En dat 'jurkje' bedekt echt nét haar billen en doos en ze zit hem een beetje ongemakkelijk omlaag te trekken.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nou ze is vrijwel naakt. ze heeft een soort van doorschijnend iets aan
Nou ja ze is gewoon naakt met een laagje doorzichtige stof erover.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nou ze is vrijwel naakt. ze heeft een soort van doorschijnend iets aan
ja ze kan zich de moeite ook besparenquote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat 'jurkje' bedekt echt nét haar billen en doos en ze zit hem een beetje ongemakkelijk omlaag te trekken.
In Londen ook een paar keer gehad. Zo ongemakkelijk.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n hotel heb ik ooit in Scheveningen gehad, ook doorzichtige glazen badkamer met nieuwe vriendIk weet echt niet wie dit ontwerpt en dan denkt "goed gedaan Jan, mooi en praktisch ontwerp, schouderklopje voor mezelf!".
ja. klopt toch niets vanquote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ze is gewoon naakt met een laagje doorzichtige stof erover.
Ik vind het zielig. Hij staat er ook stoer achter als een pooier.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ze kan zich de moeite ook besparen
Ja deze kamer was verder ook helemaal spierwit, lekker hip joh en je leert elkaar meteen goed kennen.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo'n hotel heb ik ooit in Scheveningen gehad, ook doorzichtige glazen badkamer met nieuwe vriendIk weet echt niet wie dit ontwerpt en dan denkt "goed gedaan Jan, mooi en praktisch ontwerp, schouderklopje voor mezelf!".
Ik vind doos zo'n naar woordje.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dat 'jurkje' bedekt echt nét haar billen en doos en ze zit hem een beetje ongemakkelijk omlaag te trekken.
Mijn vader was ook verbaasd dat ik Hedwig gewoon in de woonkamer en keuken had lopen toen ik daar aan het eten was gister. Hij sloot de kat ook altijd ergens op als hij weg ging.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die z'n katten altijd in een kamertje zette als hij weg van huis was of ze gewoon beu was
Mensen en dieren
Spaarpotje?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind doos zo'n naar woordje.
Heb je het op kunnen houden?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer in een hotel in Antwerpen gehad, een glazen toilet in de slaapkamer met in het midden een ondoorzichtig gedeelte, zat ik daar met een poepgwerfkater en mijn nieuwe vriendin.
Mijn ene kat heeft wat hersencapaciteit en die weet waar en hoe ze aandacht moet vragen. Als ik tv kijk gaat ze over de tv lopenquote:Op maandag 3 februari 2025 11:48 schreef Ama het volgende:
Maak mij alleen lichtelijke zorgen om de TV. Misschien moet ik die even binnenkort vastmaken aan de muur.
ik hoorde dat als ukkie ooit een meisje uitroepen tijdens het zwemmen "dat was tegen mijn muis" naar een ander meisje en toen was ik helemaal in de war.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is een koosnaampje voor kinderen, lijkt me wat dubieus.
Deze loopt er de hele tijd te dicht langs en 100% als er een keer een vlieg op de TV zit dan springt ze erop af.quote:Op maandag 3 februari 2025 11:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn ene kat heeft wat hersencapaciteit en die weet waar en hoe ze aandacht moet vragen. Als ik tv kijk gaat ze over de tv lopendat kanniet, daar zitten knopjes
Het verschil tussen het intelligentieniveau van mijn twee katten is gelijk aan niveau praktijkschool en wo
Hahahaquote:Op maandag 3 februari 2025 11:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze loopt er de hele tijd te dicht langs en 100% als er een keer een vlieg op de TV zit dan springt ze erop af.
Broodje rosbief was het toch?quote:Op maandag 3 februari 2025 11:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gewoon hamburgertje toch, past hier in het thema eten.
*Boks*quote:Op maandag 3 februari 2025 11:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben nu voor de 12e keer 29 geworden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |