SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Morgenmiddag intake PMT heb ik zojuist gehoordtijd moet nog duidelijk worden
:')![]()
we gaan het proevenquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is niet waar!!
Ik had ook nee kunnen zeggen tegen je!!![]()
six sense weer van jou![]()
maar ik maak hem vast niet zo lekker en goed zoals jij dat kunt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mooi man!
![]()
lekker hoorquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
is dat de enige vorm van Therapie die ze voorschrijvenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Spannend welquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Joewel die vreemde vogel (die lieve man van jouquote:)
quote:![]()
![]()
jeetje jullie gaan snel!![]()
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Ja. De rest is bezigheidstherapie.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker hoor![]()
is dat de enige vorm van Therapie die ze voorschrijven:')sinterklaaskapoentje
![]()
Vind het eigenlijk niet zo spannend. Ben vooral benieuwdquote::')![]()
Pic morgen!quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit morgen bij de brievenbusSmile, it's free therapy.![]()
geen gesprekken met psych?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ja. De rest is bezigheidstherapie.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
pic van die arretjescake eerst![]()
Kan ik nu al sturen
Smile, it's free therapy.![]()
Waarom denk ik hier gelijk weer dit bij?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
pic van die arretjescake eerst![]()
![]()
![]()
dat is de schuld van @hemarookworst en creampiequote:Op donderdag 6 februari 2025 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom denk ik hier gelijk weer dit bij?![]()
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Omdat .. dirty mindquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom denk ik hier gelijk weer dit bij?![]()
[ afbeelding ]
En iets met arie.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is de schuld van @:Hemarookworst en creampie![]()
![]()
![]()
Met jou wed ik niet meer!quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik durf te wedden om een arretjescake
Arie is een nepinfluencer zag ik gisteren op tvquote:
![]()
Een keer per week 20 minuten. Die mensen zijn bijna niet bereikbaar. Heb wel soms gesprekje met een van de verpleegkundigen.quote::')![]()
wauw das wel kortquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een keer per week 20 minuten. Die mensen zijn bijna niet bereikbaar. Heb wel soms gesprekje met een van de verpleegkundigen.
maar PMT kan zeker wat toevoegenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Succesquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een keer per week 20 minuten. Die mensen zijn bijna niet bereikbaar. Heb wel soms gesprekje met een van de verpleegkundigen.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025sinterklaaskapoentje
![]()
Ik hoop het!!!quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
wauw das wel kort
maar PMT kan zeker wat toevoegenThanksquote::')![]()
Succes sinterklaas
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wacht 59 seconde en je weet hetquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Eerst nog deze dag doorkomenquote:
Eerst praatgroepje, dan aquarellen (geen idee of dat wat is) en fitness:')![]()
oeh leukquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerst nog deze dag doorkomen
Eerst praatgroepje, dan aquarellen (geen idee of dat wat is) en fitness
aquarellen
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, zou ik ook nog ff gaan pakken hier!![]()
![]()
quote:En hopla.quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Klinkt beter dan achter een PC zitten en jezelf proberen te motiveren om wat nuttigs te gaan en ondertussen bolken. Want dat is wat ik doequote:Op donderdag 6 februari 2025 09:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerst nog deze dag doorkomen
Eerst praatgroepje, dan aquarellen (geen idee of dat wat is) en fitness
* greysbones vraagt zich af of Fogelt stiekem mee kan kijken hierquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt beter dan achter een PC zitten en jezelf proberen te motiveren om wat nuttigs te gaan en ondertussen bolken. Want dat is wat ik doe
Nee, je hond ligt voor de bloempotcameraquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones vraagt zich af of Fogelt stiekem mee kan kijken hier
Voor mezelf zou ik ze niet kopen, maar denk dat ze bij jouw blonde haar wel leuk staanquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nja zegquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor een grietje van 14 op een woonwagenkamp is dit echt ERG leuk!
Ja een keer wat anders dan witte sneakersquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor mezelf zou ik ze niet kopen, maar denk dat ze bij jouw blonde haar wel leuk staan
ja erg leuk!quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja hé, kan je nu ook wel dragen denk ikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor een grietje van 14 op een woonwagenkamp is dit echt ERG leuk!![]()
![]()
![]()
![]()
niet luisteren naar deze man![]()
ze zijn leukSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
niet luisteren naar deze man![]()
ze zijn leuk![]()
![]()
![]()
![]()
meegaan met de tijd Totquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben tot nu toe ook de enige kerel die reageert he!
zijn echt niet ordi deze
staan erg leuk onder spijkerbroek
of onder een pantalonThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die heb ik nog niet, misschien ook maar bij kopenquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
Ach ze zullen vast dolletjes staan met tijgerprint-leggings!
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
meegaan met de tijd Tot
zijn echt niet ordi deze
staan erg leuk onder spijkerbroek
of onder een pantalon![]()
Staan leuk aan de voetjes van Lovely wat ze ook erbij aantrekt
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, misschien ook maar bij kopen![]()
![]()
![]()
zijn ook gewoon inquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, misschien ook maar bij kopen![]()
![]()
ToT is old fashioned
Als ik aan @Rob vraag of iets me goed staat dan is het antwoord standaard 'dat moet je niet aan mij vragen daar heb ik geen kijk op' terwijl hij ook altijd aan mij vraagt of een bepaalde kleding combinatie door de beugel kanquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben tot nu toe ook de enige kerel die reageert he!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
neequote:Op donderdag 6 februari 2025 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Staan leuk aan de voetjes van Lovely wat ze ook erbij aantrekt
niet overal bij
niet bij een witte legging
Niet bij witte sportsokken bedoel je.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
niet overal bij
niet bij een witte legging
Want die staan bij NIEMAND leuk!
Ja weet ikquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
Gelukkig wel ja![]()
maar heb een witte sportsokken fobie
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
jij moet ook even naar 2025 komenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet bij witte sportsokken bedoel je.
Want die staan bij NIEMAND leuk!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar bestaan medicijnen voor.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
Gelukkig wel ja![]()
maar heb een witte sportsokken fobieIk heb er één en ik ben er trots op
Nee nee jij weet ...quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij moet ook even naar 2025 komen
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
Gelukkig wel ja![]()
maar heb een witte sportsokken fobie![]()
![]()
God, ik weet nog dat ik als kind enorm gepest werd vanwege witte sportsokken en dat ik kleding had wat bruin met oranje was.![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij moet je angsten onder ogen komenNeehee die niet
![]()
en ik moet niks
Uniform in middelbare school.
Alhoewel wel eens gefoefeld met shirt.Werewolf
Dat standaard in de jaren 70. Ben je zo oudquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:03 schreef ToT het volgende:
God, ik weet nog dat ik als kind enorm gepest werd vanwege witte sportsokken en dat ik kleding had wat bruin met oranje was.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:02 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neuh niet nodig
gewoon allemaal ritueel verbrandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme jijquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:03 schreef ToT het volgende:
God, ik weet nog dat ik als kind enorm gepest werd vanwege witte sportsokken en dat ik kleding had wat bruin met oranje was.Werewolf
BolkI'm surrounded by morons!
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
🥚Ik heb er één en ik ben er trots op
TssOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
volgens mij is dat op veel scholen in Belgie dat je een uniform aan moet doen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:04 schreef Pinnenmutske het volgende:
Uniform in middelbare school.
Alhoewel wel eens gefoefeld met shirt.
Lijkt me niet leuk
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:07 schreef DJMO het volgende:
[..]ik heb 0 fobieënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Net beweerde je nog iets andersquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
Gelukkig wel ja![]()
maar heb een witte sportsokken fobie
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:14 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Net beweerde je nog iets andersis niet echt
Ze zei jij sportsokkendrager rokkenjagerquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:03 schreef ToT het volgende:
God, ik weet nog dat ik als kind enorm gepest werd vanwege witte sportsokken en dat ik kleding had wat bruin met oranje was.
Je kijkt altijd naar m'n reet
Met de ogen van een keurslager
En lager en lager en lager en lager
Steeds lager nog lager
Tot onderaan mijn buik
Weet je wel wat ik bedoel
Schudden voor gebruik
Extince je weet toch
GoedemorgenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze zei jij sportsokkendrager rokkenjager
Steeds lager nog lager
Tot onderaan mijn buik
Schudden voor gebruik
Extince je weet toch
Goedemorgen
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Lijkt me zo stom. In sommige landen zoals Japan is dat standaard.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
volgens mij is dat op veel scholen in Belgie dat je een uniform aan moet doen.
Lijkt me niet leuk:')![]()
gmogguhquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:15 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ze zei jij sportsokkendrager rokkenjager
Steeds lager nog lager
Tot onderaan mijn buik
Schudden voor gebruik
Extince je weet toch
Goedemorgen
Beetje ... Ik ben ergens anders gaan zittenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
lek?
gaatje?
de lucht ontsnapt?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Omdat je ontsnapte lucht te erg stonk?quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Beetje ... Ik ben ergens anders gaan zitten
Ik ga mijn slechte grapjes niet uit zitten leggen hoorOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.sinterklaaskapoentje
![]()
Ja misschien wel leukquote:
Tenminste ergens mee bezig:')![]()
Altijd toch?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
snapte uhm welquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:21 schreef sp3c het volgende:
Ik ga mijn slechte grapjes niet uit zitten leggen hoor![]()
zijn geen hoogstaande garpjes
gelukkig nog steeds geen geur DTSquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
Beetje ... Ik ben ergens anders gaan zitten
zellufquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
snapte uhm wel![]()
zijn geen hoogstaande garpjes
![]()
Dat zou me een potje meurenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig nog steeds geen geur DTS:')![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat zou me een potje meuren![]()
![]()
Dit Topic Stinkt.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig nog steeds geen geur DTSI'm surrounded by morons!
Ik heb ook nog een andere onwelriekend mariobolkplaatje.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Pictures you can smell![]()
![]()
Woei. M'n nieuwe museum jaarkaart is onderweggaat me weer een hoop geld schelen komend jaar
BOE!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schrik.quote:I'm surrounded by morons!
![]()
Ik denk dat ik net te weinig naar musea ga. Dit weekend wel naar Tongerlohuysquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:29 schreef DJMO het volgende:
Woei. M'n nieuwe museum jaarkaart is onderweggaat me weer een hoop geld schelen komend jaar
:')sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:29 schreef ToT het volgende:
Poep is zo viesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:31 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]Ah okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
![]()
Opstaan dan maarquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kak wil ik slapen gaat der 1ne metaal snijden😭:')![]()
Wij gaan regelmatig. Afgelopen zondag nog in het nationaal holocaust museum geweest. Toegangsprijs 20 euro per persoonquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik net te weinig naar musea ga. Dit weekend wel naar Tongerlohuysgelukkig kon Rob gratis mee naar binnen als begeleider omdat ik een autipas heb. Meteen een jaarkaart besteld want die prijzen zijn niet grappig meer.
@tong80 ontmoeten?quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik net te weinig naar musea ga. Dit weekend wel naar Tongerlohuys![]()
![]()
Het is ook geen slaap tijdquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
Kak wil ik slapen gaat der 1ne metaal snijden😭
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :Psinterklaaskapoentje
![]()
Ja het Nationaal Militair Museum waar ik deze zomer was, was ook ¤25. Echt heel duur. Zo bijzonder was het allemaal ook weer niet.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wij gaan regelmatig. Afgelopen zondag nog in het nationaal holocaust museum geweest. Toegangsprijs 20 euro per persoongelukkig kon Rob gratis mee naar binnen als begeleider omdat ik een autipas heb. Meteen een jaarkaart besteld want die prijzen zijn niet grappig meer.
Gezelliquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kijk uit straks komt hij weer hier![]()
![]()
Dan is een museum jaarkaart wel echt fijn als je zulke musea bezoekt. Kun je bijv ook mooi t openluchtmuseum in enzo.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Niets mis mee toch, vind het wel een leuke gastquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Kijk uit straks komt hij weer hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Plat als een vijgquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Weet ik maar zo plat als een vijg.dat heb ik nog nooit gehoord, deze uitdrukking
Brrr komt eng over bij mij.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wij gaan regelmatig. Afgelopen zondag nog in het nationaal holocaust museum geweest. Toegangsprijs 20 euro per persoongelukkig kon Rob gratis mee naar binnen als begeleider omdat ik een autipas heb. Meteen een jaarkaart besteld want die prijzen zijn niet grappig meer.
Het Cannabismuseum of hoe dat ook heet wil ik zeker eens doen.Werewolf
Iets met tetten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Plat als een vijgdat heb ik nog nooit gehoord, deze uitdrukking
Maar ik voel me zo slecht.Werewolf
O datquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Iets met tetten.
Maar ik voel me zo slecht.![]()
Ja hier nog een, gewoon blijven lachenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had tot vorig jaar ook een museum jaarkaart, maar die verliep terwijl we op vakantie waren. Vergeten op tijd te verlengen toen, maar na afgelopen zondag wist ik direct weer waarom ik er eentje hadquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:38 schreef StevenHyde het volgende:
Dan is een museum jaarkaart wel echt fijn als je zulke musea bezoekt. Kun je bijv ook mooi t openluchtmuseum in enzo.Ik heb er één en ik ben er trots op
Lachen is gezondquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat![]()
Ja hier nog een, gewoon blijven lachenWerewolf
Het was vooral confronterend en leerzaam.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Brrr komt eng over bij mij.
Het Cannabismuseum of hoe dat ook heet wil ik zeker eens doen.Ik heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagensinterklaaskapoentje
![]()
Ja ik ook hoorquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets mis mee toch, vind het wel een leuke gast:')sinterklaaskapoentje
![]()
Iets waar mijn hoogsensitief zieltje niet tegen kan. Had het ook bij Apartheidmuseum in Zuid Afrika.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:44 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het was vooral confronterend en leerzaam.Werewolf
Tetten?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Zegt men wel hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vond het sowieso confronterend en moeilijk om te zien dat er nog steeds heel veel apartheid/ discriminatie is in Zuid Afrika.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Iets waar mijn hoogsensitief zieltje niet tegen kan. Had het ook bij Apartheidmuseum in Zuid Afrika.
Officieel niet meer.. maar het is er wel nog.Smile, it's free therapy.![]()
Weet je al wanneer je naar huis mag?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben ook zeer empatisch en hooggevoelig, maar ik kan me er steeds beter voor afsluiten. Mede dankzij de verschillende bezoeken aan kamp Vught, kamp Westerbork, kamp Amersfoort, bergen belsen etc.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:45 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Iets waar mijn hoogsensitief zieltje niet tegen kan. Had het ook bij Apartheidmuseum in Zuid Afrika.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zwart heeft de macht terug dacht ik.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:47 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Vond het sowieso confronterend en moeilijk om te zien dat er nog steeds heel veel apartheid/ discriminatie is in Zuid Afrika.
Officieel niet meer.. maar het is er wel nog.Werewolf
quote:kun je lekker aan voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk @:pinnenmutske nu heb je Justin weer wakker gemaakt![]()
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]kun je lekker aan voelen
Zo hee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
Nu weet jij de weg ookquote:
lange lap maar even onder spoiler gezetquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:48 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Zwart heeft de macht terug dacht ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
Over een weekquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je al wanneer je naar huis mag?:')![]()
Maar niet naar die van KB...quote:I'm surrounded by morons!
![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lange lap maar even onder spoiler gezet
Ja die Apartheid houdt niet zomaar ineens op zo blijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had ik echt niet verwacht zo snel. Maar hoop dat ze je goede handvaten meegeven en goede begeleidingquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zitten ook tussen nek en navelquote:
Bij de ene vrouw al wat meer bij de navel dan bij de nek
Helaas nietquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja die Apartheid houdt niet zomaar ineens op zo blijktWerewolf
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zitten ook tussen nek en navel
Bij de ene vrouw al wat meer bij de navel dan bij de nek![]()
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
De observatie is al klaar. Ik blijf nog een week omdat ze dat zo erg aanraden. Anders was ik wel naar huis. Reden is dat ik een medicatiewissel heb die misschien bijwerkingen hebben. Ik vind het wel oke. Hier is tenminste wat bezigheidstherapiequote:Op donderdag 6 februari 2025 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik echt niet verwacht zo snel. Maar hoop dat ze je goede handvaten meegeven en goede begeleiding:')![]()
Bij sommigen ook al voorbij de navelquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die zitten ook tussen nek en navel
Bij de ene vrouw al wat meer bij de navel dan bij de nek
quote:
Daar zit je dan ook wel eens aan?quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij sommigen ook al voorbij de navel
quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij sommigen ook al voorbij de navel![]()
![]()
Fijn zo, beter dat ze dat even goed in de gaten houden danquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
De observatie is al klaar. Ik blijf nog een week omdat ze dat zo erg aanraden. Anders was ik wel naar huis. Reden is dat ik een medicatiewissel heb die misschien bijwerkingen hebben. Ik vind het wel oke. Hier is tenminste wat bezigheidstherapieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O das wel heel ver dalende dan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:59 schreef Fogel het volgende:
[..]
Bij sommigen ook al voorbij de navel
Wel makkelijk als je een mug op je rug hebt zitten dan zwier je ze een tet naar achteren en plets dood is de mugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope, nog niet tegengekomen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Daar zit je dan ook wel eens aan?Behalve zoiets, als cartoon.quote:I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das wel heel ver dalende dan.
Wel makkelijk als je een mug op je rug hebt zitten dan zwier je ze een tet naar achteren en plets dood is de mug![]()
sinterklaaskapoentje
![]()
Zou wel wat langer bij MK willen zijn. Maar mag maximaal 1 nacht. Is even niet anders...quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, beter dat ze dat even goed in de gaten houden dan:')![]()
Je hebt ervaring met dat laatste?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das wel heel ver dalende dan.
Wel makkelijk als je een mug op je rug hebt zitten dan zwier je ze een tet naar achteren en plets dood is de mugI'm surrounded by morons!
O dat is dan wel balen, maar dan haal je de schade volgend weekend maar in als je weer thuis bentquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zou wel wat langer bij MK willen zijn. Maar mag maximaal 1 nacht. Is even niet anders...
Nee, ik heb nooit een mug op mijn rugquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ik heb nooit een mug op mijn rug
Tettenquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omg ik voel me schuldig
Ik begon over tetten
Een goed onderwerp, de mannen komen er allemaal op afquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omg ik voel me schuldig
Ik begon over tetten
Ja nou ja, je had er een infectie in?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omg ik voel me schuldig
Ik begon over tetten
Velen praten hier over hun problemen, dus jij mag dat natuurlijk ook!![]()
![]()
jup nu gaat het de hele tijd over tettenquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
Omg ik voel me schuldig
Ik begon over tetten
quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup nu gaat het de hele tijd over tetten![]()
![]()
Meer jou schuld om de mannen wijzer te maken dan ze zijn met je tussen de nek en de navelquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
jup nu gaat het de hele tijd over tetten![]()
Het zal maar zo zijn zoals Fogel zegt, tot zelfs onder de navel, als het ver onder de navel is voelt voor de man straks de tepel aan voor de kl ....... Nee Dot ga op je handen zitten, niet doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ja ik hoop het...!!!quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan wel balen, maar dan haal je de schade volgend weekend maar in als je weer thuis bent:')![]()
Vast wel, heb je in ieder geval iets leuks om vooruit te kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik hoop het...!!!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vast wel, heb je in ieder geval iets leuks om vooruit te kijken
Ze is te lief:')![]()
Het is maar weer goed dat @gebrokenglas hier niet is. Die man was gestikt in zijn koffie wat ik je brom
Dus als je binnen komt GG en terug wil lezen... laat die koffie even staan
Fijn dat jullie elkaar zijn tegen gekomen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:08 schreef Dotteke het volgende:
Het is maar weer goed dat @:Gebrokenglas hier niet is. Die man was gestikt in zijn koffie wat ik je brom
Dus als je binnen komt GG en terug wil lezen... laat die koffie even staan![]()
![]()
![]()
Wat zit je nou vunzig te doen de hele tijd johOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja een gewaarschuwd mens telt voor 2 moet je maar denkenquote:
Wat een dameOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik las kussen ipv tussenquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meer jou schuld om de mannen wijzer te maken dan ze zijn met je tussen de nek en de navel![]()
Het zal maar zo zijn zoals Fogel zegt, tot zelfs onder de navel, als het ver onder de navel is voelt voor de man straks de tepel aan voor de kl ....... Nee Dot ga op je handen zitten, niet doen![]()
mijn brein
Ontsteking jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou ja, je had er een infectie in?
Velen praten hier over hun problemen, dus jij mag dat natuurlijk ook!
14 maart mriWerewolf
Moest ik ook aan denkenquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:08 schreef Dotteke het volgende:
Het is maar weer goed dat @:Gebrokenglas hier niet is. Die man was gestikt in zijn koffie wat ik je brom
Dus als je binnen komt GG en terug wil lezen... laat die koffie even staanWerewolf
Slecht geslapen?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik las kussen ipv tussen![]()
mijn breinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:08 schreef sp3c het volgende:
Wat zit je nou vunzig te doen de hele tijd johzeg het ze maar!
Slaappil gepaktquote:goed geslapen wel maar groggy.. zooi werkt altijd lang door bij mij.
In de Cos ook al een paar keer met namen vergist![]()
![]()
Naam Eva blijft nog niet zo hangen.vind haar ook niet leuk. Kan zijn dat ik haar daarom blok in mn hoofd
Jij moet trouwens niet naar het noorden reizen:quote:
NWS / Stropers lijken de jacht te hebben geopend op Nederlandse wolven![]()
Hoi ik ben Jusquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Slaappil gepaktgoed geslapen wel maar groggy.. zooi werkt altijd lang door bij mij.
![]()
Naam Eva blijft nog niet zo hangen.vind haar ook niet leuk. Kan zijn dat ik haar daarom blok in mn hoofd
![]()
![]()
Ben een belgisch weerwolfkequote:Op donderdag 6 februari 2025 11:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij moet trouwens niet naar het noorden reizen:
NWS / Stropers lijken de jacht te hebben geopend op Nederlandse wolvenWerewolf
![]()
Ja echt een opkikkerquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat jullie elkaar zijn tegen gekomen.:')![]()
Ben niet zo met de streams bezig, heb ze meer uit dan aan staan. Vind er dit jaar niet zo heel veel aan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Slaappil gepaktgoed geslapen wel maar groggy.. zooi werkt altijd lang door bij mij.
![]()
Meestal staan ze in de ochtend aan en dan is het ook weer klaar. Lees wel in de cos en SV wat er gebeurdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hopelijk helpt dat ook bij je genezingsproces en zie je de dingen wat minder somberquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja echt een opkikkerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Duinrell
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
![]()
Dat dacht ik alquote:
ALtijd het goede antwoordquote:
Somsquote:
Nee bah, geen bier. Nooit lekker gevondenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: