quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje en David S voeren weer een niet te volgen gesprek
quote:Op woensdag 5 februari 2025 13:26 schreef DGK-Eric het volgende:
David & David in de tuin: "Hmmmzgldkg uh klujjfeorrtztuuut kleuggghh jeuss zot."
ik had niet gezien dat het vol was, was wat anders aan het doen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als je een andere TT wil even Dot vragen
Wow dat vind ik toch wel heftig om te zeggen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:03 schreef mazaru het volgende:
Ohhh verstond ik het toch goed. Ik dacht al dat die Hmmmzgldkg uh klujjfeorrtztuuut kleuggghh jeuss zot zei
Tja hij neemt geen blad voor zijn mondquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:04 schreef engine het volgende:
[..]
Wow dat vind ik toch wel heftig om te zeggen.
Sharice stond net Gember te snijdenquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dit gember thee.....of perenthee.
Oh dat zou ook kunnen. Bij mij blijft de gember ook niet bovenop drijven.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is dit gember thee.....of perenthee.
Ahh denk ook dat het lekkerder is dan perenthee......quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:08 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Sharice stond net Gember te snijden
En goed voor de weerstandquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ahh denk ook dat het lekkerder is dan perenthee......
Perenthee lijkt me ook erg flauw weinig smaak aan om als thee te drinken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat zou ook kunnen. Bij mij blijft de gember ook niet bovenop drijven.
Lijkt mij ook. Trouwens deze gemberthee ziet er ook maar waterig uit. Ik doe altijd een zakje gemberthee en verse gember samen, dan ziet het eruit als thee en niet zo waterig als daar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Perenthee lijkt me ook erg flauw weinig smaak aan om als thee te drinken.
Als het perongelijk te schunnig dreigt te worden draaien ze het weg.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom nou weg bij jordy en matti heb echt vreselijk gelachen deze keer
Was msar raar van gespreķquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom nou weg bij jordy en matti heb echt vreselijk gelachen deze keer
Nou vond het gewoon komischquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:16 schreef marky het volgende:
[..]
Als het perongelijk te schunnig dreigt te worden draaien ze het weg.
Ze hadden fles gekregenquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:28 schreef Flory- het volgende:
Hadden ze toch popcorn vanavond?
Er was toch geen olie?
Vraag me soms af of ik ook zo zou zijnquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:38 schreef kater1 het volgende:
Ze leven echt alleen maar om te eten daar.
Natuurlijkquote:Op woensdag 5 februari 2025 22:39 schreef marky het volgende:
[..]
Nee want nu kan je er van maken ik ben aan kakke toe
Ik zie rookwolkjes .. ik weet niet zeker of het helemaal valt.quote:Op woensdag 5 februari 2025 22:40 schreef Kodiak100 het volgende:
Het kwartje valt bij Milena of met 6 de finale week of er is in 1 week een dubbele exit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |