Je hebt een rare hobbyquote:
Nee heb liever dat ze achter me blijven als het bochtig wordt fietsen ze in de weg.quote:
Maar je kunt altijd en overal op je bek gaan, dus dan moet je er altijd op voorbereid zijn?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar je kan er maar beter altijd op voorbereid zijn
Dan nooit dusquote:Op zondag 2 februari 2025 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, jij zat de vorige keer een tafel verderop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo, ook weer klaar @bitterbal
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Ayran is wel lekker, maar een beetje zoutquote:Op zondag 2 februari 2025 12:38 schreef UitStraling het volgende:
Perfect getoaste boterham met Britse roomboter en gravlax
goorlellerij is weer begonnen @4EverBlackEyedquote:Op zondag 2 februari 2025 12:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Croissant met koffie. Dipt croissant in koffie.
Elke gek heeft zijn gebrekquote:
Ik wilde net reagerenquote:Op zondag 2 februari 2025 12:40 schreef mschol het volgende:
[..]
goorlellerij is weer begonnen @:4everblackeyed
Biem.quote:
Ok, nu moet ik de volgende keer ook aan Paradontax denken.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ayran is wel lekker, maar een beetje zout
Het is net een soort Kefir maar dan de Paradontax -uitvoering
Zou het nog een keer kopen 7/10
Ja laten we aardig blijven vandaag, het zonnetje schijntquote:
Graag gedaanquote:Op zondag 2 februari 2025 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, nu moet ik de volgende keer ook aan Paradontax denken.
In principe schijnt de zon altijd.quote:
Op Insta?quote:
Bedankt voor deze ophelderingquote:Op zondag 2 februari 2025 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In principe schijnt de zon altijd.
Pun intended?quote:
poepjesquote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja kak, kan hem niet meer terug vinden, maar was hilarisch
Complimenteusquote:Op zondag 2 februari 2025 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Turkse, die op een beige kikker lijkt?
Jaquote:Op zondag 2 februari 2025 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je kunt altijd en overal op je bek gaan, dus dan moet je er altijd op voorbereid zijn?
"Ja poepjes, kan hem niet meer terugvinden, maar was hilarischquote:
Nee ik ben niet zo gevatquote:
Specifiek in jouw geval is dat heel handig.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar je kunt altijd en overal op je bek gaan, dus dan moet je er altijd op voorbereid zijn?
@bitterbal ligt nu dubbelquote:
Handvat.quote:
Je kan maar duidelijk zijnquote:
Wat is dit nou weer voor sneerquote:Op zondag 2 februari 2025 12:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Specifiek in jouw geval is dat heel handig.
Trapjequote:
Het kan nog breder btwquote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dit is gewoon zo, Olcay Gulsen.
Dat was gewoon een death trapquote:Op zondag 2 februari 2025 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Trapje
Dealer
Never forget
Als jij denkt dat je het vergeten bent, dan ben ik je externe geheugen
We kunnen het ook natuurlijke selectie noemenquote:
Noem je mij nou gek?quote:
Als jouw zus is ze gewoon erg bekend met jouw eigenaardighedenquote:
Daarom staat er soms iets raars natuurlijk.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil een nieuw toetsenbord van werk
De letters zijn eraf gesleten
Want: TYP TYP TYP
Je gaat maar alleen het ijs op andersquote:Op zondag 2 februari 2025 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We kunnen het ook natuurlijke selectie noemen
Oke, ik stop![]()
Surequote:
Beetjequote:
Somsquote:Op zondag 2 februari 2025 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom staat er soms iets raars natuurlijk.
Typischquote:Op zondag 2 februari 2025 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil een nieuw toetsenbord van werk
De letters zijn eraf gesleten
Want: TYP TYP TYP
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat maar alleen het ijs op anders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |