Nee maar de manier waarop ze het zei vond ik een beetje lullig overkomen. Beetje zelfde idee als dat mensen je geen sterkte wensen omdat ze ratten niet leuk vinden.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Niet iedereen houdt ervan natuurlijk.
-4 hier.quote:
Ik ga even heel hard nadenken of ik echt naar de Jumbo moet.quote:
Als je snel gaat, heb je het zo warm!quote:Op maandag 3 februari 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga even heel hard nadenken of ik echt naar de Jumbo moet.
En lig ik op mijn bek.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je snel gaat, heb je het zo warm!
Scheelt wel dat de verwarming nu niet meer aan hoeft.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het 29 graden binnen Langzaam gaan we naar de heetste periode van het jaar. Denk dat ik dan overdag ook de airco aan moet
Lolquote:Op maandag 3 februari 2025 09:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Scheelt wel dat de verwarming nu niet meer aan hoeft.
Nou nou, dan glij je meteen door. Positief blijven!quote:
paar nachten terug was het hier 21 graden, plaatste mensen op fb dat ze met kruik en muts op in bed lagenquote:Op maandag 3 februari 2025 09:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Scheelt wel dat de verwarming nu niet meer aan hoeft.
quote:Op maandag 3 februari 2025 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
paar nachten terug was het hier 21 graden, plaatste mensen op fb dat ze met kruik en muts op in bed lagen
Daar gaat mijn kat ook heel slecht op.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:22 schreef Ama het volgende:
Oh het geluid van boren is Hedwig niet zo dol op.
Voordeel aan ratten was wel dat die eigenlijk nergens iets om gaven. Vuurwerk deed ze ook niks.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar gaat mijn kat ook heel slecht op.
watjesquote:Op maandag 3 februari 2025 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
paar nachten terug was het hier 21 graden, plaatste mensen op fb dat ze met kruik en muts op in bed lagen
quote:Op maandag 3 februari 2025 09:22 schreef Ama het volgende:
Oh het geluid van boren is Hedwig niet zo dol op.
Hoi jijquote:
Jij ook hier?quote:
Ik kom af en toe buurtenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |