quote:Op maandag 3 februari 2025 12:59 schreef mazaru het volgende:
Heeft David weer gepoept??![]()
[ afbeelding ]
Milena zei iets tegen Pootje over nog twee maanden te gaan Pootje!quote:Op maandag 3 februari 2025 12:46 schreef ledn81 het volgende:
[..]
stream was heel even kort terug tussendoor met Keanu buiten en later met Milena op de bank. Nu weer SL
en nu S1 weer terug
Ik had vanmorgen ook al het idee dat het best eens zo zou kunnen zijn dat Pootje vertrektquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Milena zei iets tegen Pootje over nog twee maanden te gaan Pootje!
Hij antwoordde iets van: Nou ik heb??? Ofzoiets
Poef SL
Ben er ook bang voorquote:Op maandag 3 februari 2025 13:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen ook al het idee dat het best eens zo kunnen zijn dat Pootje vertrekt
En wij krijgen precies alle slechten in het huisquote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
Elsa vergeet wat, er zijn ook goeie en slechte Belgen
Dat was toch al ergens wel duidelijk?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen ook al het idee dat het best eens zo zou kunnen zijn dat Pootje vertrekt
Dit bedoelde ik gisteren met die verdachtmakingen die op X altijd gedeponeerd worden als waarheid.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Milena zei iets tegen Pootje over nog twee maanden te gaan Pootje!
Hij antwoordde iets van: Nou ik heb??? Ofzoiets
Poef SL
Dat ook nog jaquote:Op maandag 3 februari 2025 13:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hele nacht naar smiespelende en smakkende kleuters luisteren zou ik ook voor bedanken
Heb niet alles meegekregenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was toch al ergens wel duidelijk?
Allebei de Davids hadden een zeer onrealistisch beeld van BB . die zie ik allebei nog wel gaan.quote:
Oh dat heb ik dan gemistquote:Op maandag 3 februari 2025 13:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat was toch al ergens wel duidelijk?
Nu heeft ie last van z’n kringspierquote:Op maandag 3 februari 2025 13:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hele nacht naar smiespelende en smakkende kleuters luisteren zou ik ook voor bedanken
Nu corona erbij .. perfect storm.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:11 schreef ledn81 het volgende:
het gaat over racisme ook al eerder, ze trekken bij gevoelige onderwerpen ook snel de stekker eruit tegenwoordig.
snap ik ook wel met alle negatieve gedoe en gecancel op de socials steeds
Dat is iets te makkelijk. Wat Elsa zegt is 100% waar, in zoveel gevallen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:15 schreef greysbones het volgende:
sorry vind het ook een gesprek waarbij iedereen spreekt vanuit zijn gevoel
Elsa nu ook
ik lig in het ziekenhuis en ze spreken tot haar ( met haar vriendin/vrouw)
en ja Elsa dat is wat ze in een ziekenhuis vaak doen
de partner aanspreken
Jeffrey kan niet erg tellenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
Jeffrey zegt ik heb nog 2 peren?
Maar hij heeft er al 3 op vandaag?
Ik dacht dat ze 2 peren per dag krijgen?
Als ik met mijn moeder naar het ziekenhuis gaquote:Op maandag 3 februari 2025 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is iets te makkelijk. Wat Elsa zegt is 100% waar, in zoveel gevallen.
Mijn vrouw is hetzelfde 'kleurtje' als Elsa. Het is echt schering en inslag, op zoveel plekken, zoveel gebieden.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik met mijn moeder naar het ziekenhuis ga
spreekt een verpleegkundige mij aan
niet mijn moeder
beide zijn we een zelfde 'kleurtje'
Waarom ? (sorry, kan amper volgen wegens zware internetproblemen hier door werken)quote:Op maandag 3 februari 2025 13:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen ook al het idee dat het best eens zo zou kunnen zijn dat Pootje vertrekt
Hebben ze geen afwasmiddel? Daar wordt het veel beter streepvrij meequote:Op maandag 3 februari 2025 13:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jordy had gevraagd of hij glassex en een doek mocht hebben. Hij wou de ramen graag lappen.
Volgens mij wel. Zie schuim bij het afwassen.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hebben ze geen afwasmiddel? Daar wordt het veel beter streepvrij mee
Lijkt mij ook. Maar hij zal niet zo vaak ramen lappen denk ikquote:Op maandag 3 februari 2025 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Zie schuim bij het afwassen.
Hij had slecht geslapen door Jeffien geklef, en mist thuisquote:Op maandag 3 februari 2025 13:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarom ? (sorry, kan amper volgen wegens zware internetproblemen hier door werken)
Alles voor de Likesquote:Op maandag 3 februari 2025 13:25 schreef mazaru het volgende:
Jordy is echt niet lui. Die zie ik regelmatig schoonmaken. De keuken, de koelkast, de troep van Jeffrey
Beter dat dan de hele dag op de rug liggenquote:Op maandag 3 februari 2025 13:27 schreef KinKiJan het volgende:
Gewoon uit verveling zin hebben in ramen lappen.
Gisteren liet hij ook al vallen dat hij allang blij was BB eens te hebben meegemaakt.quote:
Ze eten niet meer samen 's middags denk ik?quote:Op maandag 3 februari 2025 13:27 schreef Puzzie het volgende:
Dat eten wordt ook iedere keer later , een beetje jammer dit.
Beter , maar ze zijn nu aan het koken zoietsquote:Op maandag 3 februari 2025 13:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze eten niet meer samen 's middags denk ik?
Ze bewaren het nu voor 's avonds.
Heeft al vaak op het briefje gestaan, dat het enkel voor de avond is. Nu houden ze zich er eindelijk aan.quote:Op maandag 3 februari 2025 13:30 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ze eten niet meer samen 's middags denk ik?
Ze bewaren het nu voor 's avonds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |