Denk niet dat hij kan tippen aan de aantallen van Jolien..Ze zei al; u gaat niet verschieten hé..quote:Op zondag 2 februari 2025 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey had blijkbaar een ruige periode maar is nu niet meer zo
Volgens mij lust zij er ook wel pap van. Nog meer dan hij.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey had blijkbaar een ruige periode maar is nu niet meer zo
De hele directie van Miss Exclusive ?☺️quote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk niet dat hij kan tippen aan de aantallen van Jolien..Ze zei al; u gaat niet verschieten hé..
Daarom, zij is een heet geval.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien is nu het moment de Jolien even tegen Sjeff kan vertellen dat ze naar hetzelfde feestje als Axel is geweest
Ga straks het geluid van mijn opname even boosten, misschien is het te verstaan ....quote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Hznootje het volgende:
Denk niet dat hij kan tippen aan de aantallen van Jolien..Ze zei al; u gaat niet verschieten hé..
Ik denk dat Jolien meer piemols heeft gehad als dat ik frikandellen op heb in mijn levenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze laat nog net geen spoor na..quote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Volgens mij lust zij er ook wel pap van. Nog meer dan hij.
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pfff lig ik hier weer naar een gesloten topic te gluren
ja en naar swingersfeest geweest wat hij nog niet weet maar de steamers welquote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Jolien meer piemols heeft gehad als dat ik frikandellen op heb in mijn leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:57 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Ik zou er niet van opkijkenquote:
Wel neequote:Op zondag 2 februari 2025 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy hou je in tegen mattie. Ze hebben gelijk over vele volgers op instagram en geen manager hebben. Heeft Jane echt 1 miljoen volgers.
Nahh... knap als je die kunt horen.. Sjef heeft "op een hand te tellen".. maar Sjeff vraag "heel veel?' aan Jolie.. en dat schijnt "Heel veel" te zijn .. maar ik blijf benieuwdquote:Op zondag 2 februari 2025 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ga straks het geluid van mijn opname even boosten, misschien is het te verstaan ....
Fritsiequote:Op zondag 2 februari 2025 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pfff lig ik hier weer naar een gesloten topic te gluren
Nee, 31k nu, zullen vast wat meer geworden zijn door BBquote:Op zondag 2 februari 2025 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy hou je in tegen mattie. Ze hebben gelijk over vele volgers op instagram en geen manager hebben. Heeft Jane echt 1 miljoen volgers.
We willen aantallen weten!quote:Op zondag 2 februari 2025 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ga straks het geluid van mijn opname even boosten, misschien is het te verstaan ....
Gaat om het principe onbekende mensen en dat er dan mensen in komen die al bekend zijn. Zoals bv mattie ook is. Mattie heeft al aan 4 programma's mee gedaan hiervoor allemaal in rlsquote:Op zondag 2 februari 2025 20:00 schreef Kinga het volgende:
Jordy is weer aan het zeiken.
Ik heb serieus nog nooit een seizoen gezien van BB waar ze zich zo druk maakten over een MOGELIJKE nominatie. SO BE IT, als het zo is. En dán kijk je wel verder. En als het publiek je eruit wil, dan win je toch nooit.
Mattheus heeft het dubbele op Instagram..Maar die houd wijs zijn momdquote:Op zondag 2 februari 2025 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ze heeft er naar 31000 hoorde ik van dochter.
Normaal begon het nominatie gedoe pas woensdag ofzo omdat er dan gewoon genomineerd werd. Dit jaar kun je op elk moment een nominatie pin verwachtenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:00 schreef Kinga het volgende:
Jordy is weer aan het zeiken.
Ik heb serieus nog nooit een seizoen gezien van BB waar ze zich zo druk maakten over een MOGELIJKE nominatie. SO BE IT, als het zo is. En dán kijk je wel verder. En als het publiek je eruit wil, dan win je toch nooit.
Ik zit wel wat uurtjes op tiktok en ken ze allemaal niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat om het principe onbekende mensen en dat er dan mensen in komen die al bekend zijn. Zoals bv mattie ook is. Mattie heeft al aan 4 programma's mee gedaan hiervoor allemaal in rls
ja ik ookquote:Op zondag 2 februari 2025 20:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
dacht eerste dat dit over de body count van Jolien ging🥲
Ging niet over de bedpartners van Jolien, toch ....quote:Op zondag 2 februari 2025 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ze heeft er naar 31000 hoorde ik van dochter.
Die bedoelde jordy ook toen hij zei onbekende mensen deelnemen enzoquote:Op zondag 2 februari 2025 20:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Mattheus heeft het dubbele op Instagram..Maar die houd wijs zijn momd
Bekendheid is een heel rekbaar begrip vind ikquote:Op zondag 2 februari 2025 20:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat om het principe onbekende mensen en dat er dan mensen in komen die al bekend zijn. Zoals bv mattie ook is. Mattie heeft al aan 4 programma's mee gedaan hiervoor allemaal in rls
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ging niet over de bedpartnes van Jolien, toch ....
Oh beetje zo'n Nawel fan aanhang.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
Kunt beter een management hebben, of in Jordy's geval je moeder, dan wat Milena heeft.
Die reageren op Milena's insta op negatieve berichten in plaats van op positieve manier Milena te boosten
wat ik uit betrouwbare bron heb heeft keanu wel 1 miljoen volgers, maar de laatste filmpjes zijn maar door 8k mensen bekeken, volgens keanu zelf is zijn account doodquote:Op zondag 2 februari 2025 20:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zit wel wat uurtjes op tiktok en ken ze allemaal niet.
[..]
Ging niet over de bedpartners van Jolien, toch ....
Klopt maar de echte kandidaten die zich zelf ingeschreven hebben, hebben wel een achterstand daar heeft hij gelijk in.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Bekendheid is een heel rekbaar begrip vind ik
dan zullen het mensen zijn die wat volgers hebben, of een keer aan een ander programma hebben meegedaan of zoiets
Dat maakt ze nog niet bekend in mijn ogen.
vind ik niet. Als je een goed iemand hebt die je accounts beheert, kun je daar ook nog voordeel uit halen, ook als je voor die tijd nog door niemand werd gevolgdquote:Op zondag 2 februari 2025 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar de echte kandidaten die zich zelf ingeschreven hebben, hebben wel een achterstand daar heeft hij gelijk in.
Sssttt, straks leest Mario dit😳quote:Op zondag 2 februari 2025 20:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
zelfs je naam is nep, nepper dan die van iedereen
Janelyquote:Op zondag 2 februari 2025 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw? ook een geheime identiteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Sssstttt Don't mention Mario...quote:Op zondag 2 februari 2025 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sssttt, straks leest Mario dit😳
[..]
Mooi, opvouwen en over twee dagen zit het weer er inquote:Op zondag 2 februari 2025 20:09 schreef b_engeltje het volgende:
Elsa haalde was uit de droger... handdoek.. maar volgens mij zijn die helemaal nog niet droog
die hingen volgens mij al te drogen op de verwarming voordat ze erin gingenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:09 schreef b_engeltje het volgende:
Elsa haalde was uit de droger... handdoek.. maar volgens mij zijn die helemaal nog niet droog
Nele / Sharicequote:Op zondag 2 februari 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Jane / Janeley
Mattie / Mattheus
Who cares
Jordy gaf hem ook aan als lastig om tegenover te staan.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Mattheus heeft het dubbele op Instagram..Maar die houd wijs zijn momd
Haai...tis een pisvisje.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien tegen Milena: "Hij weet van het aantal 'vissen' "
Milena: "Aantal wat?"
Jolien: "Aantal vissen
Milena: "Hoe weet ie dat?"
Jolien: "Ik heb 't 'm verteld"
Milena: "Ben je helemaal zot!?"
Jolien: "Hij wou dat weten"
Milena tegen Jeffrey: "En?"
Jeffrey: "En?! Ja! Veel vissen!"
Jolien: "Hij gaat ze allemaal op eten"
Jeffrey: "Ik ben een haaike, eet alles op. Maareh, ja, kan er niks aan veranderen he?"
Milena: "Jolien, wat heb ik gezegd, ene vent mag alles eten, maar niet alles weten"
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien tegen Milena: "Hij weet van het aantal 'vissen' "
Milena: "Aantal wat?"
Jolien: "Aantal vissen
Milena: "Hoe weet ie dat?"
Jolien: "Ik heb 't 'm verteld"
Milena: "Ben je helemaal zot!?"
Jolien: "Hij wou dat weten"
Milena tegen Jeffrey: "En?"
Jeffrey: "En?! Ja! Veel vissen!"
Jolien: "Hij gaat ze allemaal op eten"
Jeffrey: "Ik ben een haaike, eet alles op. Maareh, ja, kan er niks aan veranderen he?"
Milena: "Jolien, wat heb ik gezegd, ene vent mag alles eten, maar niet alles weten"
Voor wie het niet door had: 'vissen' is aantal bedpartners
Zei hij maar 10x vandaagquote:Op zondag 2 februari 2025 20:17 schreef odie22 het volgende:
ik neem niet op hoor, pas woensdag en donderdag en vrijdag
goed voor je hahah had je ander oook maar iets moeten gunnenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zei hij maar 10x vandaag![]()
en nu: FUCK WAAROM MOEST IK DIE TERING TELEFOON OPNEMEN, TERING TELEFOON
Jordy schreeuwt heel hard![]()
![]()
Ja ik ook.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:18 schreef BigBreg83 het volgende:
Dit was het kortste bestaan ever van team roze cracker
Hij deed het goed samen met Matti, maar als hij zelf een andere partner kan kiezen, kan hij toch iemand kiezen met wie hij op dezelfde lijn zit? Toch echt geen drama?quote:
DIe gast wil je toch op de bek rammen? Maar beter dat Jeff hem niet had, dan had ie geruild naar Jolien.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:17 schreef KinKiJan het volgende:
Telefoon!
Jordy greep 'm voor Jeffrey, die weer pissed is.
"HIJ HEEFT ALLES!" roept hij. "Ik zei nog, laat mij laat mij laat mij!" ...
Was Jane wel van 'm verlost én had ie nog steeds z'n kast nietquote:Op zondag 2 februari 2025 20:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
DIe gast wil je toch op de bek rammen? Maar beter dat Jeff hem niet had, dan had ie geruild naar Jolien.
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:19 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
moet ie kijken wie nog een goede cracker spuiter is
Jane of Axel beiden goedquote:Op zondag 2 februari 2025 20:19 schreef -river- het volgende:
Ik hoop dat hij Jane kiest, dan is Jane van Jeff af.
ja dikt het wel erg aanquote:
Hou op zeg, hij doet alsof hij genomineerd is..Wat een drama om niksquote:Op zondag 2 februari 2025 20:21 schreef Verity het volgende:
Echt balen voor Jordy, hij had net zo'n leuke band met Mattheus opgebouwd.
Ja hij melkt het overduidelijk uit. ZO nep.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
hij weet ook gewoon dat dit een tv momentje is he
Het is niet dat ze niet meer met elkaar kunnen omgaan hierdoor.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:21 schreef Verity het volgende:
Echt balen voor Jordy, hij had net zo'n leuke band met Mattheus opgebouwd.
Hij wou toch knallen Doe het dan!quote:Op zondag 2 februari 2025 20:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hou op zeg, hij doet alsof hij genomineerd is..Wat een drama om niks
Overdrijven van hem.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:26 schreef ben34567 het volgende:
Indien dit zijn reactie is na een simpele duo-switch wat indien het een eigen nominatie was geweest ?
jaquote:Op zondag 2 februari 2025 20:28 schreef Koos1958 het volgende:
Is niet heel slecht maar goed over nadenken. Hij moet zijn stoel houden
Zegt toch ook laat me maar komen.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Stel je dan niet aan, en als je het al weet ga dan naar de DGK en dan weten de andere ook wat
Daar is niks over gezegd, maar kan dan ook andersom werken, dat Mattheus dus DM wordt, en hij niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:27 schreef -river- het volgende:
Ik snap hem niet, zoveel drama om een ruil. Je kan zo juist DM worden, is perfect toch.
hij kan ook gaan en aanbellenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:28 schreef Koos1958 het volgende:
Is niet heel slecht maar goed over nadenken. Hij moet zijn stoel houden
[..]
Zegt toch ook laat me maar komen.
nou dus kiezen tussen jane en axel , wat een twistquote:Op zondag 2 februari 2025 20:29 schreef OmaJacky het volgende:
Jordy zegt dat hij Jane, Axel en Matti het meest vertrouwd.
Geen opdracht van BB.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hij gaat wisselen met Jane, op zeker (opdracht van BB .... )
Juist niet, axel kiezen. Mattie is aan speculeren en gelijk beetje negatief van als hij zo is.quote:
Die noemde hij ook een slang in zijn gezicht tijdens de afwasquote:Op zondag 2 februari 2025 20:32 schreef marky het volgende:
Hij heeft vertrouwen in de juiste mensen. Matti blijft twijfelachtig.
Niet tegen Jolien ?quote:Op zondag 2 februari 2025 20:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik vindt die coltrui niet leuk staan bij Jolien
* Kodiak100 Heeft iets tegen coltruien
Denk niet dat dat kanquote:Op zondag 2 februari 2025 20:36 schreef -river- het volgende:
Dan moet hij zorgen dat hij met een DM ruilt.
Jeff kan niets, is wel gebleken.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:35 schreef marky het volgende:
Als hij Jane kiest dan maakt hij van Matti en Jeff een heel sterk team.
Mwah, de koppels zijn voor hoe lang?quote:Op zondag 2 februari 2025 20:35 schreef marky het volgende:
Als hij Jane kiest dan maakt hij van Matti en Jeff een heel sterk team.
Jeff verliest wel elk spel, weet niet of dat perse slim is.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:37 schreef marky het volgende:
Als hij slim is kiest hij Jeff dan heeft hij Jane geholpen en trekt hij Jeff naar zich toe.
Die wil niet nog meer verliezen.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:37 schreef Droopie het volgende:
[..]
Mwah, de koppels zijn voor hoe lang?
Jeff heeft blijkbaar al 2 spellen verloren, dus zo goed is de ene helft niet
Niet alleen financieel..quote:Op zondag 2 februari 2025 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
Hahaha, Jane komt financieel goed weg met deze scheiding
Ja absoluut.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:40 schreef Kinga het volgende:
Awww hij heeft het voor Jane gedaan dus. Lief.
Wel ietsje te laat :pquote:Op zondag 2 februari 2025 20:40 schreef Kinga het volgende:
Awww hij heeft het voor Jane gedaan dus. Lief.
Nee wacht voor janequote:Op zondag 2 februari 2025 20:42 schreef kater1 het volgende:
Ik ben werkelijk sprakeloos...Doet hij dat echt voor Jane? Of vind hij Jeffrey top gozer om eens lekker mee te bonden?
Snapte vanmiddag al niet wat hij allemaal zei tegen Jeffrey toen de rest van de groep Jeffrey negeerde..quote:Op zondag 2 februari 2025 20:42 schreef kater1 het volgende:
Ik ben werkelijk sprakeloos...Doet hij dat echt voor Jane? Of vind hij Jeffrey top gozer om eens lekker mee te bonden?
Hij zegt net dat hij denkt dat ie Jeffrey wel aan kan..quote:Op zondag 2 februari 2025 20:42 schreef kater1 het volgende:
ja dit is ronduit dom!!!!quote:Op zondag 2 februari 2025 20:43 schreef Droopie het volgende:
Waarom heeft Jordy niet zelf voor Jane gekozen?
Super van hem.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff niet netjes heeft gedragen daarom deze keus. Daarom deze keus en hij wel Jeff kan aanpakken.
Jeffrey zich niet gedragenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy is eerlijk geweest, gezegd dat hij zich de afgelopen dagen niet goed heeft gedragen.
denkt dat hij wel een redelijke bang met Jeffrey heeft.. en dat hij hem wel een schop onder de kont kan geven indien nodig.
dit was een ongemakkelijke week zo.. (jane / jeff)
wilde in het kader van de sfeer..
jane vindt het nobel van hem..
Niet meer nuquote:Op zondag 2 februari 2025 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik waardeer de redenering van Jordy, maar ik denk dat hij het onderspit gaat delven in elke discussie met Jeff.
Dat is wel slim van hem Jeff en matt samen is wel sterk duoquote:Op zondag 2 februari 2025 20:43 schreef Droopie het volgende:
Hahahahha Jeff zijn geld weg.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Jane had 'iets van 100 euro nog wat', maar samen met Jeff had ze 1300 euro
En dan zit Jeff met zijn maatje. Zou ik hem ook niet gunnenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:43 schreef Droopie het volgende:
Heb je jordy niet gehoord de laatste paar weken? Die is slim hoor en kan ook goed lullen.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik waardeer de redenering van Jordy, maar ik denk dat hij het onderspit gaat delven in elke discussie met Jeff.
de kijker beslist he, die hebben mogen kiezenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:47 schreef -river- het volgende:
Ik ben super blij voor Jane, snap sws niet waarom BB een vrouwenhater plaatst bij een vrouw.
zou dan het enige Belg/Belg koppel zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
Hij kon niet mattie met jeff samen zetten. Mocht niet
Nee slimme keus. Hij heeft de onhandigheid van het opnemen van de telefoon een beetje milder gemaakt. Denk dat Jeff wel wil winnen nu.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |