Meer krijg je er niet in 1x uitgeblazen?quote:Op maandag 3 februari 2025 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor de 12e keer, mag ik 29 kaarsjes uitblazen.
Nee, dat lukt niet meer.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meer krijg je er niet in 1x uitgeblazen?
Happy mondayquote:Op maandag 3 februari 2025 08:04 schreef gianni61 het volgende:
de dag goed begonnen door meteen een volle koffie over mn bureau te kiepen
Goed bezig.quote:Op maandag 3 februari 2025 08:04 schreef gianni61 het volgende:
de dag goed begonnen door meteen een volle koffie over mn bureau te kiepen
Van harte gefeliciteerdquote:Op maandag 3 februari 2025 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig had ik al een kop koffie op, anders was ik helemaal chagrijnig geweestquote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 3 februari 2025 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kerelquote:Op maandag 3 februari 2025 08:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
1 minuut geleden?quote:Op maandag 3 februari 2025 08:50 schreef bitterbal het volgende:
14:50 boterhammen zitten er nog steeds in
quote:Op maandag 3 februari 2025 08:59 schreef Ama het volgende:
Vrouw van de trombosedienst zei ja ik hoopte dat je niet open deed want je hebt toch ratten en dat is eng.
Ze was hier al een keer eerder geweest en daarna had ik haar nooit weer gezien.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]![]()
Zij denkt dat die loslopen. En dat het van die grote zwarte zijn.
Nee maar de manier waarop ze het zei vond ik een beetje lullig overkomen. Beetje zelfde idee als dat mensen je geen sterkte wensen omdat ze ratten niet leuk vinden.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:04 schreef CherryLips het volgende:
Niet iedereen houdt ervan natuurlijk.
-4 hier.quote:
Ik ga even heel hard nadenken of ik echt naar de Jumbo moet.quote:
Als je snel gaat, heb je het zo warm!quote:Op maandag 3 februari 2025 09:11 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga even heel hard nadenken of ik echt naar de Jumbo moet.
En lig ik op mijn bek.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Als je snel gaat, heb je het zo warm!
Scheelt wel dat de verwarming nu niet meer aan hoeft.quote:Op maandag 3 februari 2025 09:15 schreef bitterbal het volgende:
ik heb het 29 graden binnen Langzaam gaan we naar de heetste periode van het jaar. Denk dat ik dan overdag ook de airco aan moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |