quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje en David S voeren weer een niet te volgen gesprek
quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:26 schreef DGK-Eric het volgende:
David & David in de tuin: "Hmmmzgldkg uh klujjfeorrtztuuut kleuggghh jeuss zot."
ik had niet gezien dat het vol was, was wat anders aan het doen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als je een andere TT wil even Dot vragen
Wow dat vind ik toch wel heftig om te zeggen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:03 schreef mazaru het volgende:
Ohhh verstond ik het toch goed. Ik dacht al dat die Hmmmzgldkg uh klujjfeorrtztuuut kleuggghh jeuss zot zei
Tja hij neemt geen blad voor zijn mondquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Wow dat vind ik toch wel heftig om te zeggen.
Sharice stond net Gember te snijdenquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dit gember thee.....of perenthee.
Oh dat zou ook kunnen. Bij mij blijft de gember ook niet bovenop drijven.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dit gember thee.....of perenthee.
Ahh denk ook dat het lekkerder is dan perenthee......quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Sharice stond net Gember te snijden
En goed voor de weerstandquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ahh denk ook dat het lekkerder is dan perenthee......
Perenthee lijkt me ook erg flauw weinig smaak aan om als thee te drinken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat zou ook kunnen. Bij mij blijft de gember ook niet bovenop drijven.
Lijkt mij ook. Trouwens deze gemberthee ziet er ook maar waterig uit. Ik doe altijd een zakje gemberthee en verse gember samen, dan ziet het eruit als thee en niet zo waterig als daar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Perenthee lijkt me ook erg flauw weinig smaak aan om als thee te drinken.
Als het perongelijk te schunnig dreigt te worden draaien ze het weg.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom nou weg bij jordy en matti heb echt vreselijk gelachen deze keer
Was msar raar van gespreķquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom nou weg bij jordy en matti heb echt vreselijk gelachen deze keer
Nou vond het gewoon komischquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:16 schreef marky het volgende:
[..]
Als het perongelijk te schunnig dreigt te worden draaien ze het weg.
Ze hadden fles gekregenquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:28 schreef Flory- het volgende:
Hadden ze toch popcorn vanavond?
Er was toch geen olie?
Vraag me soms af of ik ook zo zou zijnquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:38 schreef kater1 het volgende:
Ze leven echt alleen maar om te eten daar.
Natuurlijkquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:39 schreef marky het volgende:
[..]
Nee want nu kan je er van maken ik ben aan kakke toe
Ik zie rookwolkjes .. ik weet niet zeker of het helemaal valt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Het kwartje valt bij Milena of met 6 de finale week of er is in 1 week een dubbele exit
Ik moest telefoon even draaien, toen zag ik hem helemaal ja.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:42 schreef Flory- het volgende:
Vind deze TT toch wel de beste tot nu toe
Uiterlijk 09.30 toch?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hoelaat moeten we present zijn?
Meestal iets na 10 uur.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wat dan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
1,60 is ze volgens mijquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Eva is de rat niet zo groot
Das de bedoeling van die dingen, de dreiging is de helft van de waarde daar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:47 schreef Flory- het volgende:
Ben toch bang dat ze deze keer iets met de GC gaan doen
is volgens mij nog niks over bekend verder in het huisquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:47 schreef Flory- het volgende:
Ben toch bang dat ze deze keer iets met de GC gaan doen
Ze maken geen grappen in die tv uitzending. Zag er gelikt uit.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel hoopt dat het gezicht van Jeffrey wordt uitgezonden op het moment dat de nieuwe duo partners werden bekend gemaakt.
Daarom denk ik dat er eindelijk wat mee gaat gebeuren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Das de bedoeling van die dingen, de dreiging is de helft van de waarde daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Nee alleen dat Matt de gc aan Milena liet zien en een ZC kreeg.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
is volgens mij nog niks over bekend verder in het huis
quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat er eindelijk wat mee gaat gebeuren.hoop wel dat jeff blijft, anders wordt de het helemaal saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat er eindelijk wat mee gaat gebeuren.T kan allemaal daar. Ze denken de beste vriendjes te zijn daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Mwa van mij mag hij wel weg eigenlijk, zoveel drama brengt hij niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
hoop wel dat jeff blijft, anders wordt de het helemaal saai
Jane kwam Eva en Elsa halen om te vertellen dat Jeff iets aan het klaarmaken was in de keuken. Ga maar kijken dan, zei ze, je ruikt het meteen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:06 schreef zodeju het volgende:
Jane weer wat te klagen en hoop dat de anderen er wat van gaat zeggen....vooral de hoop op Eva.
Ze hebben toch kruidenquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jane kwam Eva en Elsa halen om te vertellen dat Jeff iets aan het klaarmaken was in de keuken. Ga maar kijken dan, zei ze, je ruikt het meteen.
Ze rook knoflook? Dat begreep ik ervan, maar dat hebben ze toch niet?
Jeff laat zelfs Eva proeven.....en Jeff zit daar niet alleenquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jane kwam Eva en Elsa halen om te vertellen dat Jeff iets aan het klaarmaken was in de keuken. Ga maar kijken dan, zei ze, je ruikt het meteen.
Eva ging heel nonchalant polshoogte nemen, onder het mom van iets te zoeken in de keuken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Het is nu wel zo dat hij eigenlijk niks meer mag. De kookclub bepaalt wat er gegeten wordt, ook al gebruikt hij een beetje. Wie heeft bepaalt wie de baas is over de keuken want ik zie dat niemand meer met zijn allen eten en ieder voor zich klaar maakt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:09 schreef Droopie het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hij biedt het aan iedereen aan.
Zo werkt het ook, je ben zo iemand compleet zat en sommige zaken moet je of uitspreken of stelling nemen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is nu wel zo dat hij eigenlijk niks meer mag. De kookclub bepaalt wat er gegeten wordt, ook al gebruikt hij een beetje. Wie heeft bepaalt wie de baas is over de keuken want ik zie dat niemand meer met zijn allen eten en ieder voor zich klaar maakt.
Gaat om het delenquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is nu wel zo dat hij eigenlijk niks meer mag. De kookclub bepaalt wat er gegeten wordt, ook al gebruikt hij een beetje. Wie heeft bepaalt wie de baas is over de keuken want ik zie dat niemand meer met zijn allen eten en ieder voor zich klaar maakt.
slob word ieder voor zich gemaaktquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Elsa had de suiker en zout verstopt voor de popcorn.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:11 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Dank voor de verduidelijking. Wist niet dat er kruiden waren (dacht dat die al op waren).
ze mochten volgens mij het zout en de suiker ook alleen voor de popcorn gebruiken en niet bijv voor de slobquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:16 schreef Flory- het volgende:
[..]
Elsa had de suiker en zout verstopt voor de popcorn.
De rest werd bewaard voor de kip marinade.
Ja dacht ik ookquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:17 schreef Verida het volgende:
[..]
ze mochten volgens mij het zout en de suiker ook alleen voor de popcorn gebruiken en niet bijv voor de slob
Jane is bang dat Jeff niet de stemmen heeft gekregen die ze van te voren berekend hadden,,,,,Nu proberen ze hem maar nog lelijker neer te zetten voor ons.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:15 schreef Jackiegekkie het volgende:
Eva en Elsa reageerden niet echt verontwaardigd op dat bakken van Jeff, toch?
Het was vooral Jane die er blijkbaar wat vond en de dames uit de suite ging halen om erover te smiezen en hun te porren om polshoogte te gaan nemen. Elsa keerde gewoon terug naar de suite, enkel Eva liep door naar de keuken.
Er zijn best veel mensen die voor Matt weggaanquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jane is bang dat Jeff niet de stemmen heeft gekregen die ze van te voren berekend hadden,,,,,Nu proberen ze hem maar nog lelijker neer te zetten voor ons.
Dame is een goede actrice met haar draaiende ogen. Jeff mag weg maar ben benieuwd wie de volgende is Matt misschien.
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:26 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Is naar het toilet.
Ondertussen telt Jordy de maïskorrels...
Ja... want spannend of zo. Ze denken dat ze content moeten maken.quote:
Ja dat worden geweldige beeldenquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft 40 maiskorrels verzameld. Denkt dat die leuke content gaat opleveren.
10 popcorntjes de man.
vast niet gescriptquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja... want spannend of zo. Ze denken dat ze content moeten maken.
Ze zouden overdag eens van hun luie reet moeten komen.
Ik had begrepen dat hij zei: 20 pp, ik heb er 80 in totaal geteld. En er is nog een marge van 10 popcornsquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy heeft 40 maiskorrels verzameld. Denkt dat die leuke content gaat opleveren.
10 popcorntjes de man.
Zou goed kunnen .. vanmiddag had hij er nog 40quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij zei: 20 pp, ik heb er 80 in totaal geteld. En er is nog een marge van 10 popcorns
>(die marge voor korrels die niet ploffen, denk ik)
ja dat zei jordy 15 min geledenquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:35 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat hij zei: 20 pp, ik heb er 80 in totaal geteld. En er is nog een marge van 10 popcorns
>(die marge voor korrels die niet ploffen, denk ik)
Ze kunnen vast beter dan ditquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laat die jongens lol maken, het is al zo'n saaie bende
+1quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:40 schreef Thorelf het volgende:
Ik hoop dat peter gaat roepen! Houd de diefff !!
Al was het alleen maar "popcorn", ik zou dubbel liggenquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:40 schreef Thorelf het volgende:
Ik hoop dat peter gaat roepen! Houd de diefff !!
Dat mag zeker,maar niet op deze manier..het eten is al zo schaarsquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Laat die jongens lol maken, het is al zo'n saaie bende
Gemiste kans Febo.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Al was het alleen maar "popcorn", ik zou dubbel liggen
Ga je in de tuin 2 stukjes chocola opsmikkelen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:47 schreef Flory- het volgende:
Nadeel hiervan is wel dat ik ook weer honger krijg
Geen chocola in huisquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ga je in de tuin 2 stukjes chocola opsmikkelen.
Lekker tellen, toen gingen er nog 20 extra bij.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:48 schreef Flory- het volgende:
Daar gaat de pan weer op het vuur voor de volgende ronde
Sambalquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:50 schreef Flory- het volgende:
Wat gooit Jeff er nou in?
Voor de kleur?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Geen idee, wat was het anders dan.
Maar hier komen morgen mensen achter.
Heb vanavond niet veel gekeken, was die bedoeld voor morgen dan?quote:
Die heeft Elsa toch?quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:53 schreef Droopie het volgende:
[..]
En niet door de mais, maar door de suiker of zout?
Elsa houd alles bij, en Jeff pleurde er iets bij..quote:
Met het mes op de keel je excuus aanbieden telt niet erg hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:08 schreef Was-beer het volgende:
Jeffrey heeft een gesprek gehad en ze (psycholoog?) heeft aangeraden om zich open en kwetsbaar op te stellen naar de groep toe. Hij wil morgen, nog voor de bekendmaking van de nominaties, zijn excuus aanbieden aan de groep
BB wil dat we hem erin houdenquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:08 schreef Was-beer het volgende:
Jeffrey heeft een gesprek gehad en ze (psycholoog?) heeft aangeraden om zich open en kwetsbaar op te stellen naar de groep toe. Hij wil morgen, nog voor de bekendmaking van de nominaties, zijn excuus aanbieden aan de groep
Dat doet ie maar na de nominatiesquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:08 schreef Was-beer het volgende:
Hey Jeffke steelt niet hé, hij is een puur en eerlijk persoon en het ligt sowieso nooit aan hemquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat doet ie maar na de nominaties
Of ervoor en dat ie om 1030 alweer chagerijnig is
Of net nadat ie betrapt is van het stelen van eten
De psych kan iets zeggen, maar je moet er ook zelf in gelovenquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:17 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hey Jeffke steelt niet hé, hij is een puur en eerlijk persoon en het ligt sowieso nooit aan hem
Hij kan excuses aanbieden, maar dat verandert zijn gedrag niet. Sinds hij terug is van de psycholoog heb ik nog geen verandering gezien en geloof het eerlijk gezegd niet zo.quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:08 schreef Was-beer het volgende:
Ze zijn naar bed gestuurd.quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:32 schreef Lrod01 het volgende:
Altijd maar weer op de meest random momenten een SL. Echt totaal geen touw aan vast te knopen dit jaar. Stel idioten achter de knoppen.
Hij had geen interesse in die jongen, maar hij zei steeds tegen Keano dat hij zo knap was. Toen vroeg Keano of hij op mannen viel. Nee, was heteroquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:33 schreef Droopie het volgende:
Keanu ging toch een story vertellen over een boy met zijn sexualiteit enzo
Dan kan de stagair maar beter even een SL doen, zoals hem gevraagd is gok ik.
Maar t mag allemaal wel wat minder ja.
Never mind ik was spuit 11 zie ikquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jeff zegt dat hij, voor de bekendmaking van de nominaties, de groep nog wil toespreken. Zich excuseren voor zijn gedrag de voorbije periode, dat hij zich wel wil openstellen, dat hij openstaat voor gesprekken, dat hij dankbaar is dat hij er mag zijn, etcetc
Dat juist hij met die verhalen komt, dooie jankerdquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:35 schreef Folies het volgende:
Hij heeft wel over de 100 jongens en meiden gekust. Heel trots.
En minstens met 6 vrouwen op een avond. Beetje hoeren en sloeren. Tot ze allemaal voor zijn neus stonden in de disco.
Hoe dat verder ging werd me niet duidelijk, ja hij ging weer met zijn vrienden op hotel.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 03:50 schreef Alicia76 het volgende:
Axel is leuk, maar wel ongelooflijk saai. Jordy heeft wel humor, maar kiest vaak voor de verkeerde mensen. Milena is een lieve meid die ik wel veel gun. Jolien ook. Maar Jeffrey moet er echt snel uit! Jane begon leuk maar is een jankerd. Wie moet winnen? Ik weet het niet meer.
Ik slaap in de winter altijd met bedsokken aan. Warme voeten is essentieel voor een goede nachtrust.quote:Op donderdag 6 februari 2025 07:56 schreef Frummelie het volgende:
Ligt er nou op stream 2 iemand met z'n sokken aan in bed... ja snap ik als je het dekbed zo gebruikt..
.quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jeff zegt dat hij, voor de bekendmaking van de nominaties, de groep nog wil toespreken. Zich excuseren voor zijn gedrag de voorbije periode, dat hij zich wel wil openstellen, dat hij openstaat voor gesprekken, dat hij dankbaar is dat hij er mag zijn, etcetc
Ooh echt, ik kan er echt niet tegen.. dan pak ik wel een kruikje...quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik slaap in de winter altijd met bedsokken aan. Warme voeten is essentieel voor een goede nachtrust.
Kruikje is ook fijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt, ik kan er echt niet tegen.. dan pak ik wel een kruikje...![]()
Naar het was zo'n maf gezicht het dekbed lag overdwars... dus ja dan krijg je koude vliezen..
Met andere woorden: achter heeft gezegd dat ik dit moet doen en dan gaan jullie mij weer leuk vinden en kan ik fijn verder gaan met bazig doen en elleboogwerk. En van alles jatten zonder dat jullie over mij oordelen. Want ik stel mij open en kwetsbaar op.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:02 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
.
Hij vertelde ook hierbij dat hij dit advies in een gesprek met achter had gehad
Oeps dubbelop! Net wakker!! Goeiemorgen cos!quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:02 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
.
Hij vertelde ook hierbij dat hij dit advies in een gesprek met achter had gehad
Goedemorgen Kissy...quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:11 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen Cos'rs![]()
![]()
Pootje staat buiten en zegt: wat een D day![]()
![]()
Nog maar 2 uur tot hopelijk een heeeeel zuur gezicht van Jeffrey
Peren in de koelkastquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:14 schreef Tascha071 het volgende:
Die peren zijn kei hard. Worden toch nooit zacht in koelkast?
Dit volk is zo vreselijk lui.. walgelijk gewoon..quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:28 schreef Kodiak100 het volgende:
Tijd voor een regel dat ze allemaal direct uit bed moeten komen, wanneer de lichten aan gaan.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Kissy...![]()
Jajajajaja jajajajaja
![]()
![]()
![]()
Hij entertaint onsquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy man gedraag je eens als een volwassen vent
Hij is wel de laatste tochquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:40 schreef Tascha071 het volgende:
Matt uit bed. Snel weg bij zingende Jordy
Ik zag het ook. Dat is niet de vaseline voor algemeen gebruik. Het was een potje voor onder haar ogen en uit een ander potje op haar lippen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:43 schreef Kissingbird het volgende:
Jane heeft kleine potjes met crèmevoor haar oogjes en gezicht
Nee dit zijn mini potjes met eigen creme.. denk ikquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zag het ook. Dat is niet de vaseline voor algemeen gebruik. Het was een potje voor onder haar ogen en een ander potje op haar lippen.
Voordat Jolien haar eigen spullen had dacht ik ook al dat zij rouge op had en mascara.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee dit zijn mini potjes met eigen creme.. denk ik
Nu paar keer jane ZC
vermoed.. dat ze mascara opdeed nu
Ja dat is wel een dingetje.. nu wordt het helemaal spannend..quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoop niet op een gekke twist.. omdat ze hem nog erin willen houden om de tienerliefde uit te melken
Bedenk me nu: staat hij erop kunnen ze hem gewoon in het huis laten. Alles kan gemanipuleerd worden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is wel een dingetje.. nu wordt het helemaal spannend..
Zou wel verklaren waarom ze dagenlang mascara op had.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Voordat Jolien haar eigen spullen had dacht ik ook al dat zij rouge op had en mascara.
Ik denk echt dat de dames heel lichtjes make up op mogen doen van dames die hun make up hebben.
Jep gaat hij gewoon het kamertje in... het zal toch niet zo zijn hé...quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bedenk me nu: staat hij erop kunnen ze hem gewoon in het huis laten. Alles kan gemanipuleerd worden.
Je bedoeld Evaquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:52 schreef Kissingbird het volgende:
Op de andere stream de aandachtsvrouwen
Milena en Jane
Jane zou wel een podcast willen maken thuis maar durfde niet .. had eerst een piepstem.. daarna gaan roken.. schorre stem nu. Pas 2 maanden gestopt met roken
Jane wil een andere stem.
die bovenlip is echt te dik opgespoten, zie ik nu pas goed
quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep gaat hij gewoon het kamertje in... het zal toch niet zo zijn hé...
Ze heeft gezegd dat ze met hem meegaat als hij moet gaan.. ik hoop dat ze woord houdt...quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
aan de andere kant wat is mooier dan een break up net voor Valentin
Een smachtende en jammerende Jolien die weent om sjefke is ook content
Je bent er weerquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
GM cos! Weer niet veel kunnen kijken naar de streams de afgelopen dagen, maar de kinderkamer krijgt steeds meer vormBen benieuwd naar de nominaties! Hopelijk Jeff op de bank en morgen naar huis! Dan kan Jolien zich ook zelfstandig ontwikkelen
fuck haal ik ze weer door elkaarquote:
Ik ook, weg met die muts.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze met hem meegaat als hij moet gaan.. ik hoop dat ze woord houdt...
Nou echt hoor, ik zou echt heul zwaar teleurgesteld zijn als hij niet moet gaan...quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]denk een hoop boze mensen als hij niet genomineerd is..
hij moet gewoon weg! klaar.. eruit
ja ze waren kletsen over vakantie en dan en SL en erna gaan ze naar bed... ze moesten zeker van BB erg vreemdquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:32 schreef Lrod01 het volgende:
Altijd maar weer op de meest random momenten een SL. Echt totaal geen touw aan vast te knopen dit jaar. Stel idioten achter de knoppen.
Edit: back en ze gaan richting hun bedIk ga ook maar
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |