Die blijft nog wel een tijd aan het klagen hierover.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:17 schreef Folies het volgende:
[..]
De meiden vinden het o zo zielig voor Milena. Ze is goed getroost, en nog.
Tuurlijk..dan lijkt het net alsof ze het heel erg vindtquote:Op maandag 3 februari 2025 11:23 schreef Snensie het volgende:
[..]
Die blijft nog wel een tijd aan het klagen hierover.
Ja en Jef wil voor Jane , is bang dat zij een gamechanger gaat kopen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:25 schreef ledn81 het volgende:
Axel regelt even dat hij voor Mattie de kluis in mag![]()
Goedzo kerel. Beetje voor jezelf op komen
Jordy is veel te competatief die kan dat niet ik zie Jeff dat wel doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:17 schreef Verity het volgende:
[..]
Jordy kon al niet meer winnen, maar als Jordy had verloren kon hij ervoor zorgen dat Jeffrey genomineerd zou worden.
omgekeerd is KiKi niet voor niets IkIkquote:Op maandag 3 februari 2025 11:28 schreef greysbones het volgende:
Keanu heeft de vrijstelling
whoeptiedoe
nog een week ik ik ik
Hoorde jij het ook haha vond hij logischquote:Op maandag 3 februari 2025 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey had de vrijstelling sowieso aan Jordy gegeven hoor ......
Sure
Keanu (kiano)quote:Op maandag 3 februari 2025 11:29 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb streams aan op achtergrond en hoor BB nu al 2x zeggen David en Milano.
Wie is Milano?
Duhhhhh Ik geloof er niets van.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:32 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hoorde jij het ook haha vond hij logisch
En Jordy zei "Wat nobel!"quote:Op maandag 3 februari 2025 11:29 schreef KinKiJan het volgende:
Jeffrey had de vrijstelling sowieso aan Jordy gegeven hoor ......
Sure
Maar vergis je niet Jordy is helemaal Jeff minded en dat zou die beter niet doen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap wel waarom jordy niet express heeft verloren. Ze moeten dan van de 2 zelf een keuze maken. Gezien gister het gebeuren met jane kan hij absoluut niet zeker kan zijn van jeff.
Dat is een kwestie van wie het langst volhoudt.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap wel waarom jordy niet express heeft verloren. Ze moeten dan van de 2 zelf een keuze maken. Gezien gister het gebeuren met jane kan hij absoluut niet zeker kan zijn van jeff.
Oh ik dacht dat ze niet konden kiezen, maar nu je het zegt david s kon ook kiezen voor zichzelf of keanu of samen beslissen. Zij gunden bet beiden elkaar.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
En als hij expres gaat verliezen zouden de poppen aan het dansen zijn en velen zich tegen hem keren, want ze weten dat Jordy het wel kan.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef Koos1958 het volgende:
Dit ja, hij denkt dat volgens mij dat ie de laatste drie moet halen door met de belgen mee te liften.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar vergis je niet Jordy is helemaal Jeff minded en dat zou die beter niet doen.
Nee hoor die vertrouwd hem echt niet meer.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar vergis je niet Jordy is helemaal Jeff minded en dat zou die beter niet doen.
Alleen Jane snapt dat nietquote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef Folies het volgende:
[..]
En als hij expres gaat verliezen zouden de poppen aan het dansen zijn en velen zich tegen hem keren, want ze weten dat Jordy het wel kan.
Waarom zou je vijanden maken. Nog meer kans om genomineerd te worden.
Snappen veel mensen blijkbaar niet.
Jeffrey Jeffrey jeffreyquote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef mazaru het volgende:
Sharice wil niet op deze bank zitten. Matty ook niet. Wie hiernaast zit gaat naar huis
Ze denken kijkcijfers te scoren met Valentijnquote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey : "Als we deze week safe zijn....uh... dr is een reden dat we nog niet naar huis mogen"
soort van suggerend dat ze er dan in gehouden worden door BB omdat ze een setje zo leuk vinden?
Ik twijfel daaraanquote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor die vertrouwd hem echt niet meer.
Dubbele exit - Jolien en Jeffreyquote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze denken kijkcijfers te scoren met Valentijn
valentijnquote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef ledn81 het volgende:
Jeffrey : "Als we deze week safe zijn....uh... dr is een reden dat we nog niet naar huis mogen"
soort van suggerend dat ze er dan in gehouden worden door BB omdat ze een setje zo leuk vinden?
Eerst vertrouwt Elsa Milena niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef Folies het volgende:
[..]
En als hij expres gaat verliezen zouden de poppen aan het dansen zijn en velen zich tegen hem keren, want ze weten dat Jordy het wel kan.
Waarom zou je vijanden maken. Nog meer kans om genomineerd te worden.
Snappen veel mensen blijkbaar niet.
Elsa lijkt me iemand die niet snel iets zal vergeten (en vergeven).quote:Op maandag 3 februari 2025 11:40 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eerst vertrouwt Elsa Milena niet.
Ze komt terug en binnen 5 minuten alles koek en ei.
Nog een keer geluisterd en hij zei idd valentijn.. Walgelijk als ze 'hem' erin houden en allerlei reddingsboeien toewerpen om die reden. Als ie op de bank komt is ie exit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |