Typ typ typquote:
We blijven niet bezig.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik zei net iets doms en niemand verbeterd me.
We zijn er inmiddels aan gewendquote:Op zondag 2 februari 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Wat zei je dan?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Joah wa?quote:
Olcay Gulsen is natuurlijk geen beige Turkse maar een Armeens-Koerdische kikker.quote:
Verbetertquote:Op zondag 2 februari 2025 12:54 schreef UitStraling het volgende:
Of een Pool, want ja... Europa is gewoon een groot land, dus wat maakt het allemaal uit.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Olcay Gulsen is natuurlijk geen beige Turkse maar een Armeens-Koerdische kikker.
Dat is hetzelfde als een Nederlander een Belg noemen of een Duister
Uiteindelijk zijn we allemaal gewoon negers.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een Pool, want ja... Europa is gewoon een groot land, dus wat maakt het allemaal uit.
Okéquote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word echt doodziek van dat hoere facebook. Enige wat ik nog zie is gejank "ALS JE NIET MINSTENS 25 % FOOI GEEFT BLIJF DAN THUIS"
Stik in je fooi kutamerikanen
Ja, daar stammen we toch vanaf?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteindelijk zijn we allemaal gewoon negers.
Mooi systeem om je dankbaarheid persoonlijk aan iemand te tonen voor de perfecte service en gastvrijheid.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word echt doodziek van dat hoere facebook. Enige wat ik nog zie is gejank "ALS JE NIET MINSTENS 25 % FOOI GEEFT BLIJF DAN THUIS"
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, daar stammen we toch vanaf?
Je kan het wel een beetje vergelijken met honden.
Die stammen af van de wolven, maar zien er verschillend uit.
Gr gr chihuehue
ik geef elke vakkenvuller die ik tegenkom een eurootje bij de dirkquote:Op zondag 2 februari 2025 12:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Voel je je weer iets beter vandaag?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik geef elke vakkenvuller die ik tegenkom een eurootje bij de dirk
Lopen die dan niet allemaal achter je aan door de stad?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik geef elke vakkenvuller die ik tegenkom een eurootje bij de dirk
Een Schotse Terriër.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:03 schreef UitStraling het volgende:
Wat voorn hond ben ik dan?
En wat vinden jullie van jezelf, welk hondenras zijn jullie?
En anders een Cane Corso.quote:De bearded collie is een hondenras, afkomstig uit Schotland. Zoals alle collies is hij een herder, die zijn oorsprong in de Schotse Hooglanden heeft. De voorouders van de bearded collie zouden honden zijn geweest die in 1514 met een schip uit Polen in Schotland aankwamen, en geruild werden tegen een ram en een ooi.[bron?] Door het heersende klimaat in de Schotse Hooglanden was er behoefte aan een hond met een dikke vacht. Zo ontstond de bearded collie. In de loop der jaren werd de ruwe vacht van vroeger de zijdeachtige vacht van vandaag. De vacht heeft wel regelmatige verzorging nodig. Schofthoogte van 51 tot 56 centimeter, gewicht van 18 tot 27 kilogram. De worpgrootte is gemiddeld 7 pups.
nee hoorquote:Op zondag 2 februari 2025 13:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lopen die dan niet allemaal achter je aan door de stad?
Ik zie ook totaal geen verschillen tussen de Bearded Collie en de Cane Corsoquote:Op zondag 2 februari 2025 13:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een Schotse Terriër.
Nee, grapje.
Ik vind jou wel een Bearded Collie
[..]
En anders een Cane Corso.
Nee, lekker gevarieerd tochquote:Op zondag 2 februari 2025 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ii zie ook totaal geen verschillen tussen de Bearded Collie en de Cane Corso
Zo'n Bearded Collie ziet er wel leuk, sympathiek, speels en knap uit maar je ziet ook dat hij in maart 2024 macaroni heeft gegeten.quote:
Ik wist niet dat de Golden Retriever uit Schotland kwamquote:Op zondag 2 februari 2025 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n Bearded Collie ziet er wel leuk, sympathiek, speels en knap uit maar je ziet ook dat hij in maart 2024 macaroni heeft gegeten.
Zoom is weer helemaal uit zeker?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog steeds de Remix versie van Teams
Echt een lekkere remix vind ik dat
![]()
![]()
Miekrosoft teams?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Ja, nooit hoeven gebruiken, eigenlijkquote:
Ik vind dit niet zo'n tof nieuws ook al snap ik 'em wel.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de Golden Retriever uit Schotland kwam
Ahhhhh yisssquote:
ik geloof ik 1 of 2 keer ofzoquote:Op zondag 2 februari 2025 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, nooit hoeven gebruiken, eigenlijk
Basic bitch hond.quote:Op zondag 2 februari 2025 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo'n tof nieuws ook al snap ik 'em wel.
Misschien 1x omdat er toen in Corona sportles werd gegeven, maar daar houdt het ook mee opquote:
Wat voorn bollen heppie?quote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Vandaag eens bloembollen planten, lijkt me een goed moment.
Heb van die pokon compacte potgrond. Een blok van 20 x 20 x 3 cm. Moet je 3 liter water bij doen en dan krijg je 10 liter potgrond blijkbaar. We gaan het meemaken.
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dimmy is een Borzoi vind je niet?
Hmmmquote:Barzoi of borzoi (van het Russisch borzoj) is een oud Russisch hondenras, behorende tot de windhonden. Hij is hoogbenig en langharig.
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
![]()
![]()
Heb jij ook nog de remix versie of al aangepast ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |