Ze mogen echt lang blijven liggen hé... softy die BB..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:28 schreef Kodiak100 het volgende:
BB moet echt weer even de regels aanscherpen lichten aan is direct uit bed
Misschien gewoon een heel irritant liedje draaien en net zo lang toto de laatste uit bed isquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ze mogen echt lang blijven liggen hé... softy die BB..
Oh mooi dan mag het uitspreken vandaag gedaan wordenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat je dat ding nog gebruikt, ik zou hem een blindgier geven.. hi
Het was gisteren wel een zeurdag onderling geloof ik.. er zouden gisterenavond wat dingen uitgesproken worden maar daar is niks van gekomen geloof ik..
Nou sommige zijn weer lekker fris en fruitig..
Ja weet ikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hadden al gedoucht.. maar zn haren nog droog..
Nee hij had zijn haren gewassenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze hadden al gedoucht.. maar zn haren nog droog..
Bijna alleen Bb's maar later in dagen/spelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:41 schreef Cupfighter het volgende:
Er was toch een BB waarin ze wakker werden gemaakt met muziek, ook steeds verschillende muziek waaronder Nederlandse smartlappen waar niet iedereen vrolijk van werd in de ochtend
Of douchen en dan je bed weer induiken..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik snap dat hele in je bed blijven liggen nadat je gewekt wordt niet.
Mijn wekker gaat en binnen 60 seconden ben ik uit bed
Maar het kan net zo goed gaan over het kweken van tuinkers, wie zal het zeggen. Onverstaanbaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:44 schreef Kodiak100 het volgende:
Pootje en David S hebben een gesprek met elkaar ik gok over Jeffrey
Da's Keanu.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben het over iemand van 22...David zegt ik ben niet 51 jaar geworden om mij te laten "iets" door zo'n jongen van 22 jaar.
Gniffel,.ik meende te horen iets met bitterbal en 31 jaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:45 schreef Rhosyn het volgende:
Ze hebben het over iemand van 22...David zegt ik ben niet 51 jaar geworden om mij te laten "iets" door zo'n jongen van 22 jaar.
6 maart, de dag van de logopedie.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 08:47 schreef Rhosyn het volgende:
Alsof ik naar de Noorse versie van BB zit te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |