dat hadden die andere meiden niet die al hun kast hadden?quote:Op maandag 3 februari 2025 21:21 schreef Limbus het volgende:
[..]
Een oogpotlood om de speelkaarten te maken
vermoed het welquote:
met of zonder trekkerquote:Op maandag 3 februari 2025 21:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu wil wel morgen nog zijn cracker met kaas
Is ook zo, maar sharice is ineens anti boudoir. Eerst weken meekletsen en nu met de anderen. Ze lijkt jordy welquote:Op maandag 3 februari 2025 21:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nee Sharice zegt dat Jolien zichzelf buitensluit..Ze creëert het zelf en moet niet piepen
Ze geeft net aan, dat toen ze vanmiddag bij David en David zat, dat ze daar ineens energie van kreeg. En dat dat gezever in het boudoir etc haar leegzuigtquote:Op maandag 3 februari 2025 21:36 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar sharice is ineens anti boudoir. Eerst weken meekletsen en nu met de anderen. Ze lijkt jordy wel
Nee joh! Veel gezelliger als ze iets te doen hebbenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
Nu even hopen dat de FEBO vannacht die kaarten in de openhaard gooit
Sharice krijgt haar verstand terug!quote:Op maandag 3 februari 2025 21:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze geeft net aan, dat toen ze vanmiddag bij David en David zat, dat ze daar ineens energie van kreeg. En dat dat gezever in het boudoir etc haar leegzuigt
Hebben ze ook, weer nieuwe kaarten makenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:39 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Nee joh! Veel gezelliger als ze iets te doen hebben
BB moet niet zo flauw zijn. Geef ze wat spellen en ze verbroederen en hebben iets om over te praten ipv dat flauwe gezeur elke keerquote:Op maandag 3 februari 2025 21:40 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hebben ze ook, weer nieuwe kaarten maken![]()
Volgens mij is het tegen de regels van BB
Van mij mogen ze.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:42 schreef tassie127 het volgende:
[..]
BB moet niet zo flauw zijn. Geef ze wat spellen en ze verbroederen en hebben iets om over te praten ipv dat flauwe gezeur elke keer
Ja dat dus! Toen kocht het wel en was echt gezellig! Leuk ook om naar te kijken.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze.
Dat puzzelen in het 2020 seizoen was ook leuk
Geef ze gewoon een langdurige opdracht. Net zoals toen die megapuzzel in EJVJL ofzo...quote:Op maandag 3 februari 2025 21:42 schreef tassie127 het volgende:
[..]
BB moet niet zo flauw zijn. Geef ze wat spellen en ze verbroederen en hebben iets om over te praten ipv dat flauwe gezeur elke keer
Ja, laat ze gewoon vogelhuisjes maken 24/7 ......quote:Op maandag 3 februari 2025 21:44 schreef Ireth het volgende:
Geef ze gewoon een langdurige opdracht. Net zoals toen die megapuzzel in EJVJL ofzo...
Jordy was niet te redden.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:41 schreef ben34567 het volgende:
Niels was de jedi master en zonder zijn aanwezigheid en raad wordt Jordy door Jeffrey verleid naar de dark side
Ja maar gewoon IETS! Een puzzel is leuk of een paar kleurboeken ofzo. Dat ze even bezig kunnen zijn. Gewoon iets! Nu is er echt niks en dat is rete saai!quote:Op maandag 3 februari 2025 21:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geef ze gewoon een langdurige opdracht. Net zoals toen die megapuzzel in EJVJL ofzo...
Voor mijn part een dansmarathon...
Of balletjes in een trechter tegenhoudenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:47 schreef Ireth het volgende:
Laat ze rondlopen met een ei-op-een-helm...
* Ireth checkt de weersverwachting...quote:Op maandag 3 februari 2025 21:48 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Of balletjes in een trechter tegenhouden
Ze dacht even een scoop te melden maar Melina zei dat weet ikquote:Op maandag 3 februari 2025 21:48 schreef Droopie het volgende:
Kanaal 2 , Eva komt even melden dat Jane de beste vriendin is van Matt zijn vriendin.
Ik heb meer de indruk dat Eva nu de stoorzender isquote:Op maandag 3 februari 2025 21:48 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Meisje wil slapen zit die Sharice haar weer wakker te stalken
wat gaan ze bakken hahaquote:Op maandag 3 februari 2025 21:52 schreef Flow3r het volgende:
Keanu zal de wacht zijn, Jordy gaat bakken
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk dan zijn Jeff en Mattie weer de onschuldquote:Op maandag 3 februari 2025 21:52 schreef Flow3r het volgende:
Keanu zal de wacht zijn, Jordy gaat bakken
[ afbeelding ]
of dat ze verliezen en 1 van hem genomineerd is en ze daarover moeten discuseren wie. Denk dat Jordy helemaal gepikeerd is als Jef de nominatie niet neemt, omdat Jordy er al 2x op heeft gestaanquote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef Kinga het volgende:
Jeffrey en Jordy mogen van mij samen genomineerd worden. En dikke kans dat er een koppel genomineerd wordt en samen erop komt. Jordy voelt zich helemaal het mannetje tussen de mannen nu he. Ik kots ervan.
Wedden dat Jeff als nieuw argument gaat roepen, NIEMAND GUNT MIJ WAT.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
of dat ze verliezen en 1 van hem genomineerd is en ze daarover moeten discuseren wie. Denk dat Jordy helemaal gepikeerd is als Jef de nominatie niet neemt, omdat Jordy er al 2x op heeft gestaan
Was niet aardig.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:55 schreef Kinga het volgende:
Dit groepje moet eruit. Het is toch tijd dat een vrouw wint dit seizoen. Jane aub.
Ja bizarre ommezwaai. Ik dacht dat Niels voor zijn vertrek veel raad had gegeven aan Jordy over hoe hij best kon overleven. Kan me niet inbeelden dat Niels DIT als tactiek heeft meegegeven.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vind het heel jammer dat Jordy naar dit clubje toe trekthad hem veel liever bij Axel en Jane en de 2 Davids ofzo gezien
Totaal verblind door de acceptatie van de alpha. Zal van korte duur zijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:57 schreef Ireth het volgende:
Ik denk dat jordy veel te blij is weer ergens bij te horen...
Had ie alleen beter de kant van de Davidjes en Axel kunnen kiezen..
O ja. Goed advies van Niels. Was ik helemaal vergeten dat hij dat meteen ging delen met dingest en dingestquote:Op maandag 3 februari 2025 21:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy was niet te redden.
Weet je nog dat Jordy het advies kreeg over zijn token, hij vloog naar Matt en Jeff.
Krijg bijna idee dat ze tv moeten maken.....er is ook helemaal niks komisch in deze groep....de tranen hebben nog niet over mijn wangen gelopen zoals bij Salar en Liese en er waren nog velen. Kommer en kwel.....quote:Op maandag 3 februari 2025 21:51 schreef Kodiak100 het volgende:
De alfamannetjes gaan dus op strooptocht vannacht![]()
![]()
+ armen van Evaquote:Op maandag 3 februari 2025 22:10 schreef Hoempah het volgende:
[..]
zoek de verschillen.
- hand van Jane
Nee, ze hebben de ligrichting kwart slag gedraaid. De bedden staan nog in dezelfde richting als Jolien haar bed.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:12 schreef Luna68 het volgende:
Hebben Jane en Wicky hun bed nou een kwartslag gedraaid?
Gisteren schoof Wicky zijn bed al van Jolien af naar Jane toe
Ah dat kan ook, zie het nu met de verschillende kleuren hoeslaken iddquote:Op maandag 3 februari 2025 22:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de ligrichting kwart slag gedraaid. De bedden staan nog in dezelfde richting als Jolien haar bed.
(als ik het goed gezien heb, toch)
quote:
Dat Jordy maïskorrels heeft gepakt, zgn voor een spel, maar David S gelooft hem niet. Pootje wil hem morgen aanspreken dacht ik te horenquote:
Spanningquote:Op maandag 3 februari 2025 22:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa gaat de zout en suiker wegzetten.
Nee joh, Jordy is er nog.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:36 schreef odie22 het volgende:
maar even serieus nu weer , wat als jeff er nu uit zou zijn, dan zouden we maar halve COS per dag hebben
Helemaal primaquote:Op maandag 3 februari 2025 22:36 schreef odie22 het volgende:
maar even serieus nu weer , wat als jeff er nu uit zou zijn, dan zouden we maar halve COS per dag hebben
febo zal hem er daarvoor wel willen inhouden; toevallig een telefoontje met een vrijstelling wanneer hij in de buurt is.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:36 schreef odie22 het volgende:
En Jeffje , ken, en Jordy en Matti, dat was dat toneelstukje wat ze ook op tv hebben uitgezondenquote:Op maandag 3 februari 2025 22:43 schreef engine het volgende:
Ik ben vanaf dag 1 altijd eerlijk geweest!
Niels heeft wel patatten gejat.
Dat waren aardappelschillen toch?quote:Op maandag 3 februari 2025 22:44 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En Jeffje en Jordy en Matti, dat was dat toneelstukje wat ze ook op tv hebben uitgezonden
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:45 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoelde David s ook vlgs mij
quote:Op maandag 3 februari 2025 22:45 schreef Flory- het volgende:
Paar uur gemist![]()
Sharice heeft haar kast?
Thanks en yesssquote:Op maandag 3 februari 2025 22:46 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]en Jeff is weer in het zak gezet
Ja, net daarom dat Jeff (heel terecht in zijn eigen ogen natuurlijk) daarnet heel verontwaardigd kon en durfde uitroepen: 'patatten gejat? nee, er heeft echt niemand patatten gejat hoor"quote:
nou kan heel geen kwaad een paar uur missen hoorquote:Op maandag 3 februari 2025 22:45 schreef Flory- het volgende:
Paar uur gemist![]()
Sharice heeft haar kast?
quote:Op maandag 3 februari 2025 22:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou kan heel geen kwaad een paar uur missen hoor
Ja Milenaquote:Op maandag 3 februari 2025 22:51 schreef Flory- het volgende:
Waarom fluisteren ze? Slaapt er al iemand daar?
Milena slaapt alquote:Op maandag 3 februari 2025 22:51 schreef Flory- het volgende:
Waarom fluisteren ze? Slaapt er al iemand daar?
Over de token van de kledingkast van Sharice die via de vendingmachine kwamquote:Op maandag 3 februari 2025 23:02 schreef Flory- het volgende:
Elsa vertelt een heel verhaal over een spel denk ik???
Snap er geen bal van
Aah tnx, dat heb ik gemist vanavondquote:Op maandag 3 februari 2025 23:03 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Over de token van de kledingkast van Sharice die via de vendingmachine kwam
ding dong...wil de moeder van keano hem ophalen voor zijn laatste flesje een nieuwe luier en een potje olvaritquote:Op maandag 3 februari 2025 23:06 schreef mazaru het volgende:
Afluisteren in zijn onderbroekje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 februari 2025 23:08 schreef anine het volgende:
[..]
ding dong...wil de moeder van keano hem ophalen voor zijn laatste flesje een nieuwe luier en een potje olvarit
Met dat kippenkontje van hemquote:Op maandag 3 februari 2025 23:08 schreef anine het volgende:
[..]
ding dong...wil de moeder van keano hem ophalen voor zijn laatste flesje een nieuwe luier en een potje olvarit
We weten allemaal wat dat morgen gaat inhouden.quote:Op maandag 3 februari 2025 23:19 schreef kater1 het volgende:
Nou zo te zien geen stiekeme aardappelschillenopbaksessie maar dan nu met maïs.
Hebben ze al iets met die popcorn gedaan eigenlijk?quote:Op maandag 3 februari 2025 23:19 schreef kater1 het volgende:
Nou zo te zien geen stiekeme aardappelschillenopbaksessie maar dan nu met maïs.
Jordy zeker weer de hele nacht voor niets wakker gelegen tot ze hem kwamen roepenquote:Op maandag 3 februari 2025 23:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
We weten allemaal wat dat morgen gaat inhouden.
Jordy is morgen stikchagerijnig
Elsa kom er maar in.
quote:Op maandag 3 februari 2025 23:24 schreef Flory- het volgende:
[..]
Hebben ze al iets met die popcorn gedaan eigenlijk?
Omg dan is hij niet te genieten morgenquote:Op maandag 3 februari 2025 23:24 schreef kater1 het volgende:
[..]
Jordy zeker weer de hele nacht voor niets wakker gelegen tot ze hem kwamen roepen![]()
![]()
Ze durven nu niet gok ik.quote:Op maandag 3 februari 2025 23:24 schreef kater1 het volgende:
[..]
Jordy zeker weer de hele nacht voor niets wakker gelegen tot ze hem kwamen roepen![]()
![]()
Trustenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:05 schreef Droopie het volgende:
Aangezien iedereen slaapt, weltrusten.
Mocht je het leuk vinden, kan je hier je lijstje invullen
BB / Wie is jouw favoriete bewoner?
Het is een leuke dagbestedingquote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar jullie posten nog veel meer![]()
Monitor in GC / Dagcijfers #250 post eens een post
Jordy zelf ook was nog in de uitzending vandaag. Jammer Jordy vond ik wel leukquote:Op maandag 3 februari 2025 22:03 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik weet nog hoe kort na Niels zijn vertrek, Jordy in de tuin zei: mijn ideale bank volgende week is Jeffrey, Matthi en Keanu.
En met wie loopt hij nu te heulen?
Ik vond Jordy wel de gunfactor hebben voor mij, maar dit vind ik niet tof van hem.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Jordy zelf ook was nog in de uitzending vandaag. Jammer Jordy vond ik wel leuk
Geen stem deze week iigquote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vond Jordy wel de gunfactor hebben voor mij, maar dit vind ik niet tof van hem.
Ze moeten iedereen een keer de waarheid zeggen, desnoods op een normale manier.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Een beetje triest, iedereen wil Jordy aanpakken, vanwege een paar maiskorrels, iedereen weet dat Jeff dingen pikt, iedereen heeft het erover, maar niemand, maar dan ook niemand spreekt Jeff er op aan.
EEns, maar iedereen lult daar over elkaar, ook de 2 Davids, hebben op velen en vooral Jeff wat aan te merken, maar die durven ze niet aan te pakken. Inderdaad een keer een groepsgesprek zou niet verkeerd zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze moeten iedereen een keer de waarheid zeggen, desnoods op een normale manier.
Maar ze zouden allemaal met Sharice gaan praten, Sharice stond heel de dag op ontploffen. Maar ondertussen praten 10 mensen onderling over 13 anderen.
Het gaat er een beetje om dat Jordy zijn principes overboord gooit en heult met "de vijanden" Beetje zelfrespect zou hem sieren.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Een beetje triest, iedereen wil Jordy aanpakken, vanwege een paar maiskorrels, iedereen weet dat Jeff dingen pikt, iedereen heeft het erover, maar niemand, maar dan ook niemand spreekt Jeff er op aan.
Wie weet wat de reden van Jordy is? "Keep your friends close and your enemies closer"?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat er een beetje om dat Jordy zijn principes overboord gooit en heult met "de vijanden" Beetje zelfrespect zou hem sieren.
Elsa, Sharice en David Pootje hebben het minimaal gedaan, met minimaal bedoel ik een hele maand gezeik en 3x even iemand aanspreken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
EEns, maar iedereen lult daar over elkaar, ook de 2 Davids, hebben op velen en vooral Jeff wat aan te merken, maar die durven ze niet aan te pakken. Inderdaad een keer een groepsgesprek zou niet verkeerd zijn.
Nou nee daar is hij te simpel voor, denk eerder dat hij het een veilige keus vind. Maar ik hoop dat ik me vergis.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie weet wat de reden van Jordy is? "Keep your friends close and your enemies closer"?
Ja gezegd waarop?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:26 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb ja gezegd Jordy word een speelbal en dat zie je nu wel weer. Eigen schuld dikke bult Hij had zich bij de andere groep moeten aansluiten
Gisteren zei ik dat al Hij word de speelbal van Jeffrey en mattie en als ze genoeg van hem hebben dan gooien ze hem voor de bus plus de anderen wantrouwen hem al zo erg terwijl hij zich daar eerst bij aansloot. Terug kan die dus nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja gezegd waarop?
Inderdaad erg jammer.
Ze gaan hem gewoon keihard op de bank zetten hoor, harde les maar hij leert er wel van.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:39 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Gisteren zei ik dat al Hij word de speelbal van Jeffrey en mattie en als ze genoeg van hem hebben dan gooien ze hem voor de bus plus de anderen wantrouwen hem al zo erg terwijl hij zich daar eerst bij aansloot. Terug kan die dus niet
Wel iedereen ineens wakkerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:14 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen Cos'rs!![]()
![]()
Zooo douchealarm maakt ze allemaal wakker. Wat een takke herrie is dat.
Jordy is voor mij dat jongetje dat vriendjes kooptquote:Op dinsdag 4 februari 2025 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie weet wat de reden van Jordy is? "Keep your friends close and your enemies closer"?
Ja maar dit is niet fijnquote:
Goedemorgen... Kissy..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:14 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen Cos'rs!![]()
![]()
Zooo douchealarm maakt ze allemaal wakker. Wat een takke herrie is dat.
Goedemorgen Frummelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen... Kissy..![]()
En dan dat irri licht erbij..
Nee ik schrok ook, ben zelf niet helemaal wakker nog. En dat knipperende licht is echt vervelend.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet fijn![]()
Al liggen Jolien milena Jeff nog gewoon in bed
en ze moeten van te voren vast afspreken welke drie zullen gaan bij het alarm en in welke volgorden (volgens mij)quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:19 schreef chufi het volgende:
3 koppels mogen er slechts douchen met warm water
Dat je dat ding nog gebruikt, ik zou hem een blindgier geven.. hiquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel![]()
![]()
Ik heb een lichtlampwekker.. dit is echt heftig dat geluid en lampen![]()
Benieuwd wat er gaat gebeuren, gister niet veel gezien.
Bedankt wederom SV schrijvers![]()
Crèmespoeling...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:24 schreef chufi het volgende:
Jeff pakt shampoo terwijl ie niet onder de douche staat @:febo
Hij had iig jeukop zn hoofdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Crèmespoeling...
Teminste dat lijkt me
Dat komt door die crèmespoelingquote:
Ze hadden al gedoucht.. maar zn haren nog droog..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat komt door die crèmespoeling
Hij doet dat iedere x, maar daar is het natuurlijk niet voor bedoeld
Ze mogen echt lang blijven liggen hé... softy die BB..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:28 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet echt weer even de regels aanscherpen lichten aan is direct uit bed
Misschien gewoon een heel irritant liedje draaien en net zo lang toto de laatste uit bed isquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze mogen echt lang blijven liggen hé... softy die BB..
Oh mooi dan mag het uitspreken vandaag gedaan wordenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat je dat ding nog gebruikt, ik zou hem een blindgier geven.. hi
Het was gisteren wel een zeurdag onderling geloof ik.. er zouden gisterenavond wat dingen uitgesproken worden maar daar is niks van gekomen geloof ik..
Nou sommige zijn weer lekker fris en fruitig..
Ja weet ikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hadden al gedoucht.. maar zn haren nog droog..
Nee hij had zijn haren gewassenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hadden al gedoucht.. maar zn haren nog droog..
Bijna alleen Bb's maar later in dagen/spelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:41 schreef Cupfighter het volgende:
Er was toch een BB waarin ze wakker werden gemaakt met muziek, ook steeds verschillende muziek waaronder Nederlandse smartlappen waar niet iedereen vrolijk van werd in de ochtend
Of douchen en dan je bed weer induiken..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik snap dat hele in je bed blijven liggen nadat je gewekt wordt niet.
Mijn wekker gaat en binnen 60 seconden ben ik uit bed
Maar het kan net zo goed gaan over het kweken van tuinkers, wie zal het zeggen. Onverstaanbaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje en David S hebben een gesprek met elkaar ik gok over Jeffrey
Da's Keanu.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben het over iemand van 22...David zegt ik ben niet 51 jaar geworden om mij te laten "iets" door zo'n jongen van 22 jaar.
Gniffel,.ik meende te horen iets met bitterbal en 31 jaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben het over iemand van 22...David zegt ik ben niet 51 jaar geworden om mij te laten "iets" door zo'n jongen van 22 jaar.
6 maart, de dag van de logopedie.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:47 schreef Rhosyn het volgende:
Alsof ik naar de Noorse versie van BB zit te kijken
foutjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Niet met je eens, de slob is een soort brinta/pap, en prima te eten, en heel gezond.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:58 schreef Snensie het volgende:
Te lang met slob
Te lang geen fatsoenlijke boodschappen, geen kruiden enz.
Ik vond het ook altijd wel leuk om te zien vroeger hoe er gekokkkereld werd en wie dat dan deden etc etc
eensquote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Niet met je eens, de slob is een soort brinta/pap, en prima te eten, en heel gezond.
Ze hebben elke week een prima basics, altijd groente vlees en of aard/pasta en fruit.
Ze hebben mogelijkheid van kruiden, en als ze het hebben maken ze het onnodig op, er zijn geen goede afspraken in het huis, mede omdat ze meteen de 1e week gezegd hebben, we willen geen regels en geen schoonmaak lijst.
Zolang ze van hun geld winegums, chocolade en popcorn kopen, is de Nood niet hoog!!!
Ieder jaar luxe en overschot, dit jaar is alles anders .
Dat speelt zequote:Op dinsdag 4 februari 2025 09:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Milena heeft gisteren een keer verloren, die is daar ziek van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |