Congratulatioonnnsssss and celebratioonnsssquote:
Dankjewelquote:Op maandag 3 februari 2025 11:15 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Congratulatioonnnsssss and celebratioonnsss
Ik ben nu voor de 12e keer 29 geworden.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nu voor de 12e keer 29 geworden.![]()
Heb je mazzel dat er 29 staat en geen vader.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nu voor de 12e keer 29 geworden.![]()
Ik ben geen Douwe Bobquote:Op maandag 3 februari 2025 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je mazzel dat er 29 staat en geen vader.
Echt heel verrassendquote:
Zeeuwse bolussen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:28 schreef kwiwi het volgende:
@:luctor.et.emergo welk gebak heb je meegenomen naar het werk?
Misschien werkt het heel goed?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Klinkt als een ontspannende werkomgeving.Niemand durft meer te bewegen uit angst beoordeeld te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik ken ook iemand die z'n katten altijd in een kamertje zette als hij weg van huis was of ze gewoon beu wasquote:Op maandag 3 februari 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
[..]
9 maanden oud, komt bij een vrouwtje van 80 weg die nooit eerder katten had gehad en niet goed wist hoe ze een kitten/jong katje moet opvoeden of mee moet omgaan. Ze werd er enorm gestrest van dus zat de poes vaak opgesloten in een kamertje.
En toen zei ik oke kom maar hier wonen.
Omdat honden uitgelaten moeten worden en daar heeft de familie geen zin in.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Haar man was overleden dus ze wou gezelschap. Je weet hoe dat gaat met oudjes. Maar ja waarom ze geen volwassenen kat nam of een kut keffertje zoals de meesten doen weet ik ook niet.
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Misschien werkt het heel goed?![]()
Mijn hokje heeft van die niet-doorkijk-folie. Dat hebben ze ook leuk gedaanWat een horror! Lijkt een beetje op van die WC-hokjes die aan de onderkant open zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit in Diergaarde Blijdorp?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie kanye en zijn chick op de rode loper gezien![]()
Bekijk deze YouTube-video
Heb altijd het idee dat die vrouw niks te zeggen heeft en alleen maar alle (achterlijke) dingen doet die die gek van haar vraagt.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 3 februari 2025 11:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een horror! Lijkt een beetje op van die WC-hokjes die aan de onderkant open zijn.
Gefeliciteerd!quote:
Ik moet hiervoor inloggen bij YouTube vanwege leeftijdscheck.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Kanye's nek begint op de Sorting Hat te lijken.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Er komt moment dat Kanye West net zo wordt aangepakt als P.Diddy nu.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat die vrouw niks te zeggen heeft en alleen maar alle (achterlijke) dingen doet die die gek van haar vraagt.
Je vriend Badr Hari is trouwens weer opgepakt vanwege mishandeling zag ik.
Keer in een hotel in Antwerpen gehad, een glazen toilet in de slaapkamer met in het midden een ondoorzichtig gedeelte, zat ik daar met een poepgwerfkater en mijn nieuwe vriendin.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat een horror! Lijkt een beetje op van die WC-hokjes die aan de onderkant open zijn.
ja las het :pquote:Op maandag 3 februari 2025 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb altijd het idee dat die vrouw niks te zeggen heeft en alleen maar alle (achterlijke) dingen doet die die gek van haar vraagt.
Je vriend Badr Hari is trouwens weer opgepakt vanwege mishandeling zag ik.
oh nou ze is vrijwel naakt. ze heeft een soort van doorschijnend iets aanquote:Op maandag 3 februari 2025 11:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet hiervoor inloggen bij YouTube vanwege leeftijdscheck.
Ik kijk thuis wel. Zit op het netwerk van werk..quote:Op maandag 3 februari 2025 11:31 schreef bitterbal het volgende:
Zo'n hotel heb ik ooit in Scheveningen gehad, ook doorzichtige glazen badkamer met nieuwe vriendquote:Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer in een hotel in Antwerpen gehad, een glazen toilet in de slaapkamer met in het midden een ondoorzichtig gedeelte, zat ik daar met een poepgwerfkater en mijn nieuwe vriendin.
En dat 'jurkje' bedekt echt nét haar billen en doos en ze zit hem een beetje ongemakkelijk omlaag te trekken.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nou ze is vrijwel naakt. ze heeft een soort van doorschijnend iets aan
Nou ja ze is gewoon naakt met een laagje doorzichtige stof erover.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nou ze is vrijwel naakt. ze heeft een soort van doorschijnend iets aan
ja ze kan zich de moeite ook besparenquote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat 'jurkje' bedekt echt nét haar billen en doos en ze zit hem een beetje ongemakkelijk omlaag te trekken.
In Londen ook een paar keer gehad. Zo ongemakkelijk.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n hotel heb ik ooit in Scheveningen gehad, ook doorzichtige glazen badkamer met nieuwe vriendIk weet echt niet wie dit ontwerpt en dan denkt "goed gedaan Jan, mooi en praktisch ontwerp, schouderklopje voor mezelf!".
ja. klopt toch niets vanquote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ze is gewoon naakt met een laagje doorzichtige stof erover.
Ik vind het zielig. Hij staat er ook stoer achter als een pooier.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze kan zich de moeite ook besparen
Ja deze kamer was verder ook helemaal spierwit, lekker hip joh en je leert elkaar meteen goed kennen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n hotel heb ik ooit in Scheveningen gehad, ook doorzichtige glazen badkamer met nieuwe vriendIk weet echt niet wie dit ontwerpt en dan denkt "goed gedaan Jan, mooi en praktisch ontwerp, schouderklopje voor mezelf!".
Ik vind doos zo'n naar woordje.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat 'jurkje' bedekt echt nét haar billen en doos en ze zit hem een beetje ongemakkelijk omlaag te trekken.
Mijn vader was ook verbaasd dat ik Hedwig gewoon in de woonkamer en keuken had lopen toen ik daar aan het eten was gister. Hij sloot de kat ook altijd ergens op als hij weg ging.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die z'n katten altijd in een kamertje zette als hij weg van huis was of ze gewoon beu was
Mensen en dieren
Spaarpotje?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind doos zo'n naar woordje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |