SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Hmm ook wel zin in, maar m'n keukenkastjes puilen al uitquote:Op zondag 2 februari 2025 13:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zin om naar de kookwinkel te lopen en dingen te kopen die ik eigenlijk niet nodig heb.
same here. Moet straks de bijkeuken nog verder opruimen ookquote:Op zondag 2 februari 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ook wel zin in, maar m'n keukenkastjes puilen al uit
Heb ik wel eens naar gekeken om er eentje aan te adopteren, lijken qua karakter op mij ook,quote:
Herindelen is zoooooo rustgevend.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
het is wat raar om ze hier te zien op het eiland.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb ik wel eens naar gekeken om er eentje aan te adopteren, lijken qua karakter op mij ook,
Temperamentvol, Waardig, Intelligent, Gevoelig, Ondeugend, Loyaal, Koppig.
Ja, ik doe niet anders dan opruimen en herorganiserenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Herindelen is zoooooo rustgevend.
Ja dit is ook zo.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik doe niet anders dan opruimen en herorganiseren![]()
Mooie levensvorm wel,quote:Op zondag 2 februari 2025 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is wat raar om ze hier te zien op het eiland.
Ik koop alleen nog dingen die ik regelmatig gebruik; en alles met een anti-aanbaklaag of plastic wordt vervangen.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kunnen we jou inhuren?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, ik doe niet anders dan opruimen en herorganiseren![]()
Ik vind haar intrigerend en leukquote:Op zondag 2 februari 2025 14:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Deze brede bek.
https://www.instagram.com/reel/DDZYKr2shr6/
Intrigerend wel, weet niet of ik haar na 2 dagen nog trek met dat overdreven Amerikaanse gedrag.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind haar intrigerend en leuk
Ik heb een hekel aan honden. Kutbeesten een zo dom als kak.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:00 schreef Koen66 het volgende:
Mijn mening over honden is genoegzaam bekend I guess
Ja ze moet niet praten.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Intrigerend wel, weet niet of ik haar na 2 dagen nog trek met dat overdreven Amerikaanse gedrag.
Ligt eraan wat voor hond, sommige rassen zijn verrekte slim. En je moet ze natuurlijk ook consequent opvoeden in het begin anders luisteren ze niet.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan honden. Kutbeesten een zo dom als kak.
Honden zijn trouwer en loyaler dan mensen.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee dit werkt best aardig alleen heb ik nog een pak nodig. Van de week verderquote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag eens bloembollen planten, lijkt me een goed moment.
Heb van die pokon compacte potgrond. Een blok van 20 x 20 x 3 cm. Moet je 3 liter water bij doen en dan krijg je 10 liter potgrond blijkbaar. We gaan het meemaken.
Ik zou best ooit nog een hond willen maar nu nog niet. Als ik nog wat ouder ben.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja wil er wel eenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooie levensvorm wel,
https://www.hillspet.be/n(...)/rhodesian-ridgeback
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
*flap flap flap*
[ afbeelding ]
Niet meer ziek?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
ik was even naar de 7/11. Ga deze proberen
[ afbeelding ]
snack hier, snack daar.. budgetmaand, rightt....quote:Op zondag 2 februari 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt supergoedkoop en dit is mijn avond eten. heb vandaag alleen nog maar granola gegeten en dat ben ik alweer kwijtquote:Op zondag 2 februari 2025 14:23 schreef mschol het volgende:
[..]
snack hier, snack daar.. budgetmaand, rightt....
Daar gaat je bips.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Hot. is dat wel verstandig?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
ze hadden alleen maar spicy noodles.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hot. is dat wel verstandig?
als die spices net als hier in zakjes zitten dan die zakjes niet gebruiken en alleen heet water gebruiken. blanke noodles lijkt me beter met een maag dat van streek isquote:Op zondag 2 februari 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hadden alleen maar spicy noodles.
ja zag nu dat je die hete pasta apart hebt dus heb er een drupje er bij gedaanquote:Op zondag 2 februari 2025 14:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
als die spices net als hier in zakjes zitten dan die zakjes niet gebruiken en alleen heet water gebruiken. blanke noodles lijkt me beter met een maag dat van streek is
Ja dit heb ik ook, ik ben ook te sterk voor een griepje.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier was iedereen achter elkaar goed ziek.
Vrijdag mijn vriendin, soort buikgriep, zwaar slecht in orde. Nu begon ik gisteren dat gevoel ook te krijgen, rommelende darmen, lichte hoofdpijn etc.
Ook een opkomende koortslip, wat verteld dat je lichaam het virus ah bestrijden is (nog bedankt Gerda)
Maar ik weigerde ziek te worden, nam wat extra vit C en ben gaan sporten en vanochtend dus ook weer en was prima in orde.
Je kunt ziek worden in mijn ogen prima voorkomen.
Alleen uiteindelijk breekt de griep wel een keer door.
Precies. Avondje goed slapen en dan kunnen we er weer tegenaan.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:29 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrijdag mijn vriendin, soort buikgriep, zwaar slecht in orde. Nu begon ik gisteren dat gevoel ook te krijgen, rommelende darmen, lichte hoofdpijn etc.
Ook een opkomende koortslip, wat verteld dat je lichaam het virus ah bestrijden is (nog bedankt Gerda)
Maar ik weigerde ziek te worden, nam wat extra vit C en ben gaan sporten en vanochtend dus ook weer en was prima in orde.
als je echt symptomen van een griep al hebt, helpen vitaminten niet meer hoor, dan zit al langere tijd in je lichaam en heeft je immuunsysteem maar te dealen er meequote:Op zondag 2 februari 2025 14:29 schreef Lospedrosa het volgende:
ja kijken hoe dat gaat :pquote:Op zondag 2 februari 2025 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En dan “carbonara” noedels naar binnen werken
lekker warm?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:19 schreef Ama het volgende:
Ohja straks weer naar mn vaders huis waar het 24 graden is. 🥵
caramba noedelsquote:Op zondag 2 februari 2025 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ook nog aan het dieetenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is echt supergoedkoop en dit is mijn avond eten. heb vandaag alleen nog maar granola gegeten en dat ben ik alweer kwijt
Die Koreaanse Samyang Buldak variant fikt ook dwars door je endeldarm meteen weer naar buiten.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ik heb niet al die spicy stuff er bij gedaan hequote:Op zondag 2 februari 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Koreaanse Samyang Buldak variant fikt ook dwars door je endeldarm meteen weer naar buiten.
Doe es.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb niet al die spicy stuff er bij gedaan he
Ik probeer een woordgrap te maken joh dom wichtquote:
Eerste hapjequote:Op zondag 2 februari 2025 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Op dat dekseltje staan ook vlammen.
Deze zijn wel lekkerquote:Op zondag 2 februari 2025 14:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Koreaanse Samyang Buldak variant fikt ook dwars door je endeldarm meteen weer naar buiten.
vind hem neit zo lekkerquote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zit op het puntje van mijn stoel.
Ik kan serieus alles eten (titanium gestel) maar precies deze deed me serieus pijn aan de maag.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze zijn wel lekker![]()
[ afbeelding ]
ga nu deze proberenquote:Op zondag 2 februari 2025 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koreaanse noedels hebben een apart smaakje.
hoeveel zout krijg je per pakje binnen? 25 gram?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga nu deze proberen
[ afbeelding ]
Koreaanse rijstcake is wel weldadig voor je binnenkantjequote:Op zondag 2 februari 2025 14:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga nu deze proberen
[ afbeelding ]
Overal Gochujang en kruidnagel overheen, ben het hier wel mee eens.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:48 schreef Elvi het volgende:
Ik vind Koreans gewoon niet zo lekkerNiet alleen de noedels, maar gewoon alles wat ik tot nu toe heb gegeten.
Same. Hebben vaak ook geen voorhuid en zijn plofgevaarlijkquote:Op zondag 2 februari 2025 14:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zou niet iemand vertrouwen die niet van honden houdt.
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Same. Hebben vaak ook geen voorhuid en zijn plofgevaarlijk
Honden zijn een meer dan uitstekende radar wat mensenkennis betreft, die ruiken of iemand te vertrouwen is.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik zou niet iemand vertrouwen die niet van honden houdt.
Ja dan ben je veel te laat maar als je oplet voel je dit van mijlenver aankomen.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:37 schreef mschol het volgende:
[..]
als je echt symptomen van een griep al hebt, helpen vitaminten niet meer hoor, dan zit al langere tijd in je lichaam en heeft je immuunsysteem maar te dealen er mee
quote:Op zondag 2 februari 2025 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Slim, daarmee wek je de doden zelfs weer tot leven.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja dan ben je veel te laat maar als je oplet voel je dit van mijlenver aankomen.
Ik heb goede ervaringen met een boost vit C bv 1000-2000mg per dag voor korte tijd
Gaat het nu ineens over Amerikanen?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ze zweten ook ui en knoflook sap.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En ze kijken laf en ongeïnteresseerd uit hun ogen.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze zweten ook ui en knoflook sap.
daarom zei ik ook dat je die noodles zonder de zakjes moest nemen.... maar ja... jij doet er toch wat in..quote:Op zondag 2 februari 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Dit is gelukkig niet pittig. Die noodles kon ik niet eten
ja dacht klein beetjequote:Op zondag 2 februari 2025 14:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
daarom zei ik ook dat je die noodles zonder de zakjes moest nemen.... maar ja... jij doet er toch wat in..
45 bahtquote:Op zondag 2 februari 2025 14:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoeveel euro aan eten eet je nu niet op?
das nog steeds bijna 10 euroquote:
Meloensap?quote:Op zondag 2 februari 2025 14:59 schreef bitterbal het volgende:
dat 2e ding heb ik wel gegeten. Heb 2 noodles gehaald, dat 2e ding en een fles watermeloen limonade voor 125 baht
Smoothquote:Op zondag 2 februari 2025 15:01 schreef datismijnmening het volgende:
Piswoest naar de buurvrouw gestormd![]()
![]()
Ze had een ui voor me
ohhhquote:Op zondag 2 februari 2025 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zitten hier allemaal lekker in de zon vandaag.
Hier geen zon te bekennenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zit met een koppie thee bij mijn ouders op de bankquote:
quote:
Ik zit op de bank in de zonquote:Op zondag 2 februari 2025 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ook wel eens vriendinnen op bezoek nog? Of dat je naar hun gaat ofzo?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zit met een koppie thee bij mijn ouders op de bank
Thuis voor de buis. De klassieker aan het kijken.quote:
Af en toe komt er iemand langs voor een uurtje ofzoquote:Op zondag 2 februari 2025 15:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk ook wel eens vriendinnen op bezoek nog? Of dat je naar hun gaat ofzo?
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sta te koken
[ afbeelding ]
Heb je iets gehoord van die nieuwe kliniek?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Af en toe komt er iemand langs voor een uurtje ofzo
Ergens heen ga ik eigenlijk praktisch niet meer
Welke van die vijf ben jij?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sta te koken
[ afbeelding ]
Allemaal. Dit is de binnenkant van mijn hoofd. En Gordon Ramsay doet het commentaarquote:Op zondag 2 februari 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke van die vijf ben jij?
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een oude kalkoen moet je leren BBQ-en
Ik sta op de wachtlijst, met tienduizenden anderen en ze zien maar een paar mensen per weekquote:Op zondag 2 februari 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je iets gehoord van die nieuwe kliniek?
Geen Nigella Lawson?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal. Dit is de binnenkant van mijn hoofd. En Gordon Ramsay doet het commentaar
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik sta op de wachtlijst, met tienduizenden anderen en ze zien maar een paar mensen per week
Er zijn wel wat kleine succesjes, op kleine schaal. En allerlei theorieën. Maar nog niet iets dat je makkelijk voor iedereen kan toepassen of wat voor iedereen lijkt te werkenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]nou
hebben ze al iets van vooruitgang in het buitenland geboekt?
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal. Dit is de binnenkant van mijn hoofd. En Gordon Ramsay doet het commentaar
nou fingers crossed dat ze vooruitgang gaan boeken op dit vlakquote:Op zondag 2 februari 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn wel wat kleine succesjes, op kleine schaal. En allerlei theorieën. Maar nog niet iets dat je makkelijk voor iedereen kan toepassen of wat voor iedereen lijkt te werken
Ze zijn druk bezig in de wetenschap, straks met een pilletje ----->quote:Op zondag 2 februari 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn wel wat kleine succesjes, op kleine schaal. En allerlei theorieën. Maar nog niet iets dat je makkelijk voor iedereen kan toepassen of wat voor iedereen lijkt te werken
Jaquote:Op zondag 2 februari 2025 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou fingers crossed dat ze vooruitgang gaan boeken op dit vlak
Do ALLLL the thingsquote:Op zondag 2 februari 2025 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zijn druk bezig in de wetenschap, straks met een pilletje -----> [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Voor nu is het nog een stip op de verre horizon.quote:
Lijkt me zo mooiquote:Op zondag 2 februari 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Een keer gedaan met droogvallen en een keer gewoon lopen. Die laatste keer moesten we af en toe best door diepe geulen heen.
Ah kijkquote:Op zondag 2 februari 2025 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor nu is het nog een stip op de verre horizon.
Ik ben nu net weer zo ver dat ik mijn "grote" rondje van 3km een 2x in de week kan lopen
Maar gewoon, voor wanneer ik weer meer kan![]()
Kleine stapjes, grote hapjesquote:Op zondag 2 februari 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah kijkja kleine stapjes vooruit
Lief maar wel slecht als je je aanrecht schoon wil houdenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:43 schreef Ama het volgende:
Omg Hedwig stond net weer op het aanrecht en toen kon ik haar best lang aaien en een kusje geven en ze ging ook helemaal spinnen.
En terwijl ik dit typ ging ze naast me liggen en lukte het weer. Dit gaat echt zo goed.![]()
[ link | afbeelding ]
(Houding van hand lijkt raar door momentopname)
Ja helaas maar weet niet hoe ik dit er nog uit krijg. Gelukkig is aanrecht bijna altijd wel leeg en ik gebruikte al desinfectie spray ivm rattenspullen schoonmaken dus ach even iets vaker een doekje erover.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lief maar wel slecht als je je aanrecht schoon wil houden
Die met droogvallen is wel mooi; zeker als je niet al te intensief wil lopenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
👀quote:Op zondag 2 februari 2025 15:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* legt zacht wit broodje met paling voor de deur.
Da's met katten toch een utopie.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lief maar wel slecht als je je aanrecht schoon wil houden
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die met droogvallen is wel mooi; zeker als je niet al te intensief wil lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik ben al lang blij dat ze de salontafel plus spullen op tafel met rust laat.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's met katten toch een utopie.
Laat ik het zo zeggen, de katten van de buren tegenover me mogen niet op het aanrecht. Daar zitten ze namelijk alleen als er niemand thuis is.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ben al lang blij dat ze de salontafel plus spullen op tafel met rust laat.
Alu folie op het aanrecht wil nog wel eens helpenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja helaas maar weet niet hoe ik dit er nog uit krijg. Gelukkig is aanrecht bijna altijd wel leeg en ik gebruikte al desinfectie spray ivm rattenspullen schoonmaken dus ach even iets vaker een doekje erover.
Ach ik vind het niet zo erg.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, de katten van de buren tegenover me mogen niet op het aanrecht. Daar zitten ze namelijk alleen als er niemand thuis is.
Dat ziet er grafelijk uit.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alu folie op het aanrecht wil nog wel eens helpen
Zoë gaat niet op het aanrecht hier. In het begin wel steeds omdat ze het wou verkennen maar ze lust toch niks dus ze komt niet schooienquote:Op zondag 2 februari 2025 15:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's met katten toch een utopie.
Ja, soms heb je mazzel, maar zodra ze het daar interessant vinden, valt er weinig tegen te doen.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:05 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zoë gaat niet op het aanrecht hier. In het begin wel steeds omdat ze het wou verkennen maar ze lust toch niks dus ze komt niet schooien
Flinke hap, grote stap!quote:
Maar ik heb er niet zoveel problemen mee eigenlijk dat ze dit doet. Liever mijn aanrecht dan de salontafel of LEGO kast.quote:
Hedwig had ze meegenomen in het nest.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
je kat was er mee aan de wandel gegaan?
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:43 schreef Ama het volgende:
Omg Hedwig stond net weer op het aanrecht en toen kon ik haar best lang aaien en een kusje geven en ze ging ook helemaal spinnen.
En terwijl ik dit typ ging ze naast me liggen en lukte het weer. Dit gaat echt zo goed.![]()
[ link | afbeelding ]
(Houding van hand lijkt raar door momentopname)
Jij ook gefeliciteerd met 3 punten en de titelquote:
dankjwel, ajax staat nog 2 puntjes achter psv vooralsnog, en er zijn nog een aantal wedstrijden te spelenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
@:Karzai gefeliciteerd met de drie punten (en het kampioenschap)
1 wedstrijd minder. PSV moet nog naar de Kuip en gaat nog echt wel meer punten verspelenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
dankjwel, ajax staat nog 2 puntjes achter psv vooralsnog, en er zijn nog een aantal wedstrijden te spelen
er kan nog vanalles gebeurenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1 wedstrijd minder. PSV moet nog naar de Kuip en gaat nog echt wel meer punten verspelen
Jij hardlopen?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, hardgelopen, gedoucht, even langs de supermarkt geweest, wasje in de machine. Goed zondagmiddagje zo.
Zag hetzelfde bij Albert Heijn net.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:55 schreef bitterbal het volgende:
Dit is gelukkig niet pittig. Die noodles kon ik niet eten
Ja dat met al die gesmokkelde migranten die over dat zes meter hoge prikkeldraad heen klimmen hè? Gaaf!quote:Op zondag 2 februari 2025 16:40 schreef liesje1979 het volgende:
@:Dr_Flash zullen we een keer naar Melilla? Ik wil dit.
quote:Op zondag 2 februari 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat met al die gesmokkelde migranten die over dat zes meter hoge prikkeldraad heen klimmen hè? Gaaf!
Denk het niet
Zou wel een mooie travelsnack opleverenquote:Op zondag 2 februari 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat met al die gesmokkelde migranten die over dat zes meter hoge prikkeldraad heen klimmen hè? Gaaf!
Denk het niet
Beetje pizza's en frietjes kapsalon naar dat hek gooien.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel een mooie travelsnack opleveren
Het is lekker met je.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou wel een mooie travelsnack opleveren
Gratis aanrandingen galorequote:Op zondag 2 februari 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk het niet
Dankjewel. De titel geloof ik nog niet in hoor. Ik ga er nog steeds van uit dat psv kampioen wordt.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd met 3 punten en de titel
Ajax moet nog naar Eindhoven.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
1 wedstrijd minder. PSV moet nog naar de Kuip en gaat nog echt wel meer punten verspelen
PSV is het helemaal kwijt. Europa wordt ook niks.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ajax moet nog naar Eindhoven.
Sinds hoeneer interesseert voetbal jouw iets?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PSV is het helemaal kwijt. Europa wordt ook niks.
Het was voor PSV en Feyenoord allebei beter geweest als ze tegen elkaar geloot hadden. Nu gaan ze er allebei kansloos af.
Ja? De laatste tijd zat het klad er een beetje in, maar dat doe ik al jaren.quote:
Ooh wacht ik dacht dat Uitstraling dit postequote:Op zondag 2 februari 2025 17:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja? De laatste tijd zat het klad er een beetje in, maar dat doe ik al jaren.
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooh wacht ik dacht dat Uitstraling dit poste
Haha nee lag in een tas waar ik niet goed had gekeken.quote:Op zondag 2 februari 2025 16:28 schreef mschol het volgende:
[..]
je kat was er mee aan de wandel gegaan?
Ik kom eraan.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Hier staat de BBQ weer aan met heel veel dingen en heel slecht voor de planeet en portemonnee
quote:Op zondag 2 februari 2025 17:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ooh wacht ik dacht dat Uitstraling dit poste
Ja het gaat hard nu. We krijgen er per dag 3,5 minuut bijquote:Op zondag 2 februari 2025 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Het is kwart voor zes en nog steeds niet helemaal donker.
Volgende keer leggen we je alles uit over de seizoenen.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:45 schreef CherryLips het volgende:
Het is kwart voor zes en nog steeds niet helemaal donker.
Liefquote:Op zondag 2 februari 2025 17:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgende keer leggen we je alles uit over de seizoenen.
SPF 30 op m'n snoetje.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je niet bang voor huidkanker dan?
Sowieso de zon is vegan dus er kan je niks gebeurenquote:
Dan krijg ik kanker van de spfquote:Op zondag 2 februari 2025 17:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sowieso de zon is vegan dus er kan je niks gebeuren
Niet je LP's koken.quote:Op zondag 2 februari 2025 17:54 schreef Karzai het volgende:
Plaatjes draaien, en koken eerste elpee die ik kocht als kleine karzai
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt?quote:Op zondag 2 februari 2025 18:16 schreef Ama het volgende:
Zo ik zit goed vol, butter chicken was weer erg lekker.
Is dat ook een oude draaitafel of zo'n USB model?quote:Op zondag 2 februari 2025 17:54 schreef Karzai het volgende:
Plaatjes draaien, en koken, eerste elpee die ik kocht als kleine karzai
[ afbeelding ]
bluetoothquote:Op zondag 2 februari 2025 18:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is dat ook een oude draaitafel of zo'n USB model?
met dank aan @Amaquote:Op zondag 2 februari 2025 18:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
bluetoothmet ingebouwde versterker dus geen kabeltjes nodig, alleen af en toe de speaker opladen
https://www.marley.nl/
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 februari 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)-boodschappenlijstje!
ik zou zeggen... open www.jumbo.com of www.ah.nl en maak een account... voer alle boodschappen van je moeder maar lekker zelf in en laat het bezorgen of haal het op bij een ophaalpuntquote:Op zondag 2 februari 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook. Ik zou dit niet eens mee kunnen nemen. Brood, pindakaas en een pak melk kun je krijgen.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zou zeggen... open www.jumbo.com of www.ah.nl en maak een account... voer alle boodschappen van je moeder maar lekker zelf in en laat het bezorgen of haal het op bij een ophaalpunt
Ik vraag me altijd af in hoeverre zulke dingen niet gewoon verzonnen zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik geloof dit.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook, maar blijft geinigquote:Op zondag 2 februari 2025 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af in hoeverre zulke dingen niet gewoon verzonnen zijn.
ik zou het mogelijk wel kunnen maar gewoon vertikkenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook. Ik zou dit niet eens mee kunnen nemen. Brood, pindakaas en een pak melk kun je krijgen.
Nou nou nouquote:Op zondag 2 februari 2025 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo
[..]
Ik geloof dit.
Zo zijn vrouwen maar die jongen krijgt 0 respect
Ik zou het uitmakenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het niet echt realistisch. Dat lijstje staat in 1 bericht. Dat hadden er minstens 15 moeten zijn.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Zo
[..]
Ik geloof dit.
Zo zijn vrouwen maar die jongen krijgt 0 respect
En dan drie berichtjes wanneer je al in de auto naar huis zit.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt realistisch. Dat lijstje staat in 1 bericht. Dat hadden er minstens 15 moeten zijn.
Niet verbazingwekkend dat mijn ex dit ook volgt en liked.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DFgDFTdIkxJ/
Hard gelachen.
Dodged a bullet.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet verbazingwekkend dat mijn ex dit ook volgt en liked.
Dit is het mannelijke equivalent van een overrijpe pompoen.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Hard gelachen.
En like minded vrouwen allemaal lekker temperaturen, draden trekken en de maanstand bestuderen en vervolgens verbaasd zijn dat ze zwanger zijn gewordenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:47 schreef CherryLips het volgende:
Hard gelachen.
Leuk ding welquote:Op zondag 2 februari 2025 18:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
bluetoothmet ingebouwde versterker dus geen kabeltjes nodig, alleen af en toe de speaker opladen
https://www.marley.nl/
[ afbeelding ]
Anticonceptie is huuuu hormonaaaaaaal maar een zwangerschap en mogelijke abortus is veel prettiger.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En like minded vrouwen allemaal lekker temperaturen, draden trekken en de maanstand bestuderen en vervolgens verbaasd zijn dat ze zwanger zijn geworden
Daar komen geen hormonen aan te pasquote:Op zondag 2 februari 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anticonceptie is huuuu hormonaaaaaaal maar een zwangerschap en mogelijke abortus is veel prettiger.
Baarmoederslijmquote:Op zondag 2 februari 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Wat voor draden worden er getrokken trouwens?
* logt uitquote:Op zondag 2 februari 2025 19:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar komen geen hormonen aan te pas
[..]
Baarmoederslijm
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja? Je gaat de pil niet meer bij je opblaaspop naar binnen frotten?
quote:Op zondag 2 februari 2025 19:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar komen geen hormonen aan te pas
[..]
Baarmoederslijm
10.000 of 100.000?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:03 schreef UitStraling het volgende:
Voor de avontuurlijke mensen onder ons die wel een financieel zetje in de rug kunnen gebruiken, voor 1100 dollar per dag en een startbonus van 10.0000 kun je namens UG Solutions en Trump een checkpoint in de Gazastrook bemannen.
Paar maandjes leuk en spannend werken en je stapt naar de bank voor een hypotheek.
Ik dacht aan van die slijmdraden met menstruatieslierten.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die witte zware draden die ruiken naar oud bloemwater.
Dan moet je naar de dokter.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die witte zware draden die ruiken naar oud bloemwater.
Ik ga zo huilen.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan moet je naar de dokter.
Helder wit draderig wegwezen tenzij je graag een beeeebie wil
In die hoek gebeuren vreemde dingen zo tegen de grens met België.quote:Op zondag 2 februari 2025 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of ergens in een Zeeuwse parenclub.
Moet haast wel iets raars in het water zitten.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In die hoek gebeuren vreemde dingen zo tegen de grens met België.
In de mosselen denk ikquote:Op zondag 2 februari 2025 19:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moet haast wel iets raars in het water zitten.
Ygritte, voor al uw brandende draadjes vragen.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dan moet je naar de dokter.
Helder wit draderig wegwezen tenzij je graag een beeeebie wil
Draadjes orakel.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ygritte, voor al uw brandende draadjes vragen.
Ik trek wel aan draden als mijn haakgaren ergens achter blijft haken (hihi, snap jennum?). Maar ben er nog nooit zwanger van gewordenquote:Op zondag 2 februari 2025 18:59 schreef CherryLips het volgende:
Wat voor draden worden er getrokken trouwens?
Met bonkies?quote:Op zondag 2 februari 2025 19:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht aan van die slijmdraden met menstruatieslierten.
Wat niet is kan zo maar komenquote:Op zondag 2 februari 2025 19:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik trek wel aan draden als mijn haakgaren ergens achter blijft haken (hihi, snap jennum?). Maar ben er nog nooit zwanger van geworden
quote:
ja dan rammelen de eierstokken er zo mee verderquote:Op zondag 2 februari 2025 19:26 schreef essnhills het volgende:
Hmm, ik ben wel een rammelaar aan het haken
Ik zocht op leuke baby haakpatronen en ben een vrouw in de 30quote:Op zondag 2 februari 2025 19:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dan rammelen de eierstokken er zo mee verder
ja... door die algoritmes krijgt fles dus nu allemaal berichten over tippingculture in Amerikaquote:Op zondag 2 februari 2025 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zocht op leuke baby haakpatronen en ben een vrouw in de 30
Facebook en co denken nu dat ik zwanger ben en krijg overal alleen nog maar "ouders van nu" artikels in mijn suggesties
-0,7 zegt mijn buitendingquote:
25% korting op de 9 maanden beursquote:Op zondag 2 februari 2025 19:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zocht op leuke baby haakpatronen en ben een vrouw in de 30
Facebook en co denken nu dat ik zwanger ben en krijg overal alleen nog maar "ouders van nu" artikels in mijn suggesties
Ze moesten er zo'n knop bij hebben met "Nee ik ben niet zwanger, slechts een enthousiaste toekomstige tante" en dan artikelen over hoe je je neefje/nichtje het beste verwent en omkooptquote:Op zondag 2 februari 2025 19:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja... door die algoritmes krijgt fles dus nu allemaal berichten over tippingculture in Amerika
Ik hoefde maar een paar stappen buiten te zetten net, in en uit de autoquote:
Ik heet heul geen Saskiaquote:
Dat dachten die jongens vorig jaar toch welquote:
heb je jezelf aangedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |