SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Morgenmiddag intake PMT heb ik zojuist gehoordtijd moet nog duidelijk worden
:')![]()
we gaan het proevenquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is niet waar!!
Ik had ook nee kunnen zeggen tegen je!!![]()
six sense weer van jou![]()
maar ik maak hem vast niet zo lekker en goed zoals jij dat kunt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mooi man!
![]()
lekker hoorquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
is dat de enige vorm van Therapie die ze voorschrijvenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Spannend welquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Joewel die vreemde vogel (die lieve man van jouquote:)
quote:![]()
![]()
jeetje jullie gaan snel!![]()
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Ja. De rest is bezigheidstherapie.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker hoor![]()
is dat de enige vorm van Therapie die ze voorschrijven:')sinterklaaskapoentje
![]()
Vind het eigenlijk niet zo spannend. Ben vooral benieuwdquote::')![]()
Pic morgen!quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit morgen bij de brievenbusSmile, it's free therapy.![]()
geen gesprekken met psych?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ja. De rest is bezigheidstherapie.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
pic van die arretjescake eerst![]()
Kan ik nu al sturen
Smile, it's free therapy.![]()
Waarom denk ik hier gelijk weer dit bij?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
pic van die arretjescake eerst![]()
![]()
![]()
dat is de schuld van @hemarookworst en creampiequote:Op donderdag 6 februari 2025 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom denk ik hier gelijk weer dit bij?![]()
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Omdat .. dirty mindquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom denk ik hier gelijk weer dit bij?![]()
[ afbeelding ]
En iets met arie.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is de schuld van @:Hemarookworst en creampie![]()
![]()
![]()
Met jou wed ik niet meer!quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik durf te wedden om een arretjescake
Arie is een nepinfluencer zag ik gisteren op tvquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Een keer per week 20 minuten. Die mensen zijn bijna niet bereikbaar. Heb wel soms gesprekje met een van de verpleegkundigen.quote::')![]()
wauw das wel kortquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een keer per week 20 minuten. Die mensen zijn bijna niet bereikbaar. Heb wel soms gesprekje met een van de verpleegkundigen.
maar PMT kan zeker wat toevoegenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Succesquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een keer per week 20 minuten. Die mensen zijn bijna niet bereikbaar. Heb wel soms gesprekje met een van de verpleegkundigen.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025sinterklaaskapoentje
![]()
Ik hoop het!!!quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
wauw das wel kort
maar PMT kan zeker wat toevoegenThanksquote::')![]()
Succes sinterklaas
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wacht 59 seconde en je weet hetquote:
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Eerst nog deze dag doorkomenquote:
Eerst praatgroepje, dan aquarellen (geen idee of dat wat is) en fitness:')![]()
oeh leukquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerst nog deze dag doorkomen
Eerst praatgroepje, dan aquarellen (geen idee of dat wat is) en fitness
aquarellen
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, zou ik ook nog ff gaan pakken hier!![]()
![]()
quote:En hopla.quote:I'm surrounded by morons!
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Klinkt beter dan achter een PC zitten en jezelf proberen te motiveren om wat nuttigs te gaan en ondertussen bolken. Want dat is wat ik doequote:Op donderdag 6 februari 2025 09:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Eerst nog deze dag doorkomen
Eerst praatgroepje, dan aquarellen (geen idee of dat wat is) en fitness
* greysbones vraagt zich af of Fogelt stiekem mee kan kijken hierquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Klinkt beter dan achter een PC zitten en jezelf proberen te motiveren om wat nuttigs te gaan en ondertussen bolken. Want dat is wat ik doe
Nee, je hond ligt voor de bloempotcameraquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones vraagt zich af of Fogelt stiekem mee kan kijken hier
Voor mezelf zou ik ze niet kopen, maar denk dat ze bij jouw blonde haar wel leuk staanquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nja zegquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor een grietje van 14 op een woonwagenkamp is dit echt ERG leuk!
Ja een keer wat anders dan witte sneakersquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:54 schreef DJMO het volgende:
[..]
Voor mezelf zou ik ze niet kopen, maar denk dat ze bij jouw blonde haar wel leuk staan
ja erg leuk!quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:53 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja hé, kan je nu ook wel dragen denk ikThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor een grietje van 14 op een woonwagenkamp is dit echt ERG leuk!![]()
![]()
![]()
![]()
niet luisteren naar deze man![]()
ze zijn leukSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
niet luisteren naar deze man![]()
ze zijn leuk![]()
![]()
![]()
![]()
meegaan met de tijd Totquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben tot nu toe ook de enige kerel die reageert he!
zijn echt niet ordi deze
staan erg leuk onder spijkerbroek
of onder een pantalonThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Die heb ik nog niet, misschien ook maar bij kopenquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
Ach ze zullen vast dolletjes staan met tijgerprint-leggings!
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
meegaan met de tijd Tot
zijn echt niet ordi deze
staan erg leuk onder spijkerbroek
of onder een pantalon![]()
Staan leuk aan de voetjes van Lovely wat ze ook erbij aantrekt
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, misschien ook maar bij kopen![]()
![]()
![]()
zijn ook gewoon inquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, misschien ook maar bij kopen![]()
![]()
ToT is old fashioned
Als ik aan @Rob vraag of iets me goed staat dan is het antwoord standaard 'dat moet je niet aan mij vragen daar heb ik geen kijk op' terwijl hij ook altijd aan mij vraagt of een bepaalde kleding combinatie door de beugel kanquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben tot nu toe ook de enige kerel die reageert he!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
neequote:Op donderdag 6 februari 2025 09:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
Staan leuk aan de voetjes van Lovely wat ze ook erbij aantrekt
niet overal bij
niet bij een witte legging
Niet bij witte sportsokken bedoel je.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
niet overal bij
niet bij een witte legging
Want die staan bij NIEMAND leuk!
Ja weet ikquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
Gelukkig wel ja![]()
maar heb een witte sportsokken fobie
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
jij moet ook even naar 2025 komenquote:Op donderdag 6 februari 2025 10:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Niet bij witte sportsokken bedoel je.
Want die staan bij NIEMAND leuk!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar bestaan medicijnen voor.quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:01 schreef Kissingbird het volgende:
Gelukkig wel ja![]()
maar heb een witte sportsokken fobieIk heb er één en ik ben er trots op
Nee nee jij weet ...quote:Op donderdag 6 februari 2025 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij moet ook even naar 2025 komen
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: