Echt he,,,quote:Op maandag 3 februari 2025 11:03 schreef marky het volgende:
Elsa heeft een nominatie en ze troosten Milena
Lag er toch duimendik bovenop dat BB dit deedquote:Op maandag 3 februari 2025 11:04 schreef Verity het volgende:
Nu vind ik de koppelwissel van Jordy wel heel toevallig. Alsof BB bang was dat Jane bewust ging verliezen, zodat Jeffrey op de bank kwam.
Hopelijk komt ie vooralsnog op de bank.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:04 schreef Verity het volgende:
Nu vind ik de koppelwissel van Jordy wel heel toevallig. Alsof BB bang was dat Jane bewust ging verliezen, zodat Jeffrey op de bank kwam.
🤢quote:Op maandag 3 februari 2025 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : Ik snap niet dat Jordy zo zijn best deed...
Nou .. omdat Jordy vuistdiep in de reet van Jeff zit.
Die grootspraak trek ik nu even slechtquote:Op maandag 3 februari 2025 11:04 schreef Ireth het volgende:
Jane: "als Jeff nog mijn partner was geweest was het snel klaar geweest hé...."![]()
Deze vrouw
Ik kan er alleen maar om lachenquote:Op maandag 3 februari 2025 11:05 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die grootspraak trek ik nu even slecht
Tranen zijn weer weg hoor, vanavond feest in het bourdoir.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:06 schreef Roxiebb het volgende:
Dikke nek Milena heeft een deuk in haar grote ego opgelopen.
Samequote:Op maandag 3 februari 2025 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. kan er wel voor zorgen dat ik veel meer vrije tijd ga krijgen. Het moet wel leuk zijn om te kijken.
Echt wel, deze week is beslissend wat mij betreftquote:Op maandag 3 februari 2025 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou .. kan er wel voor zorgen dat ik veel meer vrije tijd ga krijgen. Het moet wel leuk zijn om te kijken.
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:08 schreef Lrod01 het volgende:
Ik heb zelden zo'n triest onsportief persoon meegemaakt in een RLS als Jane. Hopelijk trapt de kijker niet in haar neppe traantjes en is ze snel weer thuis.
Er zal wel weer een kink in de kabel komen …..quote:Op maandag 3 februari 2025 11:08 schreef Flow3r het volgende:
Elsa en Jane op de bank ? Volgende Jeffrey please
Pootje die opstapt zou nog het beste scenario zijn, tenzij Jeffrey op de bankquote:Op maandag 3 februari 2025 11:10 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Er zal wel weer een kink in de kabel komen …..
Die 100 dagen zijn zo voorbij en dan kan ze als winnares naar buiten, nog effe geduld dusquote:Op maandag 3 februari 2025 11:08 schreef Lrod01 het volgende:
Ik heb zelden zo'n triest onsportief persoon meegemaakt in een RLS als Jane. Hopelijk trapt de kijker niet in haar neppe traantjes en is ze snel weer thuis.
Mag je vinden, jouw mening. Ik denk er anders over. Alles aan dat kind is nep. Van die krokodillentraantjes tot dat onschuldige kinderachtige gedrag van d'r.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]ik vind de meest onsportieve toch echt wel Jeffrey
Gaat milena niet doen... dikke vriendjes met Jeff.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:11 schreef Verity het volgende:
Elsa moet nu gewoon een stemafspraak maken met Milena. Dat ze graag naast Jeffrey op de bank wilt zitten.
Voor het geval dat ze mogen stemmen
Nou, als we moeten smeken bij anderen om nominaties nadat we een nominatie en vrijstelling hebben weggegeven, laat dan maarquote:Op maandag 3 februari 2025 11:11 schreef Verity het volgende:
Elsa moet nu gewoon een stemafspraak maken met Milena. Dat ze graag naast Jeffrey op de bank wilt zitten.
Voor het geval dat ze mogen stemmen
Mijn mening is ook anders dan jouw mening. Mooi dat dat kan in de CoS. #teamJane.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:12 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Mag je vinden, jouw mening. Ik denk er anders over. Alles aan dat kind is nep. Van die krokodillentraantjes tot dat onschuldige kinderachtige gedrag van d'r.
]quote:Op maandag 3 februari 2025 11:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Gaat milena niet doen... dikke vriendjes met Jeff.
Alhoewel milena nu wel iets goed te maken heeft met Elsa. Ze zou elsa niet nomineren deze week in ruil voor de vrijstelling en nu zit elsa dankzij haar wel op de bank. Emotionele chantage!
Hu die moet ze dan aan elsa geven, dies toch slachtoffer van milena haaar gepuzzel...quote:Op maandag 3 februari 2025 11:15 schreef Folies het volgende:
Milena ziet er ook echt uit alsof ze flink heeft zitten tranen.
Lief van Jolien dat ze haar chocolade gaat geven, dan gaat ze zich vast weer beter voelen.
De meiden vinden het o zo zielig voor Milena. Ze is goed getroost, en nog.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Hu die moet ze dan aan elsa geven, dies toch slachtoffer van milena haaar gepuzzel...
Jordy kon al niet meer winnen, maar als Jordy had verloren kon hij ervoor zorgen dat Jeffrey genomineerd zou worden.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom zegt jane dat jordy zou moeten verliezen. Is een spel en dan wol je toch winnen lijkt me.
Oh oke. Denk dat jordy niet eens heeft gemerktquote:Op maandag 3 februari 2025 11:17 schreef Verity het volgende:
[..]
Jordy kon al niet meer winnen, maar als Jordy had verloren kon hij ervoor zorgen dat Jeffrey genomineerd zou worden.
Omdat ze daarmee hoopte dat Jeff een nominatie zou verdienen. Plannetje lekker mislukt. Kers op de taart zou zijn als ze vrijdag naar huis moet.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:17 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom zegt jane dat jordy zou moeten verliezen. Is een spel en dan wol je toch winnen lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |