De vraag is wel, iedereen?quote:
Sommigen hebben er kennelijk niet zoveel behoefte aan.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
De vraag is wel, iedereen?
De helft daar heeft niet gedoucht, en geen warm water meer.
Ik ben bang dat niemand op Jane gaat omdat ze denken dat die hoog staatquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:44 schreef Paul het volgende:
Weten we al op wie het beste we kunnen stemmen dat Jeffrey er uit gaat en niet perongeluk Elsa ofzo
Ik denk dat dat gebeurd. Minder irritaties en minder groepsfanatisme over het spel.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat de sfeer dan meer ontspannen gaat worden. Tenminste hoop dat
Yep, tactisch stemmen is allemaal goed en wel, maar indien er toch 2 zouden moeten uitgaan kan het wel eens verrassend uitdraaien voor wie je niet weg wil.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:02 schreef Blizzindy het volgende:
[..]
Ik ben bang dat niemand op Jane gaat omdat ze denken dat die hoog staat
Ga er nog even over nadenken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Eva betekend doorgaan in je droom, dat er een nieuwe kans in je leven komt.
Valse sentiment.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien wil iets van jeff uit zijn kast hebben als hij weg moet. Dom kind alsof BB dit gaat doen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien wil een aandenken aan Jeffrey, maar hij heeft geen kast. Dus hij gaat BB vragen of hij een t-shirt mag voor Jolien.
Hij heeft nu toch ook 2 of 3 t-shirts kan hij er daar 1 van geven die inheeft hij toch niet meer nodig na vandaagquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:12 schreef Koos1958 het volgende:
Jolien wil iets van jeff uit zijn kast hebben als hij weg moet. Dom kind alsof BB dit gaat doen.
Zo klopt ie welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey zegt dat hij gewoon blijft kijken naar jolien op de streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |