SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
Morgenmiddag intake PMT heb ik zojuist gehoordtijd moet nog duidelijk worden
:')![]()
we gaan het proevenquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is niet waar!!
Ik had ook nee kunnen zeggen tegen je!!![]()
six sense weer van jou![]()
maar ik maak hem vast niet zo lekker en goed zoals jij dat kunt
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Mooi man!
![]()
lekker hoorquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
![]()
is dat de enige vorm van Therapie die ze voorschrijvenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Spannend welquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Joewel die vreemde vogel (die lieve man van jouquote:)
quote:![]()
![]()
jeetje jullie gaan snel!![]()
Smile, it's free therapy.sinterklaaskapoentje
![]()
quote:Ja. De rest is bezigheidstherapie.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker hoor![]()
is dat de enige vorm van Therapie die ze voorschrijven:')sinterklaaskapoentje
![]()
Vind het eigenlijk niet zo spannend. Ben vooral benieuwdquote::')![]()
Pic morgen!quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zit morgen bij de brievenbusSmile, it's free therapy.![]()
geen gesprekken met psych?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Ja. De rest is bezigheidstherapie.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
pic van die arretjescake eerst![]()
Kan ik nu al sturen
Smile, it's free therapy.![]()
Waarom denk ik hier gelijk weer dit bij?quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
pic van die arretjescake eerst![]()
![]()
![]()
dat is de schuld van @hemarookworst en creampiequote:Op donderdag 6 februari 2025 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom denk ik hier gelijk weer dit bij?![]()
[ afbeelding ]Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Omdat .. dirty mindquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom denk ik hier gelijk weer dit bij?![]()
[ afbeelding ]
En iets met arie.quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is de schuld van @:Hemarookworst en creampie![]()
![]()
![]()
Met jou wed ik niet meer!quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik durf te wedden om een arretjescake
Arie is een nepinfluencer zag ik gisteren op tvquote:
Thinking is difficult, that’s why most people judgesinterklaaskapoentje
![]()
Een keer per week 20 minuten. Die mensen zijn bijna niet bereikbaar. Heb wel soms gesprekje met een van de verpleegkundigen.quote::')![]()
wauw das wel kortquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een keer per week 20 minuten. Die mensen zijn bijna niet bereikbaar. Heb wel soms gesprekje met een van de verpleegkundigen.
maar PMT kan zeker wat toevoegenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Succesquote:Op donderdag 6 februari 2025 09:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een keer per week 20 minuten. Die mensen zijn bijna niet bereikbaar. Heb wel soms gesprekje met een van de verpleegkundigen.Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025sinterklaaskapoentje
![]()
Ik hoop het!!!quote:Op donderdag 6 februari 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
wauw das wel kort
maar PMT kan zeker wat toevoegenThanksquote::')![]()
Succes sinterklaas
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wacht 59 seconde en je weet hetquote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japansinterklaaskapoentje
![]()
Eerst nog deze dag doorkomenquote:
Eerst praatgroepje, dan aquarellen (geen idee of dat wat is) en fitness:')
Forum Opties Forumhop: Hop naar: