Slim welquote:Op maandag 3 februari 2025 10:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Dacht ik zeg het zelf maar voor iemand anders het doen.
Wil niet zeggen dat deze kat mega veel ruimte heeft hier maar er is iig iemand aanwezig en ze zit niet alleen in een kamertje en ik speel met haar dus dat maakt het al een stuk minder erg (en het is altijd nog groter dan een kamertje).quote:Op maandag 3 februari 2025 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat is sneu.
Mijn katten hebben toegang tot hele appartement.
Ben niet snel een koukleum. Zal wel een soort mannengriep krijgen ofzoquote:Op maandag 3 februari 2025 10:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Min 2 graden, zonnig, frisse schone lucht, alle grote blanke uitvindingen zijn met dit weer gedaan.
Was en oudere kat geschikter geweest voor dat vrouwtje?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat deze kat mega veel ruimte heeft hier maar er is iig iemand aanwezig en ze zit niet alleen in een kamertje en ik speel met haar dus dat maakt het al een stuk minder erg (en het is altijd nog groter dan een kamertje).
Hoop het toch niet voor je. Begin nu pas (na 2 weken) wat op te knappenquote:Op maandag 3 februari 2025 11:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben niet snel een koukleum. Zal wel een soort mannengriep krijgen ofzo
Haar man was overleden dus ze wou gezelschap. Je weet hoe dat gaat met oudjes. Maar ja waarom ze geen volwassenen kat nam of een kut keffertje zoals de meesten doen weet ik ook niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Was en oudere kat geschikter geweest voor dat vrouwtje?
Kittens zijn speels.
Ik heb hier kater van 3 jaar oud, maar die kan best nog wel speels zijn. Die klimt gewoon op kasten en deuren enzo.
Dat is sneu.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
Mijn katten hebben toegang tot hele appartement.
Klinkt als een ontspannende werkomgeving.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik zit in een soort hokje in een kantoortuin. Echt de hel op aarde maar al deze mensen zijn doodstil aan het werk. Zo stil dat ik niet weeeeer een kopje koffie durf te halen
1 van mijn katten gaat aan de deur krabben als ik die dicht heb.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:09 schreef Ama het volgende:
Slaapkamer is voor mij sowieso een no go. Ze weet nu ook niet waar die zit dus geen gejank enz voor de deur snachts.
Misschien komt dat nog. We beginnen nu eindelijk vriendinnetjes te worden maar goed zolang ze niet weet waar mijn slaapkamer is dan zal het wel meevallen denk ik.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 van mijn katten gaat aan de deur krabben als ik die dicht heb.
Ik heb blijkbaar aanhankelijke katten.
Gefeliciteerdquote:
Ik ben te blont voor dit sorry.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Als het appartement het enige is waar ze toegang tot hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |