Ja hij melkt het overduidelijk uit. ZO nep.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:19 schreef Schakeltopia het volgende:
hij weet ook gewoon dat dit een tv momentje is he
Het is niet dat ze niet meer met elkaar kunnen omgaan hierdoor.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:21 schreef Verity het volgende:
Echt balen voor Jordy, hij had net zo'n leuke band met Mattheus opgebouwd.
Hij wou toch knallen Doe het dan!quote:Op zondag 2 februari 2025 20:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hou op zeg, hij doet alsof hij genomineerd is..Wat een drama om niks
Overdrijven van hem.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:26 schreef ben34567 het volgende:
Indien dit zijn reactie is na een simpele duo-switch wat indien het een eigen nominatie was geweest ?
jaquote:Op zondag 2 februari 2025 20:28 schreef Koos1958 het volgende:
Is niet heel slecht maar goed over nadenken. Hij moet zijn stoel houden
Zegt toch ook laat me maar komen.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
Stel je dan niet aan, en als je het al weet ga dan naar de DGK en dan weten de andere ook wat
Daar is niks over gezegd, maar kan dan ook andersom werken, dat Mattheus dus DM wordt, en hij niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:27 schreef -river- het volgende:
Ik snap hem niet, zoveel drama om een ruil. Je kan zo juist DM worden, is perfect toch.
hij kan ook gaan en aanbellenquote:Op zondag 2 februari 2025 20:28 schreef Koos1958 het volgende:
Is niet heel slecht maar goed over nadenken. Hij moet zijn stoel houden
[..]
Zegt toch ook laat me maar komen.
nou dus kiezen tussen jane en axel , wat een twistquote:Op zondag 2 februari 2025 20:29 schreef OmaJacky het volgende:
Jordy zegt dat hij Jane, Axel en Matti het meest vertrouwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |