Ja, eindelijk, maar weet niet of hij er wel uit vliegt, zijn nominatie ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tuurlijk kan dat welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan niet .. dus eerst goed lezen
Opgelostquote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, gaat twee keer in de TT .... foutje ...
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, eindelijk, maar weet niet of hij er wel uit vliegt, zijn nominatie ....![]()
De nominaties worden bekend gemaakt - 6 februari 2025.Pijlsnel damagecontrol doen door wanhopig een emospeech afleggen..niet voor de bewoners natuurlijk maar voor de thuiskijkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door 5thencounter op 07-02-2025 07:44:42 ]
Zie slapende bewoners.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:58 schreef Rhosyn het volgende:
Oh ik zag de oranje alarmlamp aan gaan maar had geluid uit. Doe ik het geluid aan hoor ik niks.
![]()
Ze heeft geen kast, dus geen spullen om haar haar te verzorgen, dus ik denk niet dat ze dat kan.quote:
Er staat shampoo toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft geen kast, dus geen spullen om haar haar te verzorgen, dus ik denk niet dat ze dat kan.
Alsof ze daar vies worden van het harde werkenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Elsa wil niet stinkend naar huis, gaat vanavond nog een keer douchen, warm of koud, maakt haar niet uit.
Elsa had een hele lange nacht voor haar gevoel.
Ze heeft dreads, dat heeft een specifieke verzorging nodig.quote:
Wassen is het probleem niet, het is wat ze er daarna mee moet doen. Kroeshaar is geen makkelijk haar.quote:
Lui zweetquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alsof ze daar vies worden van het harde werken
Ze kan in ieder geval haar hoofd wassen, nat maken en een beetje met shampoo er over en uitspoelen. Lijkt mij zo gaan jeuken, ook omdat ze hele dagen zo doek er over draagtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wassen is het probleem niet, het is wat ze er daarna mee moet doen. Kroeshaar is geen makkelijk haar.
O ja, had ik even niet aangedachtquote:
nat maken is het probleem, als je het daarna niet kunt verzorgen, kroest het helemaal in, is het 1 grote klit, en kun je je haar allemaal afscheren.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kan in ieder geval haar hoofd wassen, nat maken en een beetje met shampoo er over en uitspoelen. Lijkt mij zo gaan jeuken, ook omdat ze hele dagen zo doek er over draagt
Ze heeft het in dreads, niet los toch< en op haar hoofd heeft ze toch altijd een doek.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
nat maken is het probleem, als je het daarna niet kunt verzorgen, kroest het helemaal in, is het 1 grote klit, en kun je je haar allemaal afscheren.
Spapaars heeft hem wel weer hoorquote:
1m96 meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe lang is Axel eigenlijk.
Kijk wat voor eind hij boven dat douchedeurtje uitsteekt.
Dreads zijn klitten en kan je wel wassen want dat is toch een zooitje op je hoofd maar strakke vlechtjes in kroeshaar wordt lelijk. Dat moet je wassen met speciaal spul.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:25 schreef Snensie het volgende:
Volgens mij moet je dreads gewoon kunnen wassen.
Moet Jeff lekker bij zijn grietje gaan klagen. Als die niet zo lang was blijven staan was Axel ook al klaar geweest.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
Matt tikt op de douchedeurtjes dat ze op moeten schieten.
Ze lopen te zeuren en mekkeren en liegen dat ze barsten.
Axel heeft de minuten van Pootje zegt hij steeds.
En hij is niet onder de indruk van het gedram van Jeff en Matt.
Ja goed hoor van Axel. Die laat zich niet opjagen...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:31 schreef Ireth het volgende:
Axel op zijn gemak al kletsend met jeff zichzelf afdrogen, minuten tikken door. Zal je zien, stapt Jeff in dat hokkie, alarm uit
Alsnog dan gestraft.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:31 schreef Ireth het volgende:
Axel op zijn gemak al kletsend met jeff zichzelf afdrogen, minuten tikken door. Zal je zien, stapt Jeff in dat hokkie, alarm uit
Ik hoop dat Jeffrey eruit gaatquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:36 schreef Paul het volgende:
Hoop idd laatste daggie Jeffrey, al missen we dan wel weer wat entertainment en wordt het misschien wat saaier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Eva.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:44 schreef Paul het volgende:
Weten we al op wie het beste we kunnen stemmen dat Jeffrey er uit gaat en niet perongeluk Elsa ofzo
Als je Elsa er niet uit wil, stem je toch Elsa.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:44 schreef Paul het volgende:
Weten we al op wie het beste we kunnen stemmen dat Jeffrey er uit gaat en niet perongeluk Elsa ofzo
ik wil alleen zeker te weten Jeffrey eruit en daarom tactisch stemmenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Als je Elsa er niet uit wil, stem je toch Elsa.
Daarom Eva, verschil tussen haar en Jeffrey is het kleinst.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:46 schreef Paul het volgende:
[..]
ik wil alleen zeker te weten Jeffrey eruit en daarom tactisch stemmen
Ik denk dat de sfeer dan meer ontspannen gaat worden. Tenminste hoop datquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:36 schreef Paul het volgende:
Hoop idd laatste daggie Jeffrey, al missen we dan wel weer wat entertainment en wordt het misschien wat saaier
Voor mij irritatie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:36 schreef Paul het volgende:
Iedereen heeft maar 5.min.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:40 schreef Snensie het volgende:
Matt zegt meteen dat hij weer maar 5 min had. Het is toch niet te geloven.
dus misschien ook saaierquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat de sfeer dan meer ontspannen gaat worden. Tenminste hoop dat
Ze zitten best wel dichtbij, allemaal ongeveer 1/4, Jeffrey 22%.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Misschien gaan er twee naar huis 🙏🙏🙏🙏quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:46 schreef Paul het volgende:
[..]
De vraag is wel, iedereen?quote:
Sommigen hebben er kennelijk niet zoveel behoefte aan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
De vraag is wel, iedereen?
De helft daar heeft niet gedoucht, en geen warm water meer.
Ik ben bang dat niemand op Jane gaat omdat ze denken dat die hoog staatquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:44 schreef Paul het volgende:
Ik denk dat dat gebeurd. Minder irritaties en minder groepsfanatisme over het spel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat de sfeer dan meer ontspannen gaat worden. Tenminste hoop dat
Yep, tactisch stemmen is allemaal goed en wel, maar indien er toch 2 zouden moeten uitgaan kan het wel eens verrassend uitdraaien voor wie je niet weg wil.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:02 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat niemand op Jane gaat omdat ze denken dat die hoog staat
Ga er nog even over nadenken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Eva betekend doorgaan in je droom, dat er een nieuwe kans in je leven komt.
Valse sentiment.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien wil iets van jeff uit zijn kast hebben als hij weg moet. Dom kind alsof BB dit gaat doen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien wil een aandenken aan Jeffrey, maar hij heeft geen kast. Dus hij gaat BB vragen of hij een t-shirt mag voor Jolien.
Hij heeft nu toch ook 2 of 3 t-shirts kan hij er daar 1 van geven die inheeft hij toch niet meer nodig na vandaagquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien wil iets van jeff uit zijn kast hebben als hij weg moet. Dom kind alsof BB dit gaat doen.
Zo klopt ie welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey zegt dat hij gewoon blijft kijken naar jolien op de streams
Goed geobserveerd van jordyquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy zit Keanu vooral met zichzelf en projecteert hij dit op andere
Freud zou er trost op zijn![]()
Matt is zo achterbaks.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy geloofd echt dat hij op vakantie gaat met die mannen. Jeff heeft gister tegen keanu dat jordy geen vriend is van hem. Mattie praat nu met jordy mee.
klinkt ook echt als een zinnetje wat hem ingefluisterd is door de psycholoogquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy zit Keanu vooral met zichzelf en projecteert hij dit op andere
Freud zou er trost op zijn![]()
Nou hij heeft nog een paar uur om haar te bezwangeren...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ondertussen op de slaapkamer : Jolien wil een aandenken aan Jeffrey, maar hij heeft geen kast. Dus hij gaat BB vragen of hij een t-shirt mag voor Jolien.
Maar Jordy blijft er wel over doorgaan vandaag, in tegenstelling tot Keanu (tot zover vandaag).quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
Benieuwd hoe dit weer oververteld gaat worden naar keanu. Jordy heeft volledig gelijk hierin.
Is 1e keer en ging over de (vakantie) die ze zouden gaan doen volgend jaar met 4 personen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Maar Jordy blijft er wel over doorgaan vandaag, in tegenstelling tot Keanu (tot zover vandaag).
Ik heb wel gestemd op jane hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:02 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat niemand op Jane gaat omdat ze denken dat die hoog staat
Dat is het toppunt van arrogantie of domheid. Denken dat een God of wezen of schepper jou persoonlijk gaat helpen ergens mee. En anderen niet want jij bent speciaal.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff zegt heeft gebeden tot God en die zei dat hij helpt
Met de thuisreis.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff zegt heeft gebeden tot God en die zei dat hij helpt
Gniffel, hoe moet ik dat voor mij zien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:28 schreef Ireth het volgende:
Jeff denkt dat er zo wat gaat gebeuren omdat BB riep dat ze de pin moesten dragen...
"dan gaat er wat komen hé..."
Oh hemel, God heeft tegen Jeff gezegd "ik voel je back!"
Er hangt ook verwarming onder dat afdak dat gaat aan als ze gaan douchen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Er staat een windje zegt Axel.
My God, moet er echt niet aan denken dat ik nu buiten zou moeten staan wachten in temperaturen rond het vriespunt in de ijskoude wind om te gaan douchen.
Bikkels zijn het!
BNP is Fortisquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:38 schreef Snensie het volgende:
[..]
Jolien bij Fortis zegt ze net. Milena BNP
Misschien gaat hij ze vertellen dat er twee naar huis gaan hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gniffel, hoe moet ik dat voor mij zien.
Zal vanavond zijn, maar dan hebben er al een heleboel hun stem uitgebracht.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy trap niet in die gozers. Jordy zegt mensen zitten niet te wachten op sensatie. Meer te wachten op mensen die zichzelf zijn. Jordy zegt alles is gewoon live geweest. Jeff zegt dat hij hoopt dat zijn speech op tv is geweest. Denk dat hij het daarom heeft gedaan.
Precies daarom heeft hij het gedaan Jeff doet niks zonder reden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy trap niet in die gozers. Jordy zegt mensen zitten niet te wachten op sensatie. Meer te wachten op mensen die zichzelf zijn. Jordy zegt alles is gewoon live geweest. Jeff zegt dat hij hoopt dat zijn speech op tv is geweest. Denk dat hij het daarom heeft gedaan.
Tussen wie?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:45 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen cos...
Ik heb net even bij Salar gekeken maar het wordt echt een nek aan nek race...
Vanavond met zweet tussen de billetjes.. voor de IPAD ...
Sorry hoor maar Keanu is er anderhalve dag over bezig geweest heeft iedereen er over gesproken die het maar wilde horen tot huilens toe op bed. Jolien heeft Jordy er nog weer over aangesproken en nu moet Jordy het allemaal maar loslaten?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Maar Jordy blijft er wel over doorgaan vandaag, in tegenstelling tot Keanu (tot zover vandaag).
Ach zo kennen we Jeff weer niks veranderd dus.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff suggereerd dat bb van te voren al de finalisten bepaald. Dat ze je slecht kunnen maken. Jeff noemt het voortrekken van mensen. Nogal pittige uitspraken.
Vond het wel grappig dat Jordy daarna ook doodleuk verteld, dat het waarschijnlijk niet meer op tv komt, maar wel op de live. Om daarna nog te zeggen: de diehard fans kijken enkel de live en geen uitzendingen die zijn namelijk geknipt en geplakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
Dus ik moet op Eva stemmen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het al veranderd... tussen Eva en Jeffrey...
Jeffrey Hiphopmuzikantquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
BNP is Fortis
Milena is accountmanager in de IT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |