Voorlopig gaat mijn stem dan naar Jane, moet nog maar zien.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:48 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja maar die gaat toch niet naar huis.
Geen nominatie, maar ook geen vrijstellingquote:Op maandag 3 februari 2025 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
Jane zit nog steeds op de bank...wat heeft zij gewonnen dan?
Milena heeft al een vrijstelling, door Elsa gegund.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:53 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Moeten ze niet discussiëren zoals Jane en Jef gisteren?
Fittie (hopelijk)quote:Op maandag 3 februari 2025 10:54 schreef Verity het volgende:
Milena heeft verloren, Elsa genomineerd
Alleen daarvoor mag ze naar huis deze vrijdag. Wat een kreng.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:47 schreef Rhosyn het volgende:
Elsa vertrouwt Milena niet. Misschien dat Milena expres gaat verliezen
En Elsa vind het allemaal weer oke. Bleghquote:Op maandag 3 februari 2025 10:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alleen daarvoor mag ze naar huis deze vrijdag. Wat een kreng.
Milena nu janken.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Alleen daarvoor mag ze naar huis deze vrijdag
Wie vindt jij een kreng?quote:Op maandag 3 februari 2025 10:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Wat moet ze anders zeggen dan?quote:Op maandag 3 februari 2025 10:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
En Elsa vind het allemaal weer oke. Blegh
Waarom ? Ze zijn nooit hecht geweest he en als Milena een held was zou de de nominatie zelf houdenquote:Op maandag 3 februari 2025 10:56 schreef ben34567 het volgende:
[..]
"Het is klote Milena, maar tis niet anders."quote:
Dat mag blijkbaar niet. Je speelt voor je partner. Milena wil eigenlijk ruilen met Elsa.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Waarom ? Ze zijn nooit hecht geweest he en als Milena een held was zou de de nominatie zelf houden
Meh neequote:Op maandag 3 februari 2025 11:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
"Het is klote Milena, maar tis niet anders."
"Zorg ervoor dat ik niet naar huis ga, dan vergeef ik het je"
Kan niet, ze heeft een vrijstellingquote:Op maandag 3 februari 2025 10:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Waarom ? Ze zijn nooit hecht geweest he en als Milena een held was zou de de nominatie zelf houden
Dan elsa naar huis!quote:Op maandag 3 februari 2025 11:01 schreef Hznootje het volgende:
Dit is best wel k*t, stel dat Axel er nu weer op komt
bedankt voor deze mededelingquote:Op maandag 3 februari 2025 11:01 schreef Snensie het volgende:
[..]
Met of zonder bril is hij niet om aan te gluren.
En dat geloven wij.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat mag blijkbaar niet. Je speelt voor je partner. Milena wil eigenlijk ruilen met Elsa.
Echt he,,,quote:Op maandag 3 februari 2025 11:03 schreef marky het volgende:
Elsa heeft een nominatie en ze troosten Milena
Lag er toch duimendik bovenop dat BB dit deedquote:Op maandag 3 februari 2025 11:04 schreef Verity het volgende:
Nu vind ik de koppelwissel van Jordy wel heel toevallig. Alsof BB bang was dat Jane bewust ging verliezen, zodat Jeffrey op de bank kwam.
Hopelijk komt ie vooralsnog op de bank.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:04 schreef Verity het volgende:
Nu vind ik de koppelwissel van Jordy wel heel toevallig. Alsof BB bang was dat Jane bewust ging verliezen, zodat Jeffrey op de bank kwam.
🤢quote:Op maandag 3 februari 2025 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Ik snap niet dat Jordy zo zijn best deed...
Nou .. omdat Jordy vuistdiep in de reet van Jeff zit.
Die grootspraak trek ik nu even slechtquote:Op maandag 3 februari 2025 11:04 schreef Ireth het volgende:
Jane: "als Jeff nog mijn partner was geweest was het snel klaar geweest hé...."![]()
Deze vrouw
Ik kan er alleen maar om lachenquote:Op maandag 3 februari 2025 11:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die grootspraak trek ik nu even slecht
Tranen zijn weer weg hoor, vanavond feest in het bourdoir.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:06 schreef Roxiebb het volgende:
Dikke nek Milena heeft een deuk in haar grote ego opgelopen.
Samequote:Op maandag 3 februari 2025 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. kan er wel voor zorgen dat ik veel meer vrije tijd ga krijgen. Het moet wel leuk zijn om te kijken.
Echt wel, deze week is beslissend wat mij betreftquote:Op maandag 3 februari 2025 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. kan er wel voor zorgen dat ik veel meer vrije tijd ga krijgen. Het moet wel leuk zijn om te kijken.
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:08 schreef Lrod01 het volgende:
Ik heb zelden zo'n triest onsportief persoon meegemaakt in een RLS als Jane. Hopelijk trapt de kijker niet in haar neppe traantjes en is ze snel weer thuis.
Er zal wel weer een kink in de kabel komen …..quote:Op maandag 3 februari 2025 11:08 schreef Flow3r het volgende:
Elsa en Jane op de bank ? Volgende Jeffrey please
Pootje die opstapt zou nog het beste scenario zijn, tenzij Jeffrey op de bankquote:Op maandag 3 februari 2025 11:10 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Er zal wel weer een kink in de kabel komen …..
Die 100 dagen zijn zo voorbij en dan kan ze als winnares naar buiten, nog effe geduld dusquote:Op maandag 3 februari 2025 11:08 schreef Lrod01 het volgende:
Ik heb zelden zo'n triest onsportief persoon meegemaakt in een RLS als Jane. Hopelijk trapt de kijker niet in haar neppe traantjes en is ze snel weer thuis.
Mag je vinden, jouw mening. Ik denk er anders over. Alles aan dat kind is nep. Van die krokodillentraantjes tot dat onschuldige kinderachtige gedrag van d'r.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]ik vind de meest onsportieve toch echt wel Jeffrey
Gaat milena niet doen... dikke vriendjes met Jeff.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:11 schreef Verity het volgende:
Elsa moet nu gewoon een stemafspraak maken met Milena. Dat ze graag naast Jeffrey op de bank wilt zitten.
Voor het geval dat ze mogen stemmen
Nou, als we moeten smeken bij anderen om nominaties nadat we een nominatie en vrijstelling hebben weggegeven, laat dan maarquote:Op maandag 3 februari 2025 11:11 schreef Verity het volgende:
Elsa moet nu gewoon een stemafspraak maken met Milena. Dat ze graag naast Jeffrey op de bank wilt zitten.
Voor het geval dat ze mogen stemmen
Mijn mening is ook anders dan jouw mening. Mooi dat dat kan in de CoS. #teamJane.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:12 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Mag je vinden, jouw mening. Ik denk er anders over. Alles aan dat kind is nep. Van die krokodillentraantjes tot dat onschuldige kinderachtige gedrag van d'r.
]quote:Op maandag 3 februari 2025 11:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gaat milena niet doen... dikke vriendjes met Jeff.
Alhoewel milena nu wel iets goed te maken heeft met Elsa. Ze zou elsa niet nomineren deze week in ruil voor de vrijstelling en nu zit elsa dankzij haar wel op de bank. Emotionele chantage!
Hu die moet ze dan aan elsa geven, dies toch slachtoffer van milena haaar gepuzzel...quote:Op maandag 3 februari 2025 11:15 schreef Folies het volgende:
Milena ziet er ook echt uit alsof ze flink heeft zitten tranen.
Lief van Jolien dat ze haar chocolade gaat geven, dan gaat ze zich vast weer beter voelen.
De meiden vinden het o zo zielig voor Milena. Ze is goed getroost, en nog.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hu die moet ze dan aan elsa geven, dies toch slachtoffer van milena haaar gepuzzel...
Jordy kon al niet meer winnen, maar als Jordy had verloren kon hij ervoor zorgen dat Jeffrey genomineerd zou worden.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom zegt jane dat jordy zou moeten verliezen. Is een spel en dan wol je toch winnen lijkt me.
Oh oke. Denk dat jordy niet eens heeft gemerktquote:Op maandag 3 februari 2025 11:17 schreef Verity het volgende:
[..]
Jordy kon al niet meer winnen, maar als Jordy had verloren kon hij ervoor zorgen dat Jeffrey genomineerd zou worden.
Omdat ze daarmee hoopte dat Jeff een nominatie zou verdienen. Plannetje lekker mislukt. Kers op de taart zou zijn als ze vrijdag naar huis moet.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom zegt jane dat jordy zou moeten verliezen. Is een spel en dan wol je toch winnen lijkt me.
Die blijft nog wel een tijd aan het klagen hierover.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:17 schreef Folies het volgende:
[..]
De meiden vinden het o zo zielig voor Milena. Ze is goed getroost, en nog.
Tuurlijk..dan lijkt het net alsof ze het heel erg vindtquote:Op maandag 3 februari 2025 11:23 schreef Snensie het volgende:
[..]
Die blijft nog wel een tijd aan het klagen hierover.
Ja en Jef wil voor Jane , is bang dat zij een gamechanger gaat kopen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:25 schreef ledn81 het volgende:
Axel regelt even dat hij voor Mattie de kluis in mag![]()
Goedzo kerel. Beetje voor jezelf op komen
Jordy is veel te competatief die kan dat niet ik zie Jeff dat wel doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:17 schreef Verity het volgende:
[..]
Jordy kon al niet meer winnen, maar als Jordy had verloren kon hij ervoor zorgen dat Jeffrey genomineerd zou worden.
omgekeerd is KiKi niet voor niets IkIkquote:Op maandag 3 februari 2025 11:28 schreef greysbones het volgende:
Keanu heeft de vrijstelling
whoeptiedoe
nog een week ik ik ik
Hoorde jij het ook haha vond hij logischquote:Op maandag 3 februari 2025 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey had de vrijstelling sowieso aan Jordy gegeven hoor ......
Sure
Keanu (kiano)quote:Op maandag 3 februari 2025 11:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb streams aan op achtergrond en hoor BB nu al 2x zeggen David en Milano.
Wie is Milano?
Duhhhhh Ik geloof er niets van.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hoorde jij het ook haha vond hij logisch
En Jordy zei "Wat nobel!"quote:Op maandag 3 februari 2025 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey had de vrijstelling sowieso aan Jordy gegeven hoor ......
Sure
Maar vergis je niet Jordy is helemaal Jeff minded en dat zou die beter niet doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap wel waarom jordy niet express heeft verloren. Ze moeten dan van de 2 zelf een keuze maken. Gezien gister het gebeuren met jane kan hij absoluut niet zeker kan zijn van jeff.
Dat is een kwestie van wie het langst volhoudt.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap wel waarom jordy niet express heeft verloren. Ze moeten dan van de 2 zelf een keuze maken. Gezien gister het gebeuren met jane kan hij absoluut niet zeker kan zijn van jeff.
Oh ik dacht dat ze niet konden kiezen, maar nu je het zegt david s kon ook kiezen voor zichzelf of keanu of samen beslissen. Zij gunden bet beiden elkaar.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
En als hij expres gaat verliezen zouden de poppen aan het dansen zijn en velen zich tegen hem keren, want ze weten dat Jordy het wel kan.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Dit ja, hij denkt dat volgens mij dat ie de laatste drie moet halen door met de belgen mee te liften.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar vergis je niet Jordy is helemaal Jeff minded en dat zou die beter niet doen.
Nee hoor die vertrouwd hem echt niet meer.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar vergis je niet Jordy is helemaal Jeff minded en dat zou die beter niet doen.
Alleen Jane snapt dat nietquote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef Folies het volgende:
[..]
En als hij expres gaat verliezen zouden de poppen aan het dansen zijn en velen zich tegen hem keren, want ze weten dat Jordy het wel kan.
Waarom zou je vijanden maken. Nog meer kans om genomineerd te worden.
Snappen veel mensen blijkbaar niet.
Jeffrey Jeffrey jeffreyquote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef mazaru het volgende:
Sharice wil niet op deze bank zitten. Matty ook niet. Wie hiernaast zit gaat naar huis
Ze denken kijkcijfers te scoren met Valentijnquote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey : "Als we deze week safe zijn....uh... dr is een reden dat we nog niet naar huis mogen"
soort van suggerend dat ze er dan in gehouden worden door BB omdat ze een setje zo leuk vinden?
Ik twijfel daaraanquote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor die vertrouwd hem echt niet meer.
Dubbele exit - Jolien en Jeffreyquote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze denken kijkcijfers te scoren met Valentijn
valentijnquote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey : "Als we deze week safe zijn....uh... dr is een reden dat we nog niet naar huis mogen"
soort van suggerend dat ze er dan in gehouden worden door BB omdat ze een setje zo leuk vinden?
Eerst vertrouwt Elsa Milena niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef Folies het volgende:
[..]
En als hij expres gaat verliezen zouden de poppen aan het dansen zijn en velen zich tegen hem keren, want ze weten dat Jordy het wel kan.
Waarom zou je vijanden maken. Nog meer kans om genomineerd te worden.
Snappen veel mensen blijkbaar niet.
Elsa lijkt me iemand die niet snel iets zal vergeten (en vergeven).quote:Op maandag 3 februari 2025 11:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eerst vertrouwt Elsa Milena niet.
Ze komt terug en binnen 5 minuten alles koek en ei.
Nog een keer geluisterd en hij zei idd valentijn.. Walgelijk als ze 'hem' erin houden en allerlei reddingsboeien toewerpen om die reden. Als ie op de bank komt is ie exit.quote:
dat is een dikke aanname dat het zo isquote:Op maandag 3 februari 2025 11:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nog een keer geluisterd en hij zei idd valentijn.. Walgelijk als ze 'hem' erin houden en allerlei reddingsboeien toewerpen om die reden. Als ie op de bank komt is ie exit.
Jeffrey : "Als we deze week safe zijn uh... er is een reden dat we nog niet naar huis mogen... zeker niet voor valentijn"
Jolien : "oh dat zou zo erg zijn" 🤔
#bigbrothernlbe
Dus zegt hij dat bb hem erin houdtquote:Op maandag 3 februari 2025 11:42 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nog een keer geluisterd en hij zei idd valentijn.. Walgelijk als ze 'hem' erin houden en allerlei reddingsboeien toewerpen om die reden. Als ie op de bank komt is ie exit.
Jeffrey : "Als we deze week safe zijn uh... er is een reden dat we nog niet naar huis mogen... zeker niet voor valentijn"
Jolien : "oh dat zou zo erg zijn" 🤔
#bigbrothernlbe
neequote:Op maandag 3 februari 2025 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus zegt hij dat bb hem erin houdt
Voelt hij goed aan.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dus zegt hij dat bb hem erin houdt
Inderdaad, zelfs nadat Jane vertelde dat de kijker er 'cringespier' bewegingen van krijgt.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is een dikke aanname dat het zo is
Jeff zijn ego is zo groot dat hij aanneemt dat ze zo leuk zijn als setje
Echt daarom mag ze weg. Ik vind dat zo vreselijk dat gemiauw.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:46 schreef greysbones het volgende:
heeft iemand ducttape voor Elsa
met haar miauw miauw
vind haar uberhaupt niks aanquote:Op maandag 3 februari 2025 11:47 schreef Snensie het volgende:
[..]
Echt daarom mag ze weg. Ik vind dat zo vreselijk dat gemiauw.
tiktokmemequote:Op maandag 3 februari 2025 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
Waar is dat miauw miauw uberhaupt van, bij De Bondgenoten deden ze het een tijdje terug ook een paar keer bij exits.
TikTok memequote:Op maandag 3 februari 2025 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
Waar is dat miauw miauw uberhaupt van, bij De Bondgenoten deden ze het een tijdje terug ook een paar keer bij exits.
jeff heeft toch gisteren toestemming aan Jane gegeven om van zijn geld een sleutel te kopen?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:26 schreef Koos1958 het volgende:
Ze besluiten even wie er in de kluis mag met een paar. Jeff weer stoken dat mattie eerder moet gaan omdat jane anders een sleutel en game changer van mattie zijn geld gaat kopen.
Elsa vertrouwt Milena nog steeds niet hoor , ze probeert er het beste van te maken.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eerst vertrouwt Elsa Milena niet.
Ze komt terug en binnen 5 minuten alles koek en ei.
Klopt maar nu mattie waarschuwenquote:Op maandag 3 februari 2025 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
jeff heeft toch gisteren toestemming aan Jane gegeven om van zijn geld een sleutel te kopen?
sleutel kopen mocht wel, maar Jane moest dan beloven dat ze geen gamechanger zou kopen.
( zoiets meen ik me te herinneren)
Ja dat zei hij net weer tegen Mattie. Dat hij eerst moest gaan zodat Jane geen GC kon kopenquote:Op maandag 3 februari 2025 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
jeff heeft toch gisteren toestemming aan Jane gegeven om van zijn geld een sleutel te kopen?
sleutel kopen mocht wel, maar Jane moest dan beloven dat ze geen gamechanger zou kopen.
Als dat zo is hoop ik dat ze snel door de mand valt, bv door het te vertellen aan Matt ofzo.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:50 schreef Poesjuh het volgende:
David S zei: ik heb gespeeld dus ik beslis, keanu jij krijgt de vrijstelling
Hoe Milena praat, ik vertrouw haar voor geen meter dat ze haar best herft gedaan voor elsa vandaag
Klopt, maar nu heeft ie er sowieso niks meer over te zeggen. Ze had zelfs iets van 100 euro, maar als duo samen met Jeffrey zo'n 1300. De helft daarvan nam ze mee naar Mattheusquote:Op maandag 3 februari 2025 11:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Milena is maffia girl, die verklapt niksquote:Op maandag 3 februari 2025 11:51 schreef Snensie het volgende:
[..]
Als dat zo is hoop ik dat ze snel door de mand valt, bv door het te vertellen aan Matt ofzo.
maar hij had gisteren ook nog als goedmakertje gezegd dat ze wel een sleutel mocht kopen van zijn geld.....quote:Op maandag 3 februari 2025 11:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat zei hij net weer tegen Mattie. Dat hij eerst moest gaan zodat Jane geen GC kon kopen
Jordy heeft op zijn nette manier gezegd wat ie er van vond.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:50 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Elsa vertrouwt Milena nog steeds niet hoor , ze probeert er het beste van te maken.
Elsa kan heel goed toneelspelen in dit opzicht.
Ja dat zei hij net ook. Hij geeft daar zijn Goddelijke toestemming voor.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:53 schreef Verida het volgende:
[..]
maar hij had gisteren ook nog als goedmakertje gezegd dat ze wel een sleutel mocht kopen van zijn geld.....
Ik ook niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:50 schreef Poesjuh het volgende:
David S zei: ik heb gespeeld dus ik beslis, keanu jij krijgt de vrijstelling
Hoe Milena praat, ik vertrouw haar voor geen meter dat ze haar best herft gedaan voor elsa vandaag
Nee hij heeft geen vertrouwen in Jeff. Zelf winnen heb je het zelf in de hand.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat zei hij net ook. Hij geeft daar zijn Goddelijke toestemming voor.
Lijkt me niet echt rustgevend. En dan ook nog eens die knerpende stem boven je hoofd...quote:Op maandag 3 februari 2025 12:01 schreef Flow3r het volgende:
Nou die schoonheidsspecialiste stelt ook geen bal voor, ze raakt hem even aan en stopt dan meteen weer![]()
Daar lig je dan voor Jan Lul
Zou ik ook doen. Niet dat maar een paar brutale alles opvreten en rest moet het maar okee vinden omdat ze hun bek niet open durven te doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:01 schreef Koos1958 het volgende:
Eva gaat straks kaas pakken Jeff heeft al paar peren opgegeten zegt ze.
Echt eigen schuld hoor, weinig BB schuld aan.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:00 schreef mazaru het volgende:
Ze zijn gewoon heel tactisch bezig om de mensen die niet bij hun groepje horen op de bank te zetten en tot nu toe lukt het ze ook nog met de hulp van BB
Jordy pakt bier wat hij pakken kanquote:Op maandag 3 februari 2025 12:03 schreef Koos1958 het volgende:
Mattie zegt ik heb niets gepikt. Alleen op feestjes omdat die meiden dan staan te dansen. Pakken wat je pakken kan is egoïstisch zegt jordy. Jeffrey weer peer aan het schillen, vanmorgen ook al 2.
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:00 schreef mazaru het volgende:
Ze zijn gewoon heel tactisch bezig om de mensen die niet bij hun groepje horen op de bank te zetten en tot nu toe lukt het ze ook nog met de hulp van BB
tuurlijk, dat is ook al 1 keer gebeurd dat er bier was......en daar kon ook iedereen bij, en er was ook andere drank voor degene die geen bier wildenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy pakt bier wat hij pakken kan
meerdere kerenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:06 schreef Verida het volgende:
[..]
tuurlijk, dat is ook al 1 keer gebeurd dat er bier was......en daar kon ook iedereen bij, en er was ook andere drank voor degene die geen bier wilden
dat jatten van jeff is structureel, dagelijks, van eten, en zelfs de door bb aan jordy gegeven druivensuiker was niet veilig.
Jordy is echt zo’n jochie die alle dorpsfeesten afgaat om de boel op stelten te zettenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy pakt bier wat hij pakken kan
neequote:
Klopt, enige wat Jordy gedaan heeft is feestjes wat sneller laten verlopen voor hem.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
nee
hij heeft niet meerdere keren het bier gepakt wat voor anderen was bedoeld.
Hij heeft tijdens het feest, met de hapjes en de drankjes wat meer biertjes genomen.
En tijdens het etentje is het bier en de wijn netjes verdeeld. Hij heeft niets van de wijn gedronken, alleen van het bier.
Als hij bier had gestolen dan was dat echt wel ter sprake gekomenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:07 schreef Verida het volgende:
[..]
nee
hij heeft niet meerdere keren het bier gepakt wat voor anderen was bedoeld.
Hij heeft tijdens het feest, met de hapjes en de drankjes wat meer biertjes genomen.
En tijdens het etentje is het bier en de wijn netjes verdeeld. Hij heeft niets van de wijn gedronken, alleen van het bier.
Gaat ze haar kringspierpoetsen?😳quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef ledn81 het volgende:
*******vond het fijn om haar tanden weer te poetsen met deftige tandenborstel en tandpasta
En als er te weinig bier was geweest hadden Axel en David zelf preventief maatregelen getroffen.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij bier had gestolen dan was dat echt wel ter sprake gekomen![]()
Hij dronk gewoon zijn portie, alleen wat sneller dan de rest
en na het feestje is alles weggehaald,quote:Op maandag 3 februari 2025 12:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij bier had gestolen dan was dat echt wel ter sprake gekomen![]()
Hij dronk gewoon zijn portie, alleen wat sneller dan de rest
En terecht, 2 die vrij populair zijn bij de kijkerquote:Op maandag 3 februari 2025 12:24 schreef mazaru het volgende:
Ze zijn als de dood om op de bank te komen naast Jane en Elsa.
cilindrische afwijkingquote:Op maandag 3 februari 2025 12:32 schreef Puzzie het volgende:
Allebei slechte ogen , Jolien iets met cilinder, Jane -2 Jolien ook.
Dus geen fashion bril
Lig hier vast aan bed, zaterdag buikoperatie gehad, verkleving dunne darm😷quote:Op maandag 3 februari 2025 12:35 schreef Rhosyn het volgende:
Mooi, kan ik eindelijk boodschappen doen
Achquote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lig hier vast aan bed, zaterdag buikoperatie gehad, verkleving dunne darm😷
Sterkte Fritsiequote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goed herstel, je hebt geen gelukquote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beterschap,quote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beterschap, dat BB je maar veel afleiding mag bezorgenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb een Twin SLquote:Op maandag 3 februari 2025 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
Oh keanu heeft het nu over een management die dingen voor hem deed.
Een management voor je tiktokfilmpjesquote:Op maandag 3 februari 2025 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
Oh keanu heeft het nu over een management die dingen voor hem deed.
Dat heeft te maken met een liedje van Billie Eilish - What was I made for. Daar is een Miauw versie van gemaakt dat viral ging op TikTok.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
ik zie nu de podcast , apart dat jullie andere dingen zienquote:Op maandag 3 februari 2025 12:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een management voor je tiktokfilmpjes
Geef je geld uit aan een auto.
Is Milena opeens ziek? Of voelt ze zich ziek?
Ik heb ook de podcast. Ook na opnieuw de pagina openenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik zie nu de podcast , apart dat jullie andere dingen zien
Ja preciesquote:Op maandag 3 februari 2025 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook de podcast. Ook na opnieuw de pagina openen
stream was heel even kort terug tussendoor met Keanu buiten en later met Milena op de bank. Nu weer SLquote:
1. Ik loop 3 minuten achter op julliequote:Op maandag 3 februari 2025 12:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik zie nu de podcast , apart dat jullie andere dingen zien
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:59 schreef mazaru het volgende:
Heeft David weer gepoept??![]()
[ afbeelding ]
Milena zei iets tegen Pootje over nog twee maanden te gaan Pootje!quote:Op maandag 3 februari 2025 12:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
stream was heel even kort terug tussendoor met Keanu buiten en later met Milena op de bank. Nu weer SL
en nu S1 weer terug
Ik had vanmorgen ook al het idee dat het best eens zo zou kunnen zijn dat Pootje vertrektquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Milena zei iets tegen Pootje over nog twee maanden te gaan Pootje!
Hij antwoordde iets van: Nou ik heb??? Ofzoiets
Poef SL
Ben er ook bang voorquote:Op maandag 3 februari 2025 13:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen ook al het idee dat het best eens zo kunnen zijn dat Pootje vertrekt
En wij krijgen precies alle slechten in het huisquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Elsa vergeet wat, er zijn ook goeie en slechte Belgen
Dat was toch al ergens wel duidelijk?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen ook al het idee dat het best eens zo zou kunnen zijn dat Pootje vertrekt
Dit bedoelde ik gisteren met die verdachtmakingen die op X altijd gedeponeerd worden als waarheid.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Milena zei iets tegen Pootje over nog twee maanden te gaan Pootje!
Hij antwoordde iets van: Nou ik heb??? Ofzoiets
Poef SL
Dat ook nog jaquote:Op maandag 3 februari 2025 13:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hele nacht naar smiespelende en smakkende kleuters luisteren zou ik ook voor bedanken
Heb niet alles meegekregenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was toch al ergens wel duidelijk?
Allebei de Davids hadden een zeer onrealistisch beeld van BB . die zie ik allebei nog wel gaan.quote:
Oh dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 3 februari 2025 13:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was toch al ergens wel duidelijk?
Nu heeft ie last van z’n kringspierquote:Op maandag 3 februari 2025 13:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hele nacht naar smiespelende en smakkende kleuters luisteren zou ik ook voor bedanken
Nu corona erbij .. perfect storm.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:11 schreef ledn81 het volgende:
het gaat over racisme ook al eerder, ze trekken bij gevoelige onderwerpen ook snel de stekker eruit tegenwoordig.
snap ik ook wel met alle negatieve gedoe en gecancel op de socials steeds
Dat is iets te makkelijk. Wat Elsa zegt is 100% waar, in zoveel gevallen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
sorry vind het ook een gesprek waarbij iedereen spreekt vanuit zijn gevoel
Elsa nu ook
ik lig in het ziekenhuis en ze spreken tot haar ( met haar vriendin/vrouw)
en ja Elsa dat is wat ze in een ziekenhuis vaak doen
de partner aanspreken
Jeffrey kan niet erg tellenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jeffrey zegt ik heb nog 2 peren?
Maar hij heeft er al 3 op vandaag?
Ik dacht dat ze 2 peren per dag krijgen?
Als ik met mijn moeder naar het ziekenhuis gaquote:Op maandag 3 februari 2025 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is iets te makkelijk. Wat Elsa zegt is 100% waar, in zoveel gevallen.
Mijn vrouw is hetzelfde 'kleurtje' als Elsa. Het is echt schering en inslag, op zoveel plekken, zoveel gebieden.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik met mijn moeder naar het ziekenhuis ga
spreekt een verpleegkundige mij aan
niet mijn moeder
beide zijn we een zelfde 'kleurtje'
Waarom ? (sorry, kan amper volgen wegens zware internetproblemen hier door werken)quote:Op maandag 3 februari 2025 13:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen ook al het idee dat het best eens zo zou kunnen zijn dat Pootje vertrekt
Hebben ze geen afwasmiddel? Daar wordt het veel beter streepvrij meequote:Op maandag 3 februari 2025 13:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy had gevraagd of hij glassex en een doek mocht hebben. Hij wou de ramen graag lappen.
Volgens mij wel. Zie schuim bij het afwassen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hebben ze geen afwasmiddel? Daar wordt het veel beter streepvrij mee
Lijkt mij ook. Maar hij zal niet zo vaak ramen lappen denk ikquote:Op maandag 3 februari 2025 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zie schuim bij het afwassen.
Hij had slecht geslapen door Jeffien geklef, en mist thuisquote:Op maandag 3 februari 2025 13:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarom ? (sorry, kan amper volgen wegens zware internetproblemen hier door werken)
Alles voor de Likesquote:Op maandag 3 februari 2025 13:25 schreef mazaru het volgende:
Jordy is echt niet lui. Die zie ik regelmatig schoonmaken. De keuken, de koelkast, de troep van Jeffrey
Beter dat dan de hele dag op de rug liggenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
Gewoon uit verveling zin hebben in ramen lappen.
Gisteren liet hij ook al vallen dat hij allang blij was BB eens te hebben meegemaakt.quote:
Ze eten niet meer samen 's middags denk ik?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:27 schreef Puzzie het volgende:
Dat eten wordt ook iedere keer later , een beetje jammer dit.
Beter , maar ze zijn nu aan het koken zoietsquote:Op maandag 3 februari 2025 13:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze eten niet meer samen 's middags denk ik?
Ze bewaren het nu voor 's avonds.
Heeft al vaak op het briefje gestaan, dat het enkel voor de avond is. Nu houden ze zich er eindelijk aan.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze eten niet meer samen 's middags denk ik?
Ze bewaren het nu voor 's avonds.
Jolien maakt haar olieappelmoesquote:Op maandag 3 februari 2025 13:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beter , maar ze zijn nu aan het koken zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |