Denk niet dat hij kan tippen aan de aantallen van Jolien..Ze zei al; u gaat niet verschieten hé..quote:Op zondag 2 februari 2025 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey had blijkbaar een ruige periode maar is nu niet meer zo
Volgens mij lust zij er ook wel pap van. Nog meer dan hij.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:52 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey had blijkbaar een ruige periode maar is nu niet meer zo
De hele directie van Miss Exclusive ?☺️quote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Denk niet dat hij kan tippen aan de aantallen van Jolien..Ze zei al; u gaat niet verschieten hé..
Daarom, zij is een heet geval.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Kodiak100 het volgende:
Misschien is nu het moment de Jolien even tegen Sjeff kan vertellen dat ze naar hetzelfde feestje als Axel is geweest
Ga straks het geluid van mijn opname even boosten, misschien is het te verstaan ....quote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Hznootje het volgende:
Denk niet dat hij kan tippen aan de aantallen van Jolien..Ze zei al; u gaat niet verschieten hé..
Ik denk dat Jolien meer piemols heeft gehad als dat ik frikandellen op heb in mijn levenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze laat nog net geen spoor na..quote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Volgens mij lust zij er ook wel pap van. Nog meer dan hij.
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:54 schreef Fritsie1960 het volgende:
Pfff lig ik hier weer naar een gesloten topic te gluren
ja en naar swingersfeest geweest wat hij nog niet weet maar de steamers welquote:Op zondag 2 februari 2025 19:53 schreef Hznootje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Jolien meer piemols heeft gehad als dat ik frikandellen op heb in mijn leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:57 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
Ik zou er niet van opkijkenquote:
Wel neequote:Op zondag 2 februari 2025 19:57 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy hou je in tegen mattie. Ze hebben gelijk over vele volgers op instagram en geen manager hebben. Heeft Jane echt 1 miljoen volgers.
Nahh... knap als je die kunt horen.. Sjef heeft "op een hand te tellen".. maar Sjeff vraag "heel veel?' aan Jolie.. en dat schijnt "Heel veel" te zijn .. maar ik blijf benieuwdquote:Op zondag 2 februari 2025 19:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ga straks het geluid van mijn opname even boosten, misschien is het te verstaan ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |