Allemaal. Dit is de binnenkant van mijn hoofd. En Gordon Ramsay doet het commentaarquote:Op zondag 2 februari 2025 15:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Welke van die vijf ben jij?
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een oude kalkoen moet je leren BBQ-en
Ik sta op de wachtlijst, met tienduizenden anderen en ze zien maar een paar mensen per weekquote:Op zondag 2 februari 2025 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je iets gehoord van die nieuwe kliniek?
Geen Nigella Lawson?quote:Op zondag 2 februari 2025 15:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal. Dit is de binnenkant van mijn hoofd. En Gordon Ramsay doet het commentaar
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik sta op de wachtlijst, met tienduizenden anderen en ze zien maar een paar mensen per week
Er zijn wel wat kleine succesjes, op kleine schaal. En allerlei theorieën. Maar nog niet iets dat je makkelijk voor iedereen kan toepassen of wat voor iedereen lijkt te werkenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]nou
hebben ze al iets van vooruitgang in het buitenland geboekt?
quote:Op zondag 2 februari 2025 15:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Allemaal. Dit is de binnenkant van mijn hoofd. En Gordon Ramsay doet het commentaar
nou fingers crossed dat ze vooruitgang gaan boeken op dit vlakquote:Op zondag 2 februari 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn wel wat kleine succesjes, op kleine schaal. En allerlei theorieën. Maar nog niet iets dat je makkelijk voor iedereen kan toepassen of wat voor iedereen lijkt te werken
Ze zijn druk bezig in de wetenschap, straks met een pilletje ----->quote:Op zondag 2 februari 2025 15:28 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er zijn wel wat kleine succesjes, op kleine schaal. En allerlei theorieën. Maar nog niet iets dat je makkelijk voor iedereen kan toepassen of wat voor iedereen lijkt te werken
Jaquote:Op zondag 2 februari 2025 15:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou fingers crossed dat ze vooruitgang gaan boeken op dit vlak
Do ALLLL the thingsquote:Op zondag 2 februari 2025 15:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zijn druk bezig in de wetenschap, straks met een pilletje -----> [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:
Voor nu is het nog een stip op de verre horizon.quote:
Lijkt me zo mooiquote:Op zondag 2 februari 2025 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Een keer gedaan met droogvallen en een keer gewoon lopen. Die laatste keer moesten we af en toe best door diepe geulen heen.
Ah kijkquote:Op zondag 2 februari 2025 15:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voor nu is het nog een stip op de verre horizon.
Ik ben nu net weer zo ver dat ik mijn "grote" rondje van 3km een 2x in de week kan lopen
Maar gewoon, voor wanneer ik weer meer kan![]()
Kleine stapjes, grote hapjesquote:Op zondag 2 februari 2025 15:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah kijkja kleine stapjes vooruit
Lief maar wel slecht als je je aanrecht schoon wil houdenquote:Op zondag 2 februari 2025 15:43 schreef Ama het volgende:
Omg Hedwig stond net weer op het aanrecht en toen kon ik haar best lang aaien en een kusje geven en ze ging ook helemaal spinnen.
En terwijl ik dit typ ging ze naast me liggen en lukte het weer. Dit gaat echt zo goed.![]()
[ link | afbeelding ]
(Houding van hand lijkt raar door momentopname)
Ja helaas maar weet niet hoe ik dit er nog uit krijg. Gelukkig is aanrecht bijna altijd wel leeg en ik gebruikte al desinfectie spray ivm rattenspullen schoonmaken dus ach even iets vaker een doekje erover.quote:Op zondag 2 februari 2025 15:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lief maar wel slecht als je je aanrecht schoon wil houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |