Er hangt ook verwarming onder dat afdak dat gaat aan als ze gaan douchen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 08:19 schreef DGK-Eric het volgende:
Er staat een windje zegt Axel.
My God, moet er echt niet aan denken dat ik nu buiten zou moeten staan wachten in temperaturen rond het vriespunt in de ijskoude wind om te gaan douchen.
Bikkels zijn het!
BNP is Fortisquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:38 schreef Snensie het volgende:
[..]
Jolien bij Fortis zegt ze net. Milena BNP
Misschien gaat hij ze vertellen dat er twee naar huis gaan hahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Gniffel, hoe moet ik dat voor mij zien.
Zal vanavond zijn, maar dan hebben er al een heleboel hun stem uitgebracht.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy trap niet in die gozers. Jordy zegt mensen zitten niet te wachten op sensatie. Meer te wachten op mensen die zichzelf zijn. Jordy zegt alles is gewoon live geweest. Jeff zegt dat hij hoopt dat zijn speech op tv is geweest. Denk dat hij het daarom heeft gedaan.
Precies daarom heeft hij het gedaan Jeff doet niks zonder reden.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy trap niet in die gozers. Jordy zegt mensen zitten niet te wachten op sensatie. Meer te wachten op mensen die zichzelf zijn. Jordy zegt alles is gewoon live geweest. Jeff zegt dat hij hoopt dat zijn speech op tv is geweest. Denk dat hij het daarom heeft gedaan.
Tussen wie?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:45 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen cos...
Ik heb net even bij Salar gekeken maar het wordt echt een nek aan nek race...
Vanavond met zweet tussen de billetjes.. voor de IPAD ...
Sorry hoor maar Keanu is er anderhalve dag over bezig geweest heeft iedereen er over gesproken die het maar wilde horen tot huilens toe op bed. Jolien heeft Jordy er nog weer over aangesproken en nu moet Jordy het allemaal maar loslaten?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:28 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Maar Jordy blijft er wel over doorgaan vandaag, in tegenstelling tot Keanu (tot zover vandaag).
Ach zo kennen we Jeff weer niks veranderd dus.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:44 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff suggereerd dat bb van te voren al de finalisten bepaald. Dat ze je slecht kunnen maken. Jeff noemt het voortrekken van mensen. Nogal pittige uitspraken.
Vond het wel grappig dat Jordy daarna ook doodleuk verteld, dat het waarschijnlijk niet meer op tv komt, maar wel op de live. Om daarna nog te zeggen: de diehard fans kijken enkel de live en geen uitzendingen die zijn namelijk geknipt en geplakt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:43 schreef Koos1958 het volgende:
Dus ik moet op Eva stemmen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb het al veranderd... tussen Eva en Jeffrey...
Jeffrey Hiphopmuzikantquote:Op vrijdag 7 februari 2025 09:41 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
BNP is Fortis
Milena is accountmanager in de IT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |