Ik heb meer de indruk dat Eva nu de stoorzender isquote:Op maandag 3 februari 2025 21:48 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Meisje wil slapen zit die Sharice haar weer wakker te stalken
wat gaan ze bakken hahaquote:Op maandag 3 februari 2025 21:52 schreef Flow3r het volgende:
Keanu zal de wacht zijn, Jordy gaat bakken
[ afbeelding ]
Ja tuurlijk dan zijn Jeff en Mattie weer de onschuldquote:Op maandag 3 februari 2025 21:52 schreef Flow3r het volgende:
Keanu zal de wacht zijn, Jordy gaat bakken
[ afbeelding ]
of dat ze verliezen en 1 van hem genomineerd is en ze daarover moeten discuseren wie. Denk dat Jordy helemaal gepikeerd is als Jef de nominatie niet neemt, omdat Jordy er al 2x op heeft gestaanquote:Op maandag 3 februari 2025 21:50 schreef Kinga het volgende:
Jeffrey en Jordy mogen van mij samen genomineerd worden. En dikke kans dat er een koppel genomineerd wordt en samen erop komt. Jordy voelt zich helemaal het mannetje tussen de mannen nu he. Ik kots ervan.
Wedden dat Jeff als nieuw argument gaat roepen, NIEMAND GUNT MIJ WAT.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:55 schreef Adat231 het volgende:
[..]
of dat ze verliezen en 1 van hem genomineerd is en ze daarover moeten discuseren wie. Denk dat Jordy helemaal gepikeerd is als Jef de nominatie niet neemt, omdat Jordy er al 2x op heeft gestaan
Was niet aardig.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:55 schreef Kinga het volgende:
Dit groepje moet eruit. Het is toch tijd dat een vrouw wint dit seizoen. Jane aub.
Ja bizarre ommezwaai. Ik dacht dat Niels voor zijn vertrek veel raad had gegeven aan Jordy over hoe hij best kon overleven. Kan me niet inbeelden dat Niels DIT als tactiek heeft meegegeven.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:55 schreef LonesomeFairy het volgende:
Ik vind het heel jammer dat Jordy naar dit clubje toe trekthad hem veel liever bij Axel en Jane en de 2 Davids ofzo gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |