Trustenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:05 schreef Droopie het volgende:
Aangezien iedereen slaapt, weltrusten.
Mocht je het leuk vinden, kan je hier je lijstje invullen
BB / Wie is jouw favoriete bewoner?
Het is een leuke dagbestedingquote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:19 schreef Flory- het volgende:
[..]
Maar jullie posten nog veel meer![]()
Monitor in GC / Dagcijfers #250 post eens een post
Jordy zelf ook was nog in de uitzending vandaag. Jammer Jordy vond ik wel leukquote:Op maandag 3 februari 2025 22:03 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik weet nog hoe kort na Niels zijn vertrek, Jordy in de tuin zei: mijn ideale bank volgende week is Jeffrey, Matthi en Keanu.
En met wie loopt hij nu te heulen?
Ik vond Jordy wel de gunfactor hebben voor mij, maar dit vind ik niet tof van hem.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Jordy zelf ook was nog in de uitzending vandaag. Jammer Jordy vond ik wel leuk
Geen stem deze week iigquote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik vond Jordy wel de gunfactor hebben voor mij, maar dit vind ik niet tof van hem.
Ze moeten iedereen een keer de waarheid zeggen, desnoods op een normale manier.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Een beetje triest, iedereen wil Jordy aanpakken, vanwege een paar maiskorrels, iedereen weet dat Jeff dingen pikt, iedereen heeft het erover, maar niemand, maar dan ook niemand spreekt Jeff er op aan.
EEns, maar iedereen lult daar over elkaar, ook de 2 Davids, hebben op velen en vooral Jeff wat aan te merken, maar die durven ze niet aan te pakken. Inderdaad een keer een groepsgesprek zou niet verkeerd zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:56 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze moeten iedereen een keer de waarheid zeggen, desnoods op een normale manier.
Maar ze zouden allemaal met Sharice gaan praten, Sharice stond heel de dag op ontploffen. Maar ondertussen praten 10 mensen onderling over 13 anderen.
Het gaat er een beetje om dat Jordy zijn principes overboord gooit en heult met "de vijanden" Beetje zelfrespect zou hem sieren.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Een beetje triest, iedereen wil Jordy aanpakken, vanwege een paar maiskorrels, iedereen weet dat Jeff dingen pikt, iedereen heeft het erover, maar niemand, maar dan ook niemand spreekt Jeff er op aan.
Wie weet wat de reden van Jordy is? "Keep your friends close and your enemies closer"?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat er een beetje om dat Jordy zijn principes overboord gooit en heult met "de vijanden" Beetje zelfrespect zou hem sieren.
Elsa, Sharice en David Pootje hebben het minimaal gedaan, met minimaal bedoel ik een hele maand gezeik en 3x even iemand aanspreken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 00:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
EEns, maar iedereen lult daar over elkaar, ook de 2 Davids, hebben op velen en vooral Jeff wat aan te merken, maar die durven ze niet aan te pakken. Inderdaad een keer een groepsgesprek zou niet verkeerd zijn.
Nou nee daar is hij te simpel voor, denk eerder dat hij het een veilige keus vind. Maar ik hoop dat ik me vergis.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie weet wat de reden van Jordy is? "Keep your friends close and your enemies closer"?
Ja gezegd waarop?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:26 schreef Lillfex het volgende:
Ik heb ja gezegd Jordy word een speelbal en dat zie je nu wel weer. Eigen schuld dikke bult Hij had zich bij de andere groep moeten aansluiten
Gisteren zei ik dat al Hij word de speelbal van Jeffrey en mattie en als ze genoeg van hem hebben dan gooien ze hem voor de bus plus de anderen wantrouwen hem al zo erg terwijl hij zich daar eerst bij aansloot. Terug kan die dus nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ja gezegd waarop?
Inderdaad erg jammer.
Ze gaan hem gewoon keihard op de bank zetten hoor, harde les maar hij leert er wel van.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 07:39 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Gisteren zei ik dat al Hij word de speelbal van Jeffrey en mattie en als ze genoeg van hem hebben dan gooien ze hem voor de bus plus de anderen wantrouwen hem al zo erg terwijl hij zich daar eerst bij aansloot. Terug kan die dus niet
Wel iedereen ineens wakkerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:14 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen Cos'rs!![]()
![]()
Zooo douchealarm maakt ze allemaal wakker. Wat een takke herrie is dat.
Jordy is voor mij dat jongetje dat vriendjes kooptquote:Op dinsdag 4 februari 2025 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie weet wat de reden van Jordy is? "Keep your friends close and your enemies closer"?
Ja maar dit is niet fijnquote:
Goedemorgen... Kissy..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:14 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen Cos'rs!![]()
![]()
Zooo douchealarm maakt ze allemaal wakker. Wat een takke herrie is dat.
Goedemorgen Frummelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen... Kissy..![]()
En dan dat irri licht erbij..
Nee ik schrok ook, ben zelf niet helemaal wakker nog. En dat knipperende licht is echt vervelend.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet fijn![]()
Al liggen Jolien milena Jeff nog gewoon in bed
en ze moeten van te voren vast afspreken welke drie zullen gaan bij het alarm en in welke volgorden (volgens mij)quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:19 schreef chufi het volgende:
3 koppels mogen er slechts douchen met warm water
Dat je dat ding nog gebruikt, ik zou hem een blindgier geven.. hiquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel![]()
![]()
Ik heb een lichtlampwekker.. dit is echt heftig dat geluid en lampen![]()
Benieuwd wat er gaat gebeuren, gister niet veel gezien.
Bedankt wederom SV schrijvers![]()
Crèmespoeling...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:24 schreef chufi het volgende:
Jeff pakt shampoo terwijl ie niet onder de douche staat @:febo
Hij had iig jeukop zn hoofdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Crèmespoeling...
Teminste dat lijkt me
Dat komt door die crèmespoelingquote:
Ze hadden al gedoucht.. maar zn haren nog droog..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat komt door die crèmespoeling
Hij doet dat iedere x, maar daar is het natuurlijk niet voor bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |