Ja, eindelijk, maar weet niet of hij er wel uit vliegt, zijn nominatie ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Tuurlijk kan dat welquote:Op vrijdag 7 februari 2025 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan niet .. dus eerst goed lezen
Opgelostquote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sorry, gaat twee keer in de TT .... foutje ...
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 01:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, eindelijk, maar weet niet of hij er wel uit vliegt, zijn nominatie ....![]()
De nominaties worden bekend gemaakt - 6 februari 2025.Pijlsnel damagecontrol doen door wanhopig een emospeech afleggen..niet voor de bewoners natuurlijk maar voor de thuiskijkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door 5thencounter op 07-02-2025 07:44:42 ]
Zie slapende bewoners.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 07:58 schreef Rhosyn het volgende:
Oh ik zag de oranje alarmlamp aan gaan maar had geluid uit. Doe ik het geluid aan hoor ik niks.
![]()
Ze heeft geen kast, dus geen spullen om haar haar te verzorgen, dus ik denk niet dat ze dat kan.quote:
Er staat shampoo toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft geen kast, dus geen spullen om haar haar te verzorgen, dus ik denk niet dat ze dat kan.
Alsof ze daar vies worden van het harde werkenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:10 schreef DGK-Eric het volgende:
Elsa wil niet stinkend naar huis, gaat vanavond nog een keer douchen, warm of koud, maakt haar niet uit.
Elsa had een hele lange nacht voor haar gevoel.
Ze heeft dreads, dat heeft een specifieke verzorging nodig.quote:
Wassen is het probleem niet, het is wat ze er daarna mee moet doen. Kroeshaar is geen makkelijk haar.quote:
Lui zweetquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alsof ze daar vies worden van het harde werken
Ze kan in ieder geval haar hoofd wassen, nat maken en een beetje met shampoo er over en uitspoelen. Lijkt mij zo gaan jeuken, ook omdat ze hele dagen zo doek er over draagtquote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wassen is het probleem niet, het is wat ze er daarna mee moet doen. Kroeshaar is geen makkelijk haar.
O ja, had ik even niet aangedachtquote:
nat maken is het probleem, als je het daarna niet kunt verzorgen, kroest het helemaal in, is het 1 grote klit, en kun je je haar allemaal afscheren.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kan in ieder geval haar hoofd wassen, nat maken en een beetje met shampoo er over en uitspoelen. Lijkt mij zo gaan jeuken, ook omdat ze hele dagen zo doek er over draagt
Ze heeft het in dreads, niet los toch< en op haar hoofd heeft ze toch altijd een doek.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
nat maken is het probleem, als je het daarna niet kunt verzorgen, kroest het helemaal in, is het 1 grote klit, en kun je je haar allemaal afscheren.
Spapaars heeft hem wel weer hoorquote:
1m96 meen ik me te herinneren.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
Hoe lang is Axel eigenlijk.
Kijk wat voor eind hij boven dat douchedeurtje uitsteekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |