Zou wel verklaren waarom ze dagenlang mascara op had.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Voordat Jolien haar eigen spullen had dacht ik ook al dat zij rouge op had en mascara.
Ik denk echt dat de dames heel lichtjes make up op mogen doen van dames die hun make up hebben.
Jep gaat hij gewoon het kamertje in... het zal toch niet zo zijn hé...quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Bedenk me nu: staat hij erop kunnen ze hem gewoon in het huis laten. Alles kan gemanipuleerd worden.
Je bedoeld Evaquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:52 schreef Kissingbird het volgende:
Op de andere stream de aandachtsvrouwen
Milena en Jane
Jane zou wel een podcast willen maken thuis maar durfde niet .. had eerst een piepstem.. daarna gaan roken.. schorre stem nu. Pas 2 maanden gestopt met roken
Jane wil een andere stem.
die bovenlip is echt te dik opgespoten, zie ik nu pas goed
quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jep gaat hij gewoon het kamertje in... het zal toch niet zo zijn hé...
Ze heeft gezegd dat ze met hem meegaat als hij moet gaan.. ik hoop dat ze woord houdt...quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:51 schreef Kodiak100 het volgende:
aan de andere kant wat is mooier dan een break up net voor Valentin
Een smachtende en jammerende Jolien die weent om sjefke is ook content
Je bent er weerquote:Op donderdag 6 februari 2025 08:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
GM cos! Weer niet veel kunnen kijken naar de streams de afgelopen dagen, maar de kinderkamer krijgt steeds meer vormBen benieuwd naar de nominaties! Hopelijk Jeff op de bank en morgen naar huis! Dan kan Jolien zich ook zelfstandig ontwikkelen
fuck haal ik ze weer door elkaarquote:
Ik ook, weg met die muts.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:54 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat ze met hem meegaat als hij moet gaan.. ik hoop dat ze woord houdt...
Nou echt hoor, ik zou echt heul zwaar teleurgesteld zijn als hij niet moet gaan...quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:53 schreef Kissingbird het volgende:
[..]denk een hoop boze mensen als hij niet genomineerd is..
hij moet gewoon weg! klaar.. eruit
ja ze waren kletsen over vakantie en dan en SL en erna gaan ze naar bed... ze moesten zeker van BB erg vreemdquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:32 schreef Lrod01 het volgende:
Altijd maar weer op de meest random momenten een SL. Echt totaal geen touw aan vast te knopen dit jaar. Stel idioten achter de knoppen.
Edit: back en ze gaan richting hun bedIk ga ook maar
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |