Ik moest telefoon even draaien, toen zag ik hem helemaal ja.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:42 schreef Flory- het volgende:
Vind deze TT toch wel de beste tot nu toe
Uiterlijk 09.30 toch?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Hoelaat moeten we present zijn?
Meestal iets na 10 uur.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wat dan?quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:43 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ik ook![]()
1,60 is ze volgens mijquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:45 schreef Kodiak100 het volgende:
Volgens Eva is de rat niet zo groot
Das de bedoeling van die dingen, de dreiging is de helft van de waarde daar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:47 schreef Flory- het volgende:
Ben toch bang dat ze deze keer iets met de GC gaan doen
is volgens mij nog niks over bekend verder in het huisquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:47 schreef Flory- het volgende:
Ben toch bang dat ze deze keer iets met de GC gaan doen
Ze maken geen grappen in die tv uitzending. Zag er gelikt uit.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel hoopt dat het gezicht van Jeffrey wordt uitgezonden op het moment dat de nieuwe duo partners werden bekend gemaakt.
Daarom denk ik dat er eindelijk wat mee gaat gebeuren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:49 schreef Droopie het volgende:
[..]
Das de bedoeling van die dingen, de dreiging is de helft van de waarde daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Nee alleen dat Matt de gc aan Milena liet zien en een ZC kreeg.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
is volgens mij nog niks over bekend verder in het huis
quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat er eindelijk wat mee gaat gebeuren.hoop wel dat jeff blijft, anders wordt de het helemaal saaiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat er eindelijk wat mee gaat gebeuren.T kan allemaal daar. Ze denken de beste vriendjes te zijn daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hell To The Liars
Mwa van mij mag hij wel weg eigenlijk, zoveel drama brengt hij niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:04 schreef odie22 het volgende:
[..]
hoop wel dat jeff blijft, anders wordt de het helemaal saai
Jane kwam Eva en Elsa halen om te vertellen dat Jeff iets aan het klaarmaken was in de keuken. Ga maar kijken dan, zei ze, je ruikt het meteen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:06 schreef zodeju het volgende:
Jane weer wat te klagen en hoop dat de anderen er wat van gaat zeggen....vooral de hoop op Eva.
Ze hebben toch kruidenquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jane kwam Eva en Elsa halen om te vertellen dat Jeff iets aan het klaarmaken was in de keuken. Ga maar kijken dan, zei ze, je ruikt het meteen.
Ze rook knoflook? Dat begreep ik ervan, maar dat hebben ze toch niet?
Jeff laat zelfs Eva proeven.....en Jeff zit daar niet alleenquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Jane kwam Eva en Elsa halen om te vertellen dat Jeff iets aan het klaarmaken was in de keuken. Ga maar kijken dan, zei ze, je ruikt het meteen.
Eva ging heel nonchalant polshoogte nemen, onder het mom van iets te zoeken in de keuken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:08 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Het is nu wel zo dat hij eigenlijk niks meer mag. De kookclub bepaalt wat er gegeten wordt, ook al gebruikt hij een beetje. Wie heeft bepaalt wie de baas is over de keuken want ik zie dat niemand meer met zijn allen eten en ieder voor zich klaar maakt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:09 schreef Droopie het volgende:
Eerlijk is eerlijk, hij biedt het aan iedereen aan.
Zo werkt het ook, je ben zo iemand compleet zat en sommige zaken moet je of uitspreken of stelling nemen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 23:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is nu wel zo dat hij eigenlijk niks meer mag. De kookclub bepaalt wat er gegeten wordt, ook al gebruikt hij een beetje. Wie heeft bepaalt wie de baas is over de keuken want ik zie dat niemand meer met zijn allen eten en ieder voor zich klaar maakt.
Gaat om het delenquote:Op woensdag 5 februari 2025 23:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is nu wel zo dat hij eigenlijk niks meer mag. De kookclub bepaalt wat er gegeten wordt, ook al gebruikt hij een beetje. Wie heeft bepaalt wie de baas is over de keuken want ik zie dat niemand meer met zijn allen eten en ieder voor zich klaar maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |