst 'quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:16 schreef kree het volgende:
[..]
jij vuile vervuiler al die fijnstof maakt je ook niks uit
schande !
Zo de kachel in!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon in stukjes
goed drogen
en dan hoppa
quote:
kom liever bij jou thuis liggenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
he psssst '
ik heb er 2
of wil jij graag mijn gas/electra rekening betalen
dat mag
Neehee, ik heb gewoon een moeilijk gezichtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
En een vliegtuig kijkt ook moeilijk
Wat een geweld weerquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon in stukjes
goed drogen
en dan hoppa
Moeilijk allemaal hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:19 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Neehee, ik heb gewoon een moeilijk gezicht
whutttquote:
Mijn stof is best fijnquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
whuttt
geen idee trouwens hoeveel fijnstof je afgeeft
Is Justin zo goedkoop?quote:
2quote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha.....
hoewel honden zijn lief? wat voor ras?
Dan ligt het eraan hoe houterig Justin isquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Is Justin zo goedkoop?![]()
En hout heel duur hoorde ik. Ga in april weekendje weg naar huisje met open haard, mn vader is al overal hout aan het sprokkelen
Dit klinkt eigenlijk best goedquote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:20 schreef hemarookworst het volgende:
Circulair koken in Kenia: poep wordt schone brandstof
Koken op poep? Klinkt niet erg smakelijk. Toch hebben Kenianen een manier gevonden om menselijke uitwerpselen te verwerken tot schone briketten als alternatief voor houtskool. De briketten gaan langer mee, stoten minder rook uit én je hoeft voor de productie geen bomen te kappen.
dat bestaat al heel lang hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 16:20 schreef hemarookworst het volgende:
Circulair koken in Kenia: poep wordt schone brandstof
Koken op poep? Klinkt niet erg smakelijk. Toch hebben Kenianen een manier gevonden om menselijke uitwerpselen te verwerken tot schone briketten als alternatief voor houtskool. De briketten gaan langer mee, stoten minder rook uit én je hoeft voor de productie geen bomen te kappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |