Denk niet dat hij kan tippen aan de aantallen van Jolien..Ze zei al; u gaat niet verschieten hé..quote:Op zondag 2 februari 2025 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey had blijkbaar een ruige periode maar is nu niet meer zo
Volgens mij lust zij er ook wel pap van. Nog meer dan hij.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey had blijkbaar een ruige periode maar is nu niet meer zo
De hele directie van Miss Exclusive ?☺️quote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk niet dat hij kan tippen aan de aantallen van Jolien..Ze zei al; u gaat niet verschieten hé..
Daarom, zij is een heet geval.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien is nu het moment de Jolien even tegen Sjeff kan vertellen dat ze naar hetzelfde feestje als Axel is geweest
Ga straks het geluid van mijn opname even boosten, misschien is het te verstaan ....quote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Hznootje het volgende:
Denk niet dat hij kan tippen aan de aantallen van Jolien..Ze zei al; u gaat niet verschieten hé..
Ik denk dat Jolien meer piemols heeft gehad als dat ik frikandellen op heb in mijn levenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze laat nog net geen spoor na..quote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Volgens mij lust zij er ook wel pap van. Nog meer dan hij.
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pfff lig ik hier weer naar een gesloten topic te gluren
ja en naar swingersfeest geweest wat hij nog niet weet maar de steamers welquote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Jolien meer piemols heeft gehad als dat ik frikandellen op heb in mijn leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:57 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Ik zou er niet van opkijkenquote:
Wel neequote:Op zondag 2 februari 2025 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy hou je in tegen mattie. Ze hebben gelijk over vele volgers op instagram en geen manager hebben. Heeft Jane echt 1 miljoen volgers.
Nahh... knap als je die kunt horen.. Sjef heeft "op een hand te tellen".. maar Sjeff vraag "heel veel?' aan Jolie.. en dat schijnt "Heel veel" te zijn .. maar ik blijf benieuwdquote:Op zondag 2 februari 2025 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ga straks het geluid van mijn opname even boosten, misschien is het te verstaan ....
Fritsiequote:Op zondag 2 februari 2025 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pfff lig ik hier weer naar een gesloten topic te gluren
Nee, 31k nu, zullen vast wat meer geworden zijn door BBquote:Op zondag 2 februari 2025 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy hou je in tegen mattie. Ze hebben gelijk over vele volgers op instagram en geen manager hebben. Heeft Jane echt 1 miljoen volgers.
We willen aantallen weten!quote:Op zondag 2 februari 2025 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ga straks het geluid van mijn opname even boosten, misschien is het te verstaan ....
Gaat om het principe onbekende mensen en dat er dan mensen in komen die al bekend zijn. Zoals bv mattie ook is. Mattie heeft al aan 4 programma's mee gedaan hiervoor allemaal in rlsquote:Op zondag 2 februari 2025 20:00 schreef Kinga het volgende:
Jordy is weer aan het zeiken.
Ik heb serieus nog nooit een seizoen gezien van BB waar ze zich zo druk maakten over een MOGELIJKE nominatie. SO BE IT, als het zo is. En dán kijk je wel verder. En als het publiek je eruit wil, dan win je toch nooit.
Mattheus heeft het dubbele op Instagram..Maar die houd wijs zijn momdquote:Op zondag 2 februari 2025 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ze heeft er naar 31000 hoorde ik van dochter.
Normaal begon het nominatie gedoe pas woensdag ofzo omdat er dan gewoon genomineerd werd. Dit jaar kun je op elk moment een nominatie pin verwachtenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:00 schreef Kinga het volgende:
Jordy is weer aan het zeiken.
Ik heb serieus nog nooit een seizoen gezien van BB waar ze zich zo druk maakten over een MOGELIJKE nominatie. SO BE IT, als het zo is. En dán kijk je wel verder. En als het publiek je eruit wil, dan win je toch nooit.
Ik zit wel wat uurtjes op tiktok en ken ze allemaal niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat om het principe onbekende mensen en dat er dan mensen in komen die al bekend zijn. Zoals bv mattie ook is. Mattie heeft al aan 4 programma's mee gedaan hiervoor allemaal in rls
ja ik ookquote:Op zondag 2 februari 2025 20:02 schreef ben34567 het volgende:
[..]
dacht eerste dat dit over de body count van Jolien ging🥲
Ging niet over de bedpartners van Jolien, toch ....quote:Op zondag 2 februari 2025 20:00 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ze heeft er naar 31000 hoorde ik van dochter.
Die bedoelde jordy ook toen hij zei onbekende mensen deelnemen enzoquote:Op zondag 2 februari 2025 20:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Mattheus heeft het dubbele op Instagram..Maar die houd wijs zijn momd
Bekendheid is een heel rekbaar begrip vind ikquote:Op zondag 2 februari 2025 20:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gaat om het principe onbekende mensen en dat er dan mensen in komen die al bekend zijn. Zoals bv mattie ook is. Mattie heeft al aan 4 programma's mee gedaan hiervoor allemaal in rls
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ging niet over de bedpartnes van Jolien, toch ....
Oh beetje zo'n Nawel fan aanhang.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
Kunt beter een management hebben, of in Jordy's geval je moeder, dan wat Milena heeft.
Die reageren op Milena's insta op negatieve berichten in plaats van op positieve manier Milena te boosten
wat ik uit betrouwbare bron heb heeft keanu wel 1 miljoen volgers, maar de laatste filmpjes zijn maar door 8k mensen bekeken, volgens keanu zelf is zijn account doodquote:Op zondag 2 februari 2025 20:02 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik zit wel wat uurtjes op tiktok en ken ze allemaal niet.
[..]
Ging niet over de bedpartners van Jolien, toch ....
Klopt maar de echte kandidaten die zich zelf ingeschreven hebben, hebben wel een achterstand daar heeft hij gelijk in.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Bekendheid is een heel rekbaar begrip vind ik
dan zullen het mensen zijn die wat volgers hebben, of een keer aan een ander programma hebben meegedaan of zoiets
Dat maakt ze nog niet bekend in mijn ogen.
vind ik niet. Als je een goed iemand hebt die je accounts beheert, kun je daar ook nog voordeel uit halen, ook als je voor die tijd nog door niemand werd gevolgdquote:Op zondag 2 februari 2025 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar de echte kandidaten die zich zelf ingeschreven hebben, hebben wel een achterstand daar heeft hij gelijk in.
Sssttt, straks leest Mario dit😳quote:Op zondag 2 februari 2025 20:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
zelfs je naam is nep, nepper dan die van iedereen
Janelyquote:Op zondag 2 februari 2025 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw? ook een geheime identiteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Sssstttt Don't mention Mario...quote:Op zondag 2 februari 2025 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sssttt, straks leest Mario dit😳
[..]
Mooi, opvouwen en over twee dagen zit het weer er inquote:Op zondag 2 februari 2025 20:09 schreef b_engeltje het volgende:
Elsa haalde was uit de droger... handdoek.. maar volgens mij zijn die helemaal nog niet droog
die hingen volgens mij al te drogen op de verwarming voordat ze erin gingenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:09 schreef b_engeltje het volgende:
Elsa haalde was uit de droger... handdoek.. maar volgens mij zijn die helemaal nog niet droog
Nele / Sharicequote:Op zondag 2 februari 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Jane / Janeley
Mattie / Mattheus
Who cares
Jordy gaf hem ook aan als lastig om tegenover te staan.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Mattheus heeft het dubbele op Instagram..Maar die houd wijs zijn momd
Haai...tis een pisvisje.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien tegen Milena: "Hij weet van het aantal 'vissen' "
Milena: "Aantal wat?"
Jolien: "Aantal vissen
Milena: "Hoe weet ie dat?"
Jolien: "Ik heb 't 'm verteld"
Milena: "Ben je helemaal zot!?"
Jolien: "Hij wou dat weten"
Milena tegen Jeffrey: "En?"
Jeffrey: "En?! Ja! Veel vissen!"
Jolien: "Hij gaat ze allemaal op eten"
Jeffrey: "Ik ben een haaike, eet alles op. Maareh, ja, kan er niks aan veranderen he?"
Milena: "Jolien, wat heb ik gezegd, ene vent mag alles eten, maar niet alles weten"
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:13 schreef KinKiJan het volgende:
Jolien tegen Milena: "Hij weet van het aantal 'vissen' "
Milena: "Aantal wat?"
Jolien: "Aantal vissen
Milena: "Hoe weet ie dat?"
Jolien: "Ik heb 't 'm verteld"
Milena: "Ben je helemaal zot!?"
Jolien: "Hij wou dat weten"
Milena tegen Jeffrey: "En?"
Jeffrey: "En?! Ja! Veel vissen!"
Jolien: "Hij gaat ze allemaal op eten"
Jeffrey: "Ik ben een haaike, eet alles op. Maareh, ja, kan er niks aan veranderen he?"
Milena: "Jolien, wat heb ik gezegd, ene vent mag alles eten, maar niet alles weten"
Voor wie het niet door had: 'vissen' is aantal bedpartners
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |