Open een topic over Bart Maes of over de NLse media.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:04 schreef Eagles89 het volgende:
@:wantie maar nee MUSK EN TRUMP ZIJN FOUT. Jullie zijn allemaal al jaren voorgelogen door pure propaganda, en daarom reageren jullie nu zo verontwaardigd, na jarenlang nep nieuws te hebben moeten kijken en lezen, kan ik het jullie niet eens kwalijk nemen.
[ x ]u
Open een topic over Kees de Wit..quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:05 schreef Kansenjongere het volgende:
Kees de Wit zei op sociale media dat Vitesse volgend jaar kampioen wordt van de eredivisie, dus ik denk dat we dat zeker niet ongemerkt voorbij kunnen laten gaan.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:06 schreef Vis1980 het volgende:
'Ontwikkelingshulp dat netjes via de daarvoor bestemde stappen gaat is CORRUPTIE!!1!!! Snel, laat een een onbevoegde man met financiële belangen samen met twee onbekende tieners erin snijden zonder de daarvoor bestemde stappen te nemen'
Dat je op wil letten bij politieke correctheid, dat moet je zelf weten, maar politieke incorrectheid nastreven is natuurlijk uiteindelijk jezelf in de voet schieten en oeverloos dom.
Eens, dit gaat nergens over. Zelf bepalen of er belangenverstrengeling met overheidsgeld richting je eigen bedrijven is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:04 schreef V. het volgende:
Dit is ook te bizar voor woorden
https://www.bloomberg.com(...)ource=uverify%20wall
O kijk, Pietje Poepwater gelooft de spin uit de koker van de mensen van "50 miljoen voor condooms voor Gaza"en hecht opeens aan onafhankelijke media...quote:Op donderdag 6 februari 2025 23:58 schreef Eagles89 het volgende:
Nederlandse media zwijgt massaal over de gigantische misstanden bij USAID. Dit is groter dan Watergate maar helemaal NIETS daarvan in de media. Alleen dat feit zegt al dat er iets heel erg diep verkeerd zit. En nu blijkt dat diezelfde “onafhankelijke” media massaal geld krijgt van instanties gesponsord met geld van de overheid om hun meningen en beleid positief te kunnen doordrukken als pure propaganda. Want welke media kan nog werkelijk kritisch en objectief schrijven over de hand die je voedt?
[ x ]
[ x ]
Open een topic over het openen van topics!quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Open een topic over Kees de Wit..
En jij praat omkoping van zogenaamde “betrouwbare” media daarmee goed. Wat 1000x erger is.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:09 schreef V. het volgende:
[..]
O kijk, Pietje Poepwater gelooft de spin uit de koker van de mensen van "50 miljoen voor condooms voor Gaza"en hecht opeens aan onafhankelijke media...
Eh, nee. Ik zet grote vraagtekens bij de claims die jij als pertinente waarheid verkondigt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:11 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
En jij praat omkoping van zogenaamde “betrouwbare” media daarmee goed. Wat 1000x erger is.
Misschien kunnen de media die jij zou vertrouwd het je dan gaan vertellen? Verwacht de komende tijd ontelbaar van dit soort berichten, en smeekbedes om geld. Bijna 10% van hun totale budget naar de maan, tjakkaaa.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:13 schreef V. het volgende:
[..]
Eh, nee. Ik zet grote vraagrekens bij de claims die jij als pertinente waarheid verkondigt.
Dit is het nieuwe BNW blijkbaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:09 schreef V. het volgende:
[..]
O kijk, Pietje Poepwater gelooft de spin uit de koker van de mensen van "50 miljoen voor condooms voor Gaza"en hecht opeens aan onafhankelijke media...
Alles wat niet aan de 'christelijke' normen voldoet vervolgen denk ik.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:21 schreef Vis1980 het volgende:
'We gaan gelijkheid en naar elkaar omkijken onderzoeken op criminele praktijken'
What's next?
'We are criminally investigating getting lunch breaks during work'
Precies, gelijkheid, zo had Jezus dat niet voor ogen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:23 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Alles wat niet aan de 'christelijke' normen voldoet vervolgen denk ik.
What could go wrong? Als je het een beetje breder bekijkt, is dit eigenlijk gewoon een aanval op de VS van buitenaf, waarbij de president zelfs de intruder heeft binnengelaten.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:23 schreef Kijkertje het volgende:
Next: het cyber security team ontslaan.
https://bsky.app/profile/npr.org/post/3lhjtswu6ik2d
[ afbeelding ]
https://www.bnr.nl/podcas(...)oor-de-publieke-zaakquote:Politicoloog en Eerste Kamerlid (VVD) Koen Petersen: 'Ik vind het mooi dat Musk, met zijn ervaring in het bedrijfsleven, bereid is zich in te zetten voor de publieke zaak'
Wilders vindt het ook allemaal prachtig, schitterend hoe dit soort figuren de 'hoeders van het Westen zijn' en bij enige macht meteen willen slopen wat nu juist de fundering is van het Westen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 00:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
https://www.bnr.nl/podcas(...)oor-de-publieke-zaak
zag deze langskomen op reddit. altijd mooi om te zien dat eagles niet alleen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |