Dreads zijn klitten en kan je wel wassen want dat is toch een zooitje op je hoofd maar strakke vlechtjes in kroeshaar wordt lelijk. Dat moet je wassen met speciaal spul.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:25 schreef Snensie het volgende:
Volgens mij moet je dreads gewoon kunnen wassen.
Moet Jeff lekker bij zijn grietje gaan klagen. Als die niet zo lang was blijven staan was Axel ook al klaar geweest.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:27 schreef Rhosyn het volgende:
Matt tikt op de douchedeurtjes dat ze op moeten schieten.
Ze lopen te zeuren en mekkeren en liegen dat ze barsten.
Axel heeft de minuten van Pootje zegt hij steeds.
En hij is niet onder de indruk van het gedram van Jeff en Matt.
Ja goed hoor van Axel. Die laat zich niet opjagen...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:31 schreef Ireth het volgende:
Axel op zijn gemak al kletsend met jeff zichzelf afdrogen, minuten tikken door. Zal je zien, stapt Jeff in dat hokkie, alarm uit
Alsnog dan gestraft.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:31 schreef Ireth het volgende:
Axel op zijn gemak al kletsend met jeff zichzelf afdrogen, minuten tikken door. Zal je zien, stapt Jeff in dat hokkie, alarm uit
Ik hoop dat Jeffrey eruit gaatquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:36 schreef Paul het volgende:
Hoop idd laatste daggie Jeffrey, al missen we dan wel weer wat entertainment en wordt het misschien wat saaier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eva.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:44 schreef Paul het volgende:
Weten we al op wie het beste we kunnen stemmen dat Jeffrey er uit gaat en niet perongeluk Elsa ofzo
Als je Elsa er niet uit wil, stem je toch Elsa.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:44 schreef Paul het volgende:
Weten we al op wie het beste we kunnen stemmen dat Jeffrey er uit gaat en niet perongeluk Elsa ofzo
ik wil alleen zeker te weten Jeffrey eruit en daarom tactisch stemmenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:45 schreef Snensie het volgende:
[..]
Als je Elsa er niet uit wil, stem je toch Elsa.
Daarom Eva, verschil tussen haar en Jeffrey is het kleinst.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:46 schreef Paul het volgende:
[..]
ik wil alleen zeker te weten Jeffrey eruit en daarom tactisch stemmen
Ik denk dat de sfeer dan meer ontspannen gaat worden. Tenminste hoop datquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:36 schreef Paul het volgende:
Hoop idd laatste daggie Jeffrey, al missen we dan wel weer wat entertainment en wordt het misschien wat saaier
Voor mij irritatie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:36 schreef Paul het volgende:
Iedereen heeft maar 5.min.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:40 schreef Snensie het volgende:
Matt zegt meteen dat hij weer maar 5 min had. Het is toch niet te geloven.
dus misschien ook saaierquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat de sfeer dan meer ontspannen gaat worden. Tenminste hoop dat
Ze zitten best wel dichtbij, allemaal ongeveer 1/4, Jeffrey 22%.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Misschien gaan er twee naar huis 🙏🙏🙏🙏quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:46 schreef Paul het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |