Ah dat kan ook, zie het nu met de verschillende kleuren hoeslaken iddquote:Op maandag 3 februari 2025 22:13 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Nee, ze hebben de ligrichting kwart slag gedraaid. De bedden staan nog in dezelfde richting als Jolien haar bed.
(als ik het goed gezien heb, toch)
quote:
Dat Jordy maïskorrels heeft gepakt, zgn voor een spel, maar David S gelooft hem niet. Pootje wil hem morgen aanspreken dacht ik te horenquote:
Spanningquote:Op maandag 3 februari 2025 22:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa gaat de zout en suiker wegzetten.
Nee joh, Jordy is er nog.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:36 schreef odie22 het volgende:
maar even serieus nu weer , wat als jeff er nu uit zou zijn, dan zouden we maar halve COS per dag hebben
Helemaal primaquote:Op maandag 3 februari 2025 22:36 schreef odie22 het volgende:
maar even serieus nu weer , wat als jeff er nu uit zou zijn, dan zouden we maar halve COS per dag hebben
febo zal hem er daarvoor wel willen inhouden; toevallig een telefoontje met een vrijstelling wanneer hij in de buurt is.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:36 schreef odie22 het volgende:
En Jeffje , ken, en Jordy en Matti, dat was dat toneelstukje wat ze ook op tv hebben uitgezondenquote:Op maandag 3 februari 2025 22:43 schreef engine het volgende:
Ik ben vanaf dag 1 altijd eerlijk geweest!
Niels heeft wel patatten gejat.
Dat waren aardappelschillen toch?quote:Op maandag 3 februari 2025 22:44 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En Jeffje en Jordy en Matti, dat was dat toneelstukje wat ze ook op tv hebben uitgezonden
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 3 februari 2025 22:45 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja maar dat bedoelde David s ook vlgs mij
quote:Op maandag 3 februari 2025 22:45 schreef Flory- het volgende:
Paar uur gemist![]()
Sharice heeft haar kast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |