quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Kissy...![]()
Jajajajaja jajajajaja
![]()
![]()
![]()
Hij entertaint onsquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Jordy man gedraag je eens als een volwassen vent
Hij is wel de laatste tochquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:40 schreef Tascha071 het volgende:
Matt uit bed. Snel weg bij zingende Jordy
Ik zag het ook. Dat is niet de vaseline voor algemeen gebruik. Het was een potje voor onder haar ogen en uit een ander potje op haar lippen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:43 schreef Kissingbird het volgende:
Jane heeft kleine potjes met crèmevoor haar oogjes en gezicht
Nee dit zijn mini potjes met eigen creme.. denk ikquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zag het ook. Dat is niet de vaseline voor algemeen gebruik. Het was een potje voor onder haar ogen en een ander potje op haar lippen.
Voordat Jolien haar eigen spullen had dacht ik ook al dat zij rouge op had en mascara.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Nee dit zijn mini potjes met eigen creme.. denk ik
Nu paar keer jane ZC
vermoed.. dat ze mascara opdeed nu
Ja dat is wel een dingetje.. nu wordt het helemaal spannend..quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoop niet op een gekke twist.. omdat ze hem nog erin willen houden om de tienerliefde uit te melken
Bedenk me nu: staat hij erop kunnen ze hem gewoon in het huis laten. Alles kan gemanipuleerd worden.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:48 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is wel een dingetje.. nu wordt het helemaal spannend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |