Goed geobserveerd van jordyquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy zit Keanu vooral met zichzelf en projecteert hij dit op andere
Freud zou er trost op zijn![]()
Matt is zo achterbaks.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:22 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy geloofd echt dat hij op vakantie gaat met die mannen. Jeff heeft gister tegen keanu dat jordy geen vriend is van hem. Mattie praat nu met jordy mee.
klinkt ook echt als een zinnetje wat hem ingefluisterd is door de psycholoogquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Jordy zit Keanu vooral met zichzelf en projecteert hij dit op andere
Freud zou er trost op zijn![]()
Nou hij heeft nog een paar uur om haar te bezwangeren...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Ondertussen op de slaapkamer : Jolien wil een aandenken aan Jeffrey, maar hij heeft geen kast. Dus hij gaat BB vragen of hij een t-shirt mag voor Jolien.
Maar Jordy blijft er wel over doorgaan vandaag, in tegenstelling tot Keanu (tot zover vandaag).quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
Benieuwd hoe dit weer oververteld gaat worden naar keanu. Jordy heeft volledig gelijk hierin.
Is 1e keer en ging over de (vakantie) die ze zouden gaan doen volgend jaar met 4 personen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Maar Jordy blijft er wel over doorgaan vandaag, in tegenstelling tot Keanu (tot zover vandaag).
Ik heb wel gestemd op jane hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:02 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat niemand op Jane gaat omdat ze denken dat die hoog staat
Dat is het toppunt van arrogantie of domheid. Denken dat een God of wezen of schepper jou persoonlijk gaat helpen ergens mee. En anderen niet want jij bent speciaal.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff zegt heeft gebeden tot God en die zei dat hij helpt
Met de thuisreis.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:29 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff zegt heeft gebeden tot God en die zei dat hij helpt
Gniffel, hoe moet ik dat voor mij zien.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:28 schreef Ireth het volgende:
Jeff denkt dat er zo wat gaat gebeuren omdat BB riep dat ze de pin moesten dragen...
"dan gaat er wat komen hé..."
Oh hemel, God heeft tegen Jeff gezegd "ik voel je back!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |