Hij had geen interesse in die jongen, maar hij zei steeds tegen Keano dat hij zo knap was. Toen vroeg Keano of hij op mannen viel. Nee, was heteroquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:33 schreef Droopie het volgende:
Keanu ging toch een story vertellen over een boy met zijn sexualiteit enzo
Dan kan de stagair maar beter even een SL doen, zoals hem gevraagd is gok ik.
Maar t mag allemaal wel wat minder ja.

Never mind ik was spuit 11 zie ikquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jeff zegt dat hij, voor de bekendmaking van de nominaties, de groep nog wil toespreken. Zich excuseren voor zijn gedrag de voorbije periode, dat hij zich wel wil openstellen, dat hij openstaat voor gesprekken, dat hij dankbaar is dat hij er mag zijn, etcetc

Dat juist hij met die verhalen komt, dooie jankerdquote:Op donderdag 6 februari 2025 00:35 schreef Folies het volgende:
Hij heeft wel over de 100 jongens en meiden gekust. Heel trots.
En minstens met 6 vrouwen op een avond. Beetje hoeren en sloeren. Tot ze allemaal voor zijn neus stonden in de disco.
Hoe dat verder ging werd me niet duidelijk, ja hij ging weer met zijn vrienden op hotel.

quote:Op donderdag 6 februari 2025 03:50 schreef Alicia76 het volgende:
Axel is leuk, maar wel ongelooflijk saai. Jordy heeft wel humor, maar kiest vaak voor de verkeerde mensen. Milena is een lieve meid die ik wel veel gun. Jolien ook. Maar Jeffrey moet er echt snel uit! Jane begon leuk maar is een jankerd. Wie moet winnen? Ik weet het niet meer.

Ik slaap in de winter altijd met bedsokken aan. Warme voeten is essentieel voor een goede nachtrust.quote:Op donderdag 6 februari 2025 07:56 schreef Frummelie het volgende:
Ligt er nou op stream 2 iemand met z'n sokken aan in bed... ja snap ik als je het dekbed zo gebruikt..

.quote:Op donderdag 6 februari 2025 00:07 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jeff zegt dat hij, voor de bekendmaking van de nominaties, de groep nog wil toespreken. Zich excuseren voor zijn gedrag de voorbije periode, dat hij zich wel wil openstellen, dat hij openstaat voor gesprekken, dat hij dankbaar is dat hij er mag zijn, etcetc

Ooh echt, ik kan er echt niet tegen.. dan pak ik wel een kruikje...quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik slaap in de winter altijd met bedsokken aan. Warme voeten is essentieel voor een goede nachtrust.

Kruikje is ook fijn.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:03 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh echt, ik kan er echt niet tegen.. dan pak ik wel een kruikje...![]()
Naar het was zo'n maf gezicht het dekbed lag overdwars... dus ja dan krijg je koude vliezen..

Met andere woorden: achter heeft gezegd dat ik dit moet doen en dan gaan jullie mij weer leuk vinden en kan ik fijn verder gaan met bazig doen en elleboogwerk. En van alles jatten zonder dat jullie over mij oordelen. Want ik stel mij open en kwetsbaar op.quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:02 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
.
Hij vertelde ook hierbij dat hij dit advies in een gesprek met achter had gehad

Oeps dubbelop! Net wakker!! Goeiemorgen cos!quote:Op donderdag 6 februari 2025 08:02 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
.
Hij vertelde ook hierbij dat hij dit advies in een gesprek met achter had gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |