vind ik niet. Als je een goed iemand hebt die je accounts beheert, kun je daar ook nog voordeel uit halen, ook als je voor die tijd nog door niemand werd gevolgdquote:Op zondag 2 februari 2025 20:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt maar de echte kandidaten die zich zelf ingeschreven hebben, hebben wel een achterstand daar heeft hij gelijk in.
Sssttt, straks leest Mario dit😳quote:Op zondag 2 februari 2025 20:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ging niet over de bedpartners van Jolien, toch ....
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:06 schreef odie22 het volgende:
[..]
zelfs je naam is nep, nepper dan die van iedereen
Janelyquote:Op zondag 2 februari 2025 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw? ook een geheime identiteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jolientje
Sssstttt Don't mention Mario...quote:Op zondag 2 februari 2025 20:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Sssttt, straks leest Mario dit😳
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ging niet over de bedpartners van Jolien, toch ....
Mooi, opvouwen en over twee dagen zit het weer er inquote:Op zondag 2 februari 2025 20:09 schreef b_engeltje het volgende:
Elsa haalde was uit de droger... handdoek.. maar volgens mij zijn die helemaal nog niet droog
die hingen volgens mij al te drogen op de verwarming voordat ze erin gingenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:09 schreef b_engeltje het volgende:
Elsa haalde was uit de droger... handdoek.. maar volgens mij zijn die helemaal nog niet droog
Nele / Sharicequote:Op zondag 2 februari 2025 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Jane / Janeley
Mattie / Mattheus
Who cares
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |