Lig hier vast aan bed, zaterdag buikoperatie gehad, verkleving dunne darm😷quote:Op maandag 3 februari 2025 12:35 schreef Rhosyn het volgende:
Mooi, kan ik eindelijk boodschappen doen
Achquote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lig hier vast aan bed, zaterdag buikoperatie gehad, verkleving dunne darm😷
Sterkte Fritsiequote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goed herstel, je hebt geen gelukquote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beterschapquote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beterschap,quote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Beterschap, dat BB je maar veel afleiding mag bezorgenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb een Twin SLquote:Op maandag 3 februari 2025 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
Oh keanu heeft het nu over een management die dingen voor hem deed.
Een management voor je tiktokfilmpjesquote:Op maandag 3 februari 2025 12:39 schreef Koos1958 het volgende:
Oh keanu heeft het nu over een management die dingen voor hem deed.
Dat heeft te maken met een liedje van Billie Eilish - What was I made for. Daar is een Miauw versie van gemaakt dat viral ging op TikTok.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
Waar is dat miauw miauw uberhaupt van, bij De Bondgenoten deden ze het een tijdje terug ook een paar keer bij exits.
ik zie nu de podcast , apart dat jullie andere dingen zienquote:Op maandag 3 februari 2025 12:42 schreef Droopie het volgende:
[..]
Een management voor je tiktokfilmpjes
Geef je geld uit aan een auto.
Is Milena opeens ziek? Of voelt ze zich ziek?
Ik heb ook de podcast. Ook na opnieuw de pagina openenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik zie nu de podcast , apart dat jullie andere dingen zien
Ja preciesquote:Op maandag 3 februari 2025 12:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ook de podcast. Ook na opnieuw de pagina openen
stream was heel even kort terug tussendoor met Keanu buiten en later met Milena op de bank. Nu weer SLquote:
1. Ik loop 3 minuten achter op julliequote:Op maandag 3 februari 2025 12:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
ik zie nu de podcast , apart dat jullie andere dingen zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |