abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 februari 2025 @ 08:33:24 #101
136 V.
Like tears in rain...
pi_216579969
quote:
Hij schijnt td denken dat Californië in het noorden aan Canada grenst.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 08:35:23 #102
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216579980
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 08:31 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
"Juichen terwijl miljardairs geld wegnemen van de meest behoeftigen en de overheid die ze beschermt uithollen."

Dat het voor een grote groep mensen in de VS tegenwoordig genieten is als er groepen mensen lijden en worden geplet door overheden en machtigere partijen, en dat door hen wordt afgekeurd dat die partijen kwetsbare groepen beschermen en helpen.

Die zien de filantropische miljardairs die jij noemt blijkbaar ook liever handelen zoals de puissant rijke techbro's, alleen voor eigen meerdere glorie.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216580046
Vroeg me net ineens af; hoe lang zal het nog duren voordat het Trump-regime achter kunstuitingen aangaat en gaat bepalen waar kunstvormen wel of niet over mogen gaan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 7 februari 2025 @ 08:47:07 #104
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216580057
Zo'n beetje rond de tijd dat hij protesten gaat neerslaan.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  vrijdag 7 februari 2025 @ 08:55:37 #105
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216580157
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 08:35 schreef Perrin het volgende:

[..]
"Juichen terwijl miljardairs geld wegnemen van de meest behoeftigen en de overheid die ze beschermt uithollen."

Dat het voor een grote groep mensen in de VS tegenwoordig genieten is als er groepen mensen lijden en worden geplet door overheden en machtigere partijen, en dat door hen wordt afgekeurd dat die partijen kwetsbare groepen beschermen en helpen.

Die zien de filantropische miljardairs die jij noemt blijkbaar ook liever handelen zoals de puissant rijke techbro's, alleen voor eigen meerdere glorie.
Je schreef
quote:
Er was ooit een tijd dat miljardairs hun geld en invloed gebruikten om de maatschappij beter te maken door het bouwen van scholen en bibliotheken enzo.
alsof dat iets uit de 19e eeuw was
Ik wees je er op dat dit nog steeds het geval is.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 08:57:11 #106
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216580166
quote:
5s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 08:44 schreef xpompompomx het volgende:
Vroeg me net ineens af; hoe lang zal het nog duren voordat het Trump-regime achter kunstuitingen aangaat en gaat bepalen waar kunstvormen wel of niet over mogen gaan?
Hij zou wel gek zijn, werk van kunstenmakers kopen, ze enorm hypen, de werken voor miljoenen verzekeren en dan aan musea schenken is een geweldige manier voor miljardairs om belasting te ontwijken.
pi_216580175
Zag gisteren zo'n kerel van de Heritage Foundation voorbijkomen (van Project 2025). De tijd van transgenders en lhbti is volgens hem voorbij, 'its in the past'.

Ik vind het een geruststellend gedachte dat geschiedenis ons leert dat de maatschappij niet op deze manier kan worden gevormd. Je krijgt de geest niet terug in de fles. Emancipatie is niet terug te draaien, minderheden blijven hun plek opeisen.

Wat niet wil zeggen dat de komende jaren makkelijk worden voor deze groepen in de VS. Want de eng-conservatieven gaan het wel proberen om die geest terug in de fles te drukken, desnoods met dwang en repressie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216580198
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 08:02 schreef KoosVogels het volgende:
Een leerzame uitleg voor @:Chivaz, die zich nog steeds enorm loopt op te winden over het 60 Minutes interview met Harris:

[ x ]
Ik kan de werkwijze van de media niet waarderen, vooral bij Kamala waar antwoorden bij elkaar worden geplakt.
Als dit de normale gang van zaken is dan is er alle reden om die figuren niet te vertrouwen.
pi_216580210
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 08:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Hij zou wel gek zijn, werk van kunstenmakers kopen, ze enorm hypen, de werken voor miljoenen verzekeren en dan aan musea schenken is een geweldige manier voor miljardairs om belasting te ontwijken.
Dat is natuurlijk ook niet waar ik op doel. :)

Maar ik verwacht wel dat men op zijn minst zich zal gaan proberen te bemoeien met de inhoud van Hollywoodproducties. Want die zijn uiteraard al snel te "woke". En als de gristentaliban echt voet aan de grond krijgt zal men zich met nog wel weer kunstvormen gaan bemoeien vrees ik. Iets als het moeilijk maken voor metalbands of rappers om op te treden enzo. Past ook goed in het patroon van het aanpakken van minderheden die zich maar amper kunnen verdedigen.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 09:09:27 #110
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216580223
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 09:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat is natuurlijk ook niet waar ik op doel. :)
Nee, jij maakt een Godwin.
quote:
Maar ik verwacht wel dat men op zijn minst zich zal gaan proberen te bemoeien met de inhoud van Hollywoodproducties. Want die zijn uiteraard al snel te "woke". En als de gristentaliban echt voet aan de grond krijgt zal men zich met nog wel weer kunstvormen gaan bemoeien vrees ik. Iets als het moeilijk maken voor metalbands of rappers om op te treden enzo. Past ook goed in het patroon van het aanpakken van minderheden die zich maar amper kunnen verdedigen.
Ga jij het werkelijk betreuren als de Hollywood producties nog meer "Murican Crap" worden?
pi_216580231
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 00:04 schreef Eagles89 het volgende:
@:wantie maar nee MUSK EN TRUMP ZIJN FOUT. Jullie zijn allemaal al jaren voorgelogen door pure propaganda, en daarom reageren jullie nu zo verontwaardigd, na jarenlang nep nieuws te hebben moeten kijken en lezen, kan ik het jullie niet eens kwalijk nemen. Hoe in hemelsnaam kunnen jullie het nieuws vertrouwen van mensen die betaald worden door linkse activisten. En nu zijn jullie het zelf ook geworden, na jarenlange conditionering en brainwashing van het “betrouwbare” nieuws. Van mensen met hun eigen agenda dus, en betaald door mensen met hun eigen agenda.
[ x ]
Bijzonder wel hoor dat DPG die zowat een monopolie heeft op het nieuws in België en Nederland zomaar geld krijgt van de overheid.
Tot zo ver de “onafhankelijke” media.

USAID schijnt ook 90% van de media te financieren in Oekraïne. Dus USAID betaald en bepaalt, Oekrainse media “rapporteert” nieuws dat uiteraard positief is voor de VS en Europa.
Het begint steeds duidelijker voor een ieder te worden waar al die berichten vandaan kwamen dat de Oekraïners elke keer op het punt stonden om het tij te keren. Regelrechte propaganda dat verkocht werd als objectieve verslaggeving.
En wij in Europa hadden het helemaal slecht want de progressieve held en voormalig leider van ALDE Guy Verhofstadt en kornuiten waren groot voorstander van censuur met betrekking tot Russische media.
  vrijdag 7 februari 2025 @ 09:13:45 #112
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_216580249
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 08:59 schreef KoosVogels het volgende:
Zag gisteren zo'n kerel van de Heritage Foundation voorbijkomen (van Project 2025). De tijd van transgenders en lhbti is volgens hem voorbij, 'its in the past'.

Ik vind het een geruststellend gedachte dat geschiedenis ons leert dat de maatschappij niet op deze manier kan worden gevormd. Je krijgt de geest niet terug in de fles. Emancipatie is niet terug te draaien, minderheden blijven hun plek opeisen.

Wat niet wil zeggen dat de komende jaren makkelijk worden voor deze groepen in de VS. Want de eng-conservatieven gaan het wel proberen om die geest terug in de fles te drukken, desnoods met dwang en repressie.
Dat is al sinds de jaren 60 een issue, daar waarschuwde Barry Goldwater al voor.
pi_216580250
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 08:19 schreef Perrin het volgende:

[..]
Juichen terwijl miljardairs geld wegnemen van de meest behoeftigen en de overheid die ze beschermt uithollen.

Er was ooit een tijd dat miljardairs hun geld en invloed gebruikten om de maatschappij beter te maken door het bouwen van scholen en bibliotheken enzo.
De wereld is er niet beter op geworden met een alternatief op fossiele brandstoffen, wereldwijd internet via de satelliet en commerciële ruimtevaart?
pi_216580264
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 08:59 schreef KoosVogels het volgende:

Ik denk dat je je daar echt enorm in vergist. Dit is een blijvende revolutie, Trump heeft namelijk het mandaat van de bevolking die het massaal steunt. Net als in West Europa een groot deel van de bevolking dat hele gedoe meer dan zat is en het eens is met de koers van Trump en rechts in West Europa. Het tijdperk dat begon in de hippie flower power slappelingentijd is definitief voorbij. Zie de verkiezingen waarin rechts overal wint. Of enorm groot geworden is. De geest gaat niet meer terug uit de fles, dit is blijvend!

Vandaag weer opgestaan met prachtig nieuws, het houdt maar niet op, Trump belooft, Trump maakt waar. Wát een held. Hij komt tenminste op voor zaken die duidelijk verkeerd zijn, dat hele besluit van dat vreselijk corrupte internationaal gerechtshof met een zwaar biased moslim aan de knoppen, was absoluut gestoord, een bevriende natie, de enige democratie in het MO, die zich met man en macht verdedigd tegen gestoorde barbaarse volken voor hun voortbestaan moest Nederland verplicht gaan arresteren?! En Nederland was te slap om ook maar enige kritiek te hebben op die overduidelijk lachwekkende puur politieke uitspraak. Maar oh oh wat een geluk, CEO Trump komt wél in actie tegen idioterie en is NIET bang voor de consequenties van opstaan tegen onrecht. weg ermee:
twitter

[ Bericht 7% gewijzigd door Eagles89 op 07-02-2025 09:25:54 ]
pi_216580269
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 09:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]

USAID schijnt ook 90% van de media te financieren in Oekraïne. Dus USAID betaald en bepaalt, Oekrainse media “rapporteert” nieuws dat uiteraard positief is voor de VS en Europa.
Het begint steeds duidelijker voor een ieder te worden waar al die berichten vandaan kwamen dat de Oekraïners elke keer op het punt stonden om het tij te keren. Regelrechte propaganda dat verkocht werd als objectieve verslaggeving.
En wij in Europa hadden het helemaal slecht want de progressieve held en voormalig leider van ALDE Guy Verhofstadt en kornuiten waren groot voorstander van censuur met betrekking tot Russische media.
Mooi man. Jezelf helemaal kwaad maken op basis van een gerucht. _O-

En laat eens wat van die berichten zien dan? Ik volg die oorlog op de voet en ik zie ze nooit voorbij komen.
pi_216580290
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 09:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik kan de werkwijze van de media niet waarderen, vooral bij Kamala waar antwoorden bij elkaar worden geplakt.
Als dit de normale gang van zaken is dan is er alle reden om die figuren niet te vertrouwen.
Maar wel Fox blijven kijken die veroordeeld zijn voor liegen en vrolijk hier verfierbare leugens van Elon plaatsen. _O-

Hoezo doorzichtige hypocrisie?
pi_216580304
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 09:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Mooi man. Jezelf helemaal kwaad maken op basis van een gerucht. _O-

En laat eens wat van die berichten zien dan? Ik volg die oorlog op de voet en ik zie ze nooit voorbij komen.
Bijzonder want ik kan mij goed herinneren al die berichten dat de Russen bijna verslagen waren en dat ze enorme verliezen leden tegenover de Oekraïners etc etc.
De realiteit wijst zoals gewoonlijk wel anders uit. De realiteit is dat de Oekraïners geen vuist kunnen maken en dat Rusland goed ingegraven zit in het oosten van Oekraïne.
Heel af en toe horen we een bericht dat de Oekraïners toe slaan in Rusland zelf.
Leuke opstekers voor het moraal uiteraard maar het heeft niets met een mogelijke overwinning te maken.
Maar wel fijn dat je de westerse propaganda op de voet volgt. Vind je het niet jammer dat je de Russische propaganda niet mag zien van vadertje staat?
pi_216580317
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 09:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Maar wel Fox blijven kijken die veroordeeld zijn voor liegen en vrolijk hier verfierbare leugens van Elon plaatsen. _O-

Huilie huilie, ik woon in België gap hier is geen Fox. 🤣
pi_216580319
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 09:19 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Fox is precies hetzelfde wat CBS en CNN voor links zijn: het nieuws op de manier brengen die hun redacties kiest en hun achterban aanspreekt. Kritiek op Fox en geen kritiek op de andere kant is hypocriet. Beiden horen geen overheidssteun te ontvangen, wat blijkt dat dus massaal wel gebeurd is aan de mainstream media overal ter wereld door links activistische organisaties. Ontdekt dankzij de mega inspanning van het genie Musk, die als een beest tekeer gaat momenteel. Die man verdient een standbeeld.
pi_216580340
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 09:21 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Bijzonder want ik kan mij goed herinneren al die berichten dat de Russen bijna verslagen waren en dat ze enorme verliezen leden tegenover de Oekraïners etc etc.
De realiteit wijst zoals gewoonlijk wel anders uit. De realiteit is dat de Oekraïners geen vuist kunnen maken en dat Rusland goed ingegraven zit in het oosten van Oekraïne.
Heel af en toe horen we een bericht dat de Oekraïners toe slaan in Rusland zelf.
Leuke opstekers voor het moraal uiteraard maar het heeft niets met een mogelijke overwinning te maken.
Maar wel fijn dat je de westerse propaganda op de voet volgt. Vind je het niet jammer dat je de Russische propaganda niet mag zien van vadertje staat?
Maar laat al die berichten waarin stond dat Oekraïne op het punt stond het tij te keren eens zien dan?

Ik geef geen fuck om Russische propaganda en dat ik die niet kan zien zal me aan mijn reet roesten. Mag ik trouwens aannemen dat je er ook niet achter staat dat allerlei extremistische moslimcrap uit het M.O. verboden wordt in Europa, of ligt dat ineens anders?

De oorlog was trouwens altijd prima en ongefilterd te volgen op Twitter en soms zelfs bijna live, totdat Mr. Apartheid het overnam.
pi_216580380
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 09:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Maar laat al die berichten waarin stond dat Oekraïne op het punt stond het tij te keren eens zien dan?

Ik geef geen fuck om Russische propaganda en dat ik die niet kan zien zal me aan mijn reet roesten. Mag ik trouwens aannemen dat je er ook niet achter staat dat allerlei extremistische moslimcrap uit het M.O. verboden wordt in Europa, of ligt dat ineens anders?

De oorlog was trouwens altijd prima en ongefilterd te volgen op Twitter en soms zelfs bijna live, totdat Mr. Apartheid het overnam.
Je volgt het toch op de voet? Zoek het zelf maar op ik ben je dienstmeid niet.
pi_216580406
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 09:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je volgt het toch op de voet? Zoek het zelf maar op ik ben je dienstmeid niet.
Zo werkt het niet in de niet maga wereld als je bizarre dingen beweert mag je die ook onderbouwen. :')
pi_216580428
twitter

Geen belasting op overwerk, daar kunnen we in Nederland alleen maar van dromen. Al die overuren die ik de afgelopen jaren heb gemaakt zouden pas echt lonen als dat niet extra werd belast. Dit zijn plannen waar ik achter kan staan en waar het volk echt wat aan heeft.
pi_216580434
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 09:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Zo werkt het niet in de niet maga wereld als je bizarre dingen beweert mag je die ook onderbouwen. :')
Ik weiger dit soort domme spelletjes te spelen.
pi_216580440
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2025 09:40 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik weiger dit soort domme spelletjes te spelen.
Begin er dan ook niet mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')