Wel iedereen ineens wakkerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:14 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen Cos'rs!![]()
![]()
Zooo douchealarm maakt ze allemaal wakker. Wat een takke herrie is dat.
Jordy is voor mij dat jongetje dat vriendjes kooptquote:Op dinsdag 4 februari 2025 01:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie weet wat de reden van Jordy is? "Keep your friends close and your enemies closer"?
Ja maar dit is niet fijnquote:
Goedemorgen... Kissy..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:14 schreef Kissingbird het volgende:
Goedemorgen Cos'rs!![]()
![]()
Zooo douchealarm maakt ze allemaal wakker. Wat een takke herrie is dat.
Goedemorgen Frummelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen... Kissy..![]()
En dan dat irri licht erbij..
Nee ik schrok ook, ben zelf niet helemaal wakker nog. En dat knipperende licht is echt vervelend.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet fijn![]()
Al liggen Jolien milena Jeff nog gewoon in bed
en ze moeten van te voren vast afspreken welke drie zullen gaan bij het alarm en in welke volgorden (volgens mij)quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:19 schreef chufi het volgende:
3 koppels mogen er slechts douchen met warm water
Dat je dat ding nog gebruikt, ik zou hem een blindgier geven.. hiquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummel![]()
![]()
Ik heb een lichtlampwekker.. dit is echt heftig dat geluid en lampen![]()
Benieuwd wat er gaat gebeuren, gister niet veel gezien.
Bedankt wederom SV schrijvers![]()
Crèmespoeling...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:24 schreef chufi het volgende:
Jeff pakt shampoo terwijl ie niet onder de douche staat @:febo
Hij had iig jeukop zn hoofdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:26 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Crèmespoeling...
Teminste dat lijkt me
Dat komt door die crèmespoelingquote:
Ze hadden al gedoucht.. maar zn haren nog droog..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dat komt door die crèmespoeling
Hij doet dat iedere x, maar daar is het natuurlijk niet voor bedoeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |