SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
is alles nog up to date?quote:Op maandag 3 februari 2025 06:23 schreef UitStraling het volgende:
Die beroepenlijst hierboven weer eens door zitten lezen
Zoek de vijf verschillen tussen Nutella en poep.quote:Op maandag 3 februari 2025 06:25 schreef bitterbal het volgende:
Het is nu 1224 : 2 boterhammen met nuttela op.
Kijken hoe lang ze in mij blijven zitten
denk dat er maar 1 is en dat is de smaakquote:Op maandag 3 februari 2025 06:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoek de vijf verschillen tussen Nutella en poep.
Als ze bij Ferrero Rocher nu de smaak aanpassen kun je poep op je bammetje smeren.quote:Op maandag 3 februari 2025 06:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat er maar 1 is en dat is de smaak
quote:Op maandag 3 februari 2025 07:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had zaterdag een bolus, komt wel dichtbij zo
Als ik goed reken. Moeten we dan 4 1/3e topic per dag doen. Dat klinkt wel als iets dat moet lukken hier .quote:Op maandag 3 februari 2025 07:02 schreef Koen66 het volgende:
en, gaan we dit jaar hier de #20000 redden?
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 07:36 schreef bitterbal het volgende:
misschien ga ik zo nog even aan mijn kussen ruiken
wat voor dieren?quote:Op maandag 3 februari 2025 07:43 schreef kwiwi het volgende:
Werd midden in de nacht wakker vsn dieren die aan het vechten waren, ging minutenlsang door
Ben je jarig?quote:Op maandag 3 februari 2025 07:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerst even thuiswerken vandaag en dan gebak ophalen en dan richting kantoor.
Voor de 12e keer, mag ik 29 kaarsjes uitblazen.quote:Op maandag 3 februari 2025 07:57 schreef kwiwi het volgende:
Hoeveel kaarsjes mag je uitblazen @:luctor.et.emergo ?
Meer krijg je er niet in 1x uitgeblazen?quote:Op maandag 3 februari 2025 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor de 12e keer, mag ik 29 kaarsjes uitblazen.
Nee, dat lukt niet meer.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meer krijg je er niet in 1x uitgeblazen?
Happy mondayquote:Op maandag 3 februari 2025 08:04 schreef gianni61 het volgende:
de dag goed begonnen door meteen een volle koffie over mn bureau te kiepen
Goed bezig.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:04 schreef gianni61 het volgende:
de dag goed begonnen door meteen een volle koffie over mn bureau te kiepen
Van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 3 februari 2025 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig had ik al een kop koffie op, anders was ik helemaal chagrijnig geweestquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 februari 2025 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kerelquote:Op maandag 3 februari 2025 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1 minuut geleden?quote:Op maandag 3 februari 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
14:50 boterhammen zitten er nog steeds in
quote:Op maandag 3 februari 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
Vrouw van de trombosedienst zei ja ik hoopte dat je niet open deed want je hebt toch ratten en dat is eng.
Ze was hier al een keer eerder geweest en daarna had ik haar nooit weer gezien.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Zij denkt dat die loslopen. En dat het van die grote zwarte zijn.
Nee maar de manier waarop ze het zei vond ik een beetje lullig overkomen. Beetje zelfde idee als dat mensen je geen sterkte wensen omdat ze ratten niet leuk vinden.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Niet iedereen houdt ervan natuurlijk.
-4 hier.quote:
Ik ga even heel hard nadenken of ik echt naar de Jumbo moet.quote:
Als je snel gaat, heb je het zo warm!quote:Op maandag 3 februari 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga even heel hard nadenken of ik echt naar de Jumbo moet.
En lig ik op mijn bek.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je snel gaat, heb je het zo warm!
Scheelt wel dat de verwarming nu niet meer aan hoeft.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het 29 graden binnen Langzaam gaan we naar de heetste periode van het jaar. Denk dat ik dan overdag ook de airco aan moet
Lolquote:Op maandag 3 februari 2025 09:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Scheelt wel dat de verwarming nu niet meer aan hoeft.
Nou nou, dan glij je meteen door. Positief blijven!quote:
paar nachten terug was het hier 21 graden, plaatste mensen op fb dat ze met kruik en muts op in bed lagenquote:Op maandag 3 februari 2025 09:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Scheelt wel dat de verwarming nu niet meer aan hoeft.
quote:Op maandag 3 februari 2025 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
paar nachten terug was het hier 21 graden, plaatste mensen op fb dat ze met kruik en muts op in bed lagen
Daar gaat mijn kat ook heel slecht op.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:22 schreef Ama het volgende:
Oh het geluid van boren is Hedwig niet zo dol op.
Voordeel aan ratten was wel dat die eigenlijk nergens iets om gaven. Vuurwerk deed ze ook niks.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar gaat mijn kat ook heel slecht op.
watjesquote:Op maandag 3 februari 2025 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
paar nachten terug was het hier 21 graden, plaatste mensen op fb dat ze met kruik en muts op in bed lagen
quote:Op maandag 3 februari 2025 09:22 schreef Ama het volgende:
Oh het geluid van boren is Hedwig niet zo dol op.
Hoi jijquote:
Jij ook hier?quote:
Ik kom af en toe buurtenquote:
quote:
Hij is aan het slijmen voor de functie F1 mod.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 09:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is aan het slijmen voor de functie F1 mod.
Dat bedoelde ik niet. Ging me niet om de inhoud van het bericht haha.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hij is aan het slijmen voor de functie F1 mod.
Min 2 graden, zonnig, frisse schone lucht, alle grote blanke uitvindingen zijn met dit weer gedaan.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Min 2 graden, zonnig, frisse schone lucht, alle grote blanke uitvindingen zijn met dit weer gedaan.
De magnetroncarpaccio ook?quote:Op maandag 3 februari 2025 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Min 2 graden, zonnig, frisse schone lucht, alle grote blanke uitvindingen zijn met dit weer gedaan.
Heb al 2 boterhammen op die nog steeds binnen zittenquote:Op maandag 3 februari 2025 10:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk je alweer aan eten? Blijft het binnen?
Durf je alweer gedachteloos windjes te laten?quote:Op maandag 3 februari 2025 10:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb al 2 boterhammen op die nog steeds binnen zitten
neequote:Op maandag 3 februari 2025 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Durf je alweer gedachteloos windjes te laten?
Misschien een probleem met de anaalklieren.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hondjes hebben dit wel eens, meters ver en met van die verstopte afvoergeluiden.
quote:Op maandag 3 februari 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien een probleem met de anaalklieren.
Dat is geelwitte toelie toch?quote:Op maandag 3 februari 2025 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien een probleem met de anaalklieren.
Geelwitte Toelie.quote:
Big timequote:
Dokter bellen.quote:
TSDCquote:
Drank?quote:Op maandag 3 februari 2025 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
*kijkt naar klok*
Ok, vooruit, het is na tienen.
quote:Op maandag 3 februari 2025 10:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo, als nu even iemand met een prosecco langs zou komen
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 00:39 schreef datismijnmening het volgende:
@:crack_
datismijnmening in SEX / Naaktmodellen gezocht voor artistieke fotografie
[ afbeelding ]
Uiteraard kei goedquote:
Tijd voor bier?quote:Op maandag 3 februari 2025 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
*kijkt naar klok*
Ok, vooruit, het is na tienen.
quote:
quote:
quote:
KSC noobs julliequote:
Ik heb sinds donderdag ook weer een kat(je).quote:Op maandag 3 februari 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
1 van mijn katten lig onder mijn hoofdkussen verstopt. Maf beest.
Die wil gewoon dicht bij jou zijn 's avondsquote:Op maandag 3 februari 2025 10:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
1 van mijn katten lig onder mijn hoofdkussen verstopt. Maf beest.
Krijg je met die gekke USers hier.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[..]
KSC noobs jullie
Ranzigheden na tien uur.
quote:Op maandag 3 februari 2025 10:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb sinds donderdag ook weer een kat(je).
Ama tochquote:
Heb je je poesje pas sinds Donderdag?!quote:
9 maanden oud, komt bij een vrouwtje van 80 weg die nooit eerder katten had gehad en niet goed wist hoe ze een kitten/jong katje moet opvoeden of mee moet omgaan. Ze werd er enorm gestrest van dus zat de poes vaak opgesloten in een kamertje.quote:
Dat is sneu.quote:Op maandag 3 februari 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
[..]
9 maanden oud, komt bij een vrouwtje van 80 weg die nooit eerder katten had gehad en niet goed wist hoe ze een kitten/jong katje moet opvoeden of mee moet omgaan. Ze werd er enorm gestrest van dus zat de poes vaak opgesloten in een kamertje.
Slim welquote:Op maandag 3 februari 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht ik zeg het zelf maar voor iemand anders het doen.
Wil niet zeggen dat deze kat mega veel ruimte heeft hier maar er is iig iemand aanwezig en ze zit niet alleen in een kamertje en ik speel met haar dus dat maakt het al een stuk minder erg (en het is altijd nog groter dan een kamertje).quote:Op maandag 3 februari 2025 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is sneu.
Mijn katten hebben toegang tot hele appartement.
Ben niet snel een koukleum. Zal wel een soort mannengriep krijgen ofzoquote:Op maandag 3 februari 2025 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was en oudere kat geschikter geweest voor dat vrouwtje?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat deze kat mega veel ruimte heeft hier maar er is iig iemand aanwezig en ze zit niet alleen in een kamertje en ik speel met haar dus dat maakt het al een stuk minder erg (en het is altijd nog groter dan een kamertje).
Hoop het toch niet voor je. Begin nu pas (na 2 weken) wat op te knappenquote:Op maandag 3 februari 2025 11:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben niet snel een koukleum. Zal wel een soort mannengriep krijgen ofzo
Haar man was overleden dus ze wou gezelschap. Je weet hoe dat gaat met oudjes. Maar ja waarom ze geen volwassenen kat nam of een kut keffertje zoals de meesten doen weet ik ook niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was en oudere kat geschikter geweest voor dat vrouwtje?
Kittens zijn speels.
Ik heb hier kater van 3 jaar oud, maar die kan best nog wel speels zijn. Die klimt gewoon op kasten en deuren enzo.
Dat is sneu.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn katten hebben toegang tot hele appartement.
Klinkt als een ontspannende werkomgeving.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit in een soort hokje in een kantoortuin. Echt de hel op aarde maar al deze mensen zijn doodstil aan het werk. Zo stil dat ik niet weeeeer een kopje koffie durf te halen
1 van mijn katten gaat aan de deur krabben als ik die dicht heb.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
Slaapkamer is voor mij sowieso een no go. Ze weet nu ook niet waar die zit dus geen gejank enz voor de deur snachts.
Misschien komt dat nog. We beginnen nu eindelijk vriendinnetjes te worden maar goed zolang ze niet weet waar mijn slaapkamer is dan zal het wel meevallen denk ik.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 van mijn katten gaat aan de deur krabben als ik die dicht heb.
Ik heb blijkbaar aanhankelijke katten.
Gefeliciteerdquote:
Ik ben te blont voor dit sorry.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als het appartement het enige is waar ze toegang tot hebben.
Congratulatioonnnsssss and celebratioonnsssquote:
Dankjewelquote:Op maandag 3 februari 2025 11:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Congratulatioonnnsssss and celebratioonnsss
Ik ben nu voor de 12e keer 29 geworden.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nu voor de 12e keer 29 geworden.![]()
Heb je mazzel dat er 29 staat en geen vader.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben geen Douwe Bobquote:Op maandag 3 februari 2025 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je mazzel dat er 29 staat en geen vader.
Echt heel verrassendquote:
Zeeuwse bolussen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:28 schreef kwiwi het volgende:
@:luctor.et.emergo welk gebak heb je meegenomen naar het werk?
Misschien werkt het heel goed?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt als een ontspannende werkomgeving.Niemand durft meer te bewegen uit angst beoordeeld te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik ken ook iemand die z'n katten altijd in een kamertje zette als hij weg van huis was of ze gewoon beu wasquote:Op maandag 3 februari 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
[..]
9 maanden oud, komt bij een vrouwtje van 80 weg die nooit eerder katten had gehad en niet goed wist hoe ze een kitten/jong katje moet opvoeden of mee moet omgaan. Ze werd er enorm gestrest van dus zat de poes vaak opgesloten in een kamertje.
En toen zei ik oke kom maar hier wonen.
Omdat honden uitgelaten moeten worden en daar heeft de familie geen zin in.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Haar man was overleden dus ze wou gezelschap. Je weet hoe dat gaat met oudjes. Maar ja waarom ze geen volwassenen kat nam of een kut keffertje zoals de meesten doen weet ik ook niet.
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien werkt het heel goed?![]()
Mijn hokje heeft van die niet-doorkijk-folie. Dat hebben ze ook leuk gedaanWat een horror! Lijkt een beetje op van die WC-hokjes die aan de onderkant open zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit in Diergaarde Blijdorp?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie kanye en zijn chick op de rode loper gezien![]()
Bekijk deze YouTube-video
Heb altijd het idee dat die vrouw niks te zeggen heeft en alleen maar alle (achterlijke) dingen doet die die gek van haar vraagt.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een horror! Lijkt een beetje op van die WC-hokjes die aan de onderkant open zijn.
Gefeliciteerd!quote:
Ik moet hiervoor inloggen bij YouTube vanwege leeftijdscheck.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Kanye's nek begint op de Sorting Hat te lijken.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Er komt moment dat Kanye West net zo wordt aangepakt als P.Diddy nu.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat die vrouw niks te zeggen heeft en alleen maar alle (achterlijke) dingen doet die die gek van haar vraagt.
Je vriend Badr Hari is trouwens weer opgepakt vanwege mishandeling zag ik.
Keer in een hotel in Antwerpen gehad, een glazen toilet in de slaapkamer met in het midden een ondoorzichtig gedeelte, zat ik daar met een poepgwerfkater en mijn nieuwe vriendin.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een horror! Lijkt een beetje op van die WC-hokjes die aan de onderkant open zijn.
ja las het :pquote:Op maandag 3 februari 2025 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat die vrouw niks te zeggen heeft en alleen maar alle (achterlijke) dingen doet die die gek van haar vraagt.
oh nou ze is vrijwel naakt. ze heeft een soort van doorschijnend iets aanquote:Op maandag 3 februari 2025 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet hiervoor inloggen bij YouTube vanwege leeftijdscheck.
Ik kijk thuis wel. Zit op het netwerk van werk..quote:Op maandag 3 februari 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Zo'n hotel heb ik ooit in Scheveningen gehad, ook doorzichtige glazen badkamer met nieuwe vriendquote:Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer in een hotel in Antwerpen gehad, een glazen toilet in de slaapkamer met in het midden een ondoorzichtig gedeelte, zat ik daar met een poepgwerfkater en mijn nieuwe vriendin.
En dat 'jurkje' bedekt echt nét haar billen en doos en ze zit hem een beetje ongemakkelijk omlaag te trekken.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nou ze is vrijwel naakt. ze heeft een soort van doorschijnend iets aan
Nou ja ze is gewoon naakt met een laagje doorzichtige stof erover.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nou ze is vrijwel naakt. ze heeft een soort van doorschijnend iets aan
ja ze kan zich de moeite ook besparenquote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat 'jurkje' bedekt echt nét haar billen en doos en ze zit hem een beetje ongemakkelijk omlaag te trekken.
In Londen ook een paar keer gehad. Zo ongemakkelijk.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n hotel heb ik ooit in Scheveningen gehad, ook doorzichtige glazen badkamer met nieuwe vriendIk weet echt niet wie dit ontwerpt en dan denkt "goed gedaan Jan, mooi en praktisch ontwerp, schouderklopje voor mezelf!".
ja. klopt toch niets vanquote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ze is gewoon naakt met een laagje doorzichtige stof erover.
Ik vind het zielig. Hij staat er ook stoer achter als een pooier.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze kan zich de moeite ook besparen
Ja deze kamer was verder ook helemaal spierwit, lekker hip joh en je leert elkaar meteen goed kennen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n hotel heb ik ooit in Scheveningen gehad, ook doorzichtige glazen badkamer met nieuwe vriendIk weet echt niet wie dit ontwerpt en dan denkt "goed gedaan Jan, mooi en praktisch ontwerp, schouderklopje voor mezelf!".
Ik vind doos zo'n naar woordje.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat 'jurkje' bedekt echt nét haar billen en doos en ze zit hem een beetje ongemakkelijk omlaag te trekken.
Mijn vader was ook verbaasd dat ik Hedwig gewoon in de woonkamer en keuken had lopen toen ik daar aan het eten was gister. Hij sloot de kat ook altijd ergens op als hij weg ging.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die z'n katten altijd in een kamertje zette als hij weg van huis was of ze gewoon beu was
Mensen en dieren
Spaarpotje?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind doos zo'n naar woordje.
Heb je het op kunnen houden?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer in een hotel in Antwerpen gehad, een glazen toilet in de slaapkamer met in het midden een ondoorzichtig gedeelte, zat ik daar met een poepgwerfkater en mijn nieuwe vriendin.
Mijn ene kat heeft wat hersencapaciteit en die weet waar en hoe ze aandacht moet vragen. Als ik tv kijk gaat ze over de tv lopenquote:Op maandag 3 februari 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
Maak mij alleen lichtelijke zorgen om de TV. Misschien moet ik die even binnenkort vastmaken aan de muur.
ik hoorde dat als ukkie ooit een meisje uitroepen tijdens het zwemmen "dat was tegen mijn muis" naar een ander meisje en toen was ik helemaal in de war.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is een koosnaampje voor kinderen, lijkt me wat dubieus.
Deze loopt er de hele tijd te dicht langs en 100% als er een keer een vlieg op de TV zit dan springt ze erop af.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn ene kat heeft wat hersencapaciteit en die weet waar en hoe ze aandacht moet vragen. Als ik tv kijk gaat ze over de tv lopendat kanniet, daar zitten knopjes
Het verschil tussen het intelligentieniveau van mijn twee katten is gelijk aan niveau praktijkschool en wo
Hahahaquote:Op maandag 3 februari 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze loopt er de hele tijd te dicht langs en 100% als er een keer een vlieg op de TV zit dan springt ze erop af.
Broodje rosbief was het toch?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon hamburgertje toch, past hier in het thema eten.
*Boks*quote:Op maandag 3 februari 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ha, weet je ook eens hoe ik me voelquote:Op maandag 3 februari 2025 11:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou weet ik niet of je sarcastisch bent
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien werkt het heel goed?![]()
Mijn hokje heeft van die niet-doorkijk-folie. Dat hebben ze ook leuk gedaanDan kijken mensen alleen maar naar je kuitenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Duh. Maar goed als je dan toch prostituee gaat worden kun je maar beter één miljardair als client hebben dan dertig vunzige naar bier en zweet meurende Britten.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ha, weet je ook eens hoe ik me voel![]()
Ik ben mn hippe sokken aan het showenquote:Op maandag 3 februari 2025 12:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan kijken mensen alleen maar naar je kuiten
Misschien betalen die britten veel beter, weet jij veelquote:Op maandag 3 februari 2025 12:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Duh. Maar goed als je dan toch prostituee gaat worden kun je maar beter één miljardair als client hebben dan dertig vunzige naar bier en zweet meurende Britten.
50 inchquote:Op maandag 3 februari 2025 11:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahaen te dicht langs, is het zo'n gammel tvtje?
Mja, maar daardoor heb je dan ook gelijk geen eigen leven meer.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Duh. Maar goed als je dan toch prostituee gaat worden kun je maar beter één miljardair als client hebben dan dertig vunzige naar bier en zweet meurende Britten.
Happy socks zeker?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben mn hippe sokken aan het showen
[..]
Misschien betalen die britten veel beter, weet jij veel
Hoezo? Ze doet weinig verkeerd tot nu toe hoor. Ze is naar mij toe ook steeds aanhankelijker. En Hedwig is nog maar 9 maanden he dus sowieso nog zo gek als een deur.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik word door Ama haar verhalen wel weer extra dankbaar voor mijn beestjes. Dat is leuk![]()
![]()
![]()
Neen want die vind ik te duurquote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo? Ze doet weinig verkeerd tot nu toe hoor. Ze is naar mij toe ook steeds aanhankelijker. En Hedwig is nog maar 9 maanden he dus sowieso nog zo gek als een deur.
Op naar de volgende 12?quote:Op maandag 3 februari 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon hier precies 12 jaar alweer
Gefeliciteerd! Wat een feestjes vandaag zegquote:Op maandag 3 februari 2025 12:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon hier precies 12 jaar alweer
Dat is de trade off.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, maar daardoor heb je dan ook gelijk geen eigen leven meer.
Ieder z'n dingquote:Op maandag 3 februari 2025 12:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is de trade off.
Er zijn ook legio insta moppies die zich in Dubai laten onderpoepen in ruil voor een Kelly
Dat zie je op Instagram dan weer niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is de trade off.
Er zijn ook legio insta moppies die zich in Dubai laten onderpoepen in ruil voor een Kelly
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zal niet rusten voor mijn crusade tegen heppie soks compleet is
Het zonnetje schijntquote:Op maandag 3 februari 2025 12:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Wat een feestjes vandaag zeg
Nope. Maar als je een jong ding zit op veel verschillende exotische locaties zonder de juiste achternaam of social following, dan is ze geen influencer maar een hoer.quote:Op maandag 3 februari 2025 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat zie je op Instagram dan weer niet.
quote:Op maandag 3 februari 2025 12:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik zal niet rusten voor mijn crusade tegen heppie soks compleet is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |