Niet meer nuquote:Op zondag 2 februari 2025 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik waardeer de redenering van Jordy, maar ik denk dat hij het onderspit gaat delven in elke discussie met Jeff.
Dat is wel slim van hem Jeff en matt samen is wel sterk duoquote:Op zondag 2 februari 2025 20:43 schreef Droopie het volgende:
Waarom heeft Jordy niet zelf voor Jane gekozen?
Hahahahha Jeff zijn geld weg.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:44 schreef KinKiJan het volgende:
Jane had 'iets van 100 euro nog wat', maar samen met Jeff had ze 1300 euro
En dan zit Jeff met zijn maatje. Zou ik hem ook niet gunnenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:43 schreef Droopie het volgende:
Waarom heeft Jordy niet zelf voor Jane gekozen?
Heb je jordy niet gehoord de laatste paar weken? Die is slim hoor en kan ook goed lullen.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik waardeer de redenering van Jordy, maar ik denk dat hij het onderspit gaat delven in elke discussie met Jeff.
de kijker beslist he, die hebben mogen kiezenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:47 schreef -river- het volgende:
Ik ben super blij voor Jane, snap sws niet waarom BB een vrouwenhater plaatst bij een vrouw.
zou dan het enige Belg/Belg koppel zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:47 schreef Kissingbird het volgende:
Hij kon niet mattie met jeff samen zetten. Mocht niet
Nee slimme keus. Hij heeft de onhandigheid van het opnemen van de telefoon een beetje milder gemaakt. Denk dat Jeff wel wil winnen nu.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |