Ja absoluut.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:40 schreef Kinga het volgende:
Awww hij heeft het voor Jane gedaan dus. Lief.
Wel ietsje te laat :pquote:Op zondag 2 februari 2025 20:40 schreef Kinga het volgende:
Awww hij heeft het voor Jane gedaan dus. Lief.
Nee wacht voor janequote:Op zondag 2 februari 2025 20:42 schreef kater1 het volgende:
Ik ben werkelijk sprakeloos...Doet hij dat echt voor Jane? Of vind hij Jeffrey top gozer om eens lekker mee te bonden?
Snapte vanmiddag al niet wat hij allemaal zei tegen Jeffrey toen de rest van de groep Jeffrey negeerde..quote:Op zondag 2 februari 2025 20:42 schreef kater1 het volgende:
Ik ben werkelijk sprakeloos...Doet hij dat echt voor Jane? Of vind hij Jeffrey top gozer om eens lekker mee te bonden?
Hij zegt net dat hij denkt dat ie Jeffrey wel aan kan..quote:Op zondag 2 februari 2025 20:42 schreef kater1 het volgende:
ja dit is ronduit dom!!!!quote:Op zondag 2 februari 2025 20:43 schreef Droopie het volgende:
Waarom heeft Jordy niet zelf voor Jane gekozen?
Super van hem.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jeff niet netjes heeft gedragen daarom deze keus. Daarom deze keus en hij wel Jeff kan aanpakken.
Jeffrey zich niet gedragenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
Jordy is eerlijk geweest, gezegd dat hij zich de afgelopen dagen niet goed heeft gedragen.
denkt dat hij wel een redelijke bang met Jeffrey heeft.. en dat hij hem wel een schop onder de kont kan geven indien nodig.
dit was een ongemakkelijke week zo.. (jane / jeff)
wilde in het kader van de sfeer..
jane vindt het nobel van hem..
Niet meer nuquote:Op zondag 2 februari 2025 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik waardeer de redenering van Jordy, maar ik denk dat hij het onderspit gaat delven in elke discussie met Jeff.
Dat is wel slim van hem Jeff en matt samen is wel sterk duoquote:Op zondag 2 februari 2025 20:43 schreef Droopie het volgende:
Hahahahha Jeff zijn geld weg.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Jane had 'iets van 100 euro nog wat', maar samen met Jeff had ze 1300 euro
En dan zit Jeff met zijn maatje. Zou ik hem ook niet gunnenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:43 schreef Droopie het volgende:
Heb je jordy niet gehoord de laatste paar weken? Die is slim hoor en kan ook goed lullen.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik waardeer de redenering van Jordy, maar ik denk dat hij het onderspit gaat delven in elke discussie met Jeff.
de kijker beslist he, die hebben mogen kiezenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:47 schreef -river- het volgende:
Ik ben super blij voor Jane, snap sws niet waarom BB een vrouwenhater plaatst bij een vrouw.
zou dan het enige Belg/Belg koppel zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
Hij kon niet mattie met jeff samen zetten. Mocht niet
Nee slimme keus. Hij heeft de onhandigheid van het opnemen van de telefoon een beetje milder gemaakt. Denk dat Jeff wel wil winnen nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |